Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Nirakkam schreef:
06-03-2018 19:00
Volgens mij is het heel biologisch, en iets uit de oertijd om op het alpha mannetje te vallen. De leider van de clan zeg maar. Alleen blijkt in de praktijk dat zo'n dominante man niet zo prettig is in de omgang.
Dat klopt, en de reden waarom ze op het alpha mannetje was. Was omdat die bescherming bood, en de vrouw kan voorzien van luxe. Maar als gebruiksvoorwerp, wat levert dat de vrouw op? Zijn genoeg niet rijke, niet beroemde mannen om mee te neuken, dus daar zal het niet aan liggen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Je staat zeker zelf al een tijdje droog?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Omdat hij iets moedigs uitstraalt?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Vraag het aan al die vrouwen die volgens jou op foute mannen vallen, alsof elke vrouw dezelfde beweegrede heeft.
Echt TO als je zelf een keer wil neuken zal je toch echt een leuker persoon moeten worden je komt jaloers en verbitterd over. Wat boeit jou dat nou waarom een ander sex heeft?
Je kijkt niet goed. Dat gebeurt ook met mooie, rijke en wereldberoemde vrouwen. Die moeten de kerels ook van zich afslaan hoor. Dan vraag je toch ook niet waarom die mannen dat toch doen en wat ze er beter van denken te worden?
Creativity is intelligence having fun
Was het alweer tijd voor dit topic? :yawnee:
stellar schreef:
06-03-2018 19:18
Vraag het aan al die vrouwen die volgens jou op foute mannen vallen, alsof elke vrouw dezelfde beweegrede heeft.
Echt TO als je zelf een keer wil neuken zal je toch echt een leuker persoon moeten worden je komt jaloers en verbitterd over. Wat boeit jou dat nou waarom een ander sex heeft?
Ik zeg ook niet dat elke vrouw zo is, maar wel veel.
Framberry schreef:
06-03-2018 17:42
Niet iedere vrouw is altijd zoekende naar een serieuze relatie, laat staan dat ze allemaal willen trouwen.

Dat gezegd hebbende zit het hem denk ik in het idee dat een man die iedereen kan krijgen, hen bijzonder vindt.
Dan moet je toch wel bijzonder zijn!
Ligt eraan, is niet echt bijzonder als elke vrouw hun wilt, en hem kan krijgen als ze haar mond en benen spreidt toch?
Hij is alles waar mammie je voor heeft gewaarschuwd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Jeetje je date toch eerst een tijdje (vaak met sex) voor je wel of niet voor iemand kiest.

‘Foute mannen’ hoeven niet persee rijk te zijn. En rijke mannen niet persee fout. Je zal toch eerst moeten zien wat een man van je wil en jij van die man voor je meer weet.

Ik heb toevallig een vriend die goed bedeelt is en daar ook snoeihard voor werkt. Maar het duurde wel een paar maanden voor ik door had dat er echt veel geld was. Niet elke ‘rijke’ man schreeuwt het dus van de daken dat hij centen heeft. 😉

Dat gezegd hebbende. Ik ken genoeg meiden die zoeken naar een goede catch met veel geld. Die hebben in de omgeving dan ook het label golddigger opgeplakt gekregen. You never know wat er uitkomt denken ze.
trien30 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 20:04
16.45% gewijzigd
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 19:39
Ik ken écht geen enkele vrouw die aan jouw rare beeld voldoet. Echt.niet.
Trien30 schreef:
06-03-2018 20:01
Jeetje je date toch eerst een tijdje (vaak met sex) voor je wel of niet voor iemand kiest.

‘Foute mannen’ hoeven niet persee rijk te zijn. En rijke mannen niet persee fout. Je zal toch eerst moeten zien wat een man van je wil en jij van die man voor je meer weet.

Ik heb toevallig een vriend die goed bedeelt is en daar ook snoeihard voor werkt. Maar het duurde wel een paar maanden voor ik door had dat er echt veel geld was. Niet elke ‘rijke’ man schreeuwt het dus van de daken dat hij centen heeft. 😉
Uh, daten? Elkaar ontmoeten tijdens een optreden in de club, en je laten nemen in de backstage ruimte, noem ik niet echt daten. En neem aan dat voetballers, rappers, dj's etc niet echt bekend staan om trouw zijn, of het daten met fans.
Mijn "mammie" heeft me nooit voor een man gewaarschuwd.... misschien dat ik daarom nooit voor die foute mannen ben gegaan?

TO, zoek een vrouw met die met haar verstand denkt in plaats van met haar kut....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
To snapt niet waarom hij zelf niet scoort en denkt dat het aan anderen ligt. De alfamannetjes en oppervlakkige vrouwtjes...het zijn er zo veel dat er nooit iets leuks voor hem overblijft. Zolang hij zo blijft denken ligt het altijd aan een ander en hoef je in ieder geval niet over jezelf na te denken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 20:04
Uh, daten? Elkaar ontmoeten tijdens een optreden in de club, en je laten nemen in de backstage ruimte, noem ik niet echt daten. En neem aan dat voetballers, rappers, dj's etc niet echt bekend staan om trouw zijn, of het daten met fans.

Jij meet met twee maten. Meer dan genoeg kerels die er geen enkel probleem mee hebben om een vrouw te versieren, daar direct sex mee te hebben om ze vervolgens nooit meer te zien. Jij vindt gewoon dat een vrouw dat niet hoort te doen, en voor mannen gelden uiteraard andere regels. Beetje ouderwets vind je niet?
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 19:39
Eh nee.
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 20:04
Oh je hebt het over groupies. Zeg dat dan gelijk 😂

Weet ik veel waarom vrouwen dat doen of mannen want die zijn er net zo goed.

Misschien willen ze een leuk avontuurtje? Misschien omdat ze sex gewoon leuk en lekker vinden? Er zijn zat mannen en vrouwen die one night standa hebben. Dat is meer dan normaal in onze maatschappij.
Kirby schreef:
06-03-2018 20:10
Jij meet met twee maten. Meer dan genoeg kerels die er geen enkel probleem mee hebben om een vrouw te versieren, daar direct sex mee te hebben om ze vervolgens nooit meer te zien. Jij vindt gewoon dat een vrouw dat niet hoort te doen, en voor mannen gelden uiteraard andere regels. Beetje ouderwets vind je niet?
Zeg ik dat het goed is wat hun doen? Geef ik ze een schouderklopje? Grappig dat jij wat ik getypt hebt ziet als een compliment voor des betreffende mannen.
Jij bent degene die niet begrijpt waarom vrouwen hetzelfde doen als mannen. Anders was je vraag wel geweest dat je niet begrijpt waarom mensen m/v zich storten op mensen die rijk, beroemd of knap zijn. Jij maakt zelf dat onderscheid,
Kirby schreef:
06-03-2018 20:20
Jij bent degene die niet begrijpt waarom vrouwen hetzelfde doen als mannen. Anders was je vraag wel geweest dat je niet begrijpt waarom mensen m/v zich storten op mensen die rijk, beroemd of knap zijn. Jij maakt zelf dat onderscheid,
Omdat vrouwelijke beroemdheden zichzelf niet massaal af laten palen in de backstage ruimte, ofwel?
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 20:21
Omdat vrouwelijke beroemdheden zichzelf niet massaal af laten palen in de backstage ruimte, ofwel?

De enige reden dat dat niet gebeurt (of in ieder geval niet open en bloot) is omdat er nog steeds mensen zoals jij rondlopen die vinden dat vrouwen zich anders horen te gedragen dan mannen. Een man wordt niet op dit gedrag afgerekend, een vrouw nog steeds wel.
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 20:21
En dat weet je, hoe precies?
Jij bent overal backstage?
En dan nog, wat doet het er toe wie zich laat palen door wie en waarom? Zolang het volwassenen zijn en dat vrijwillig doen gaat het jou geen bal aan.
Kirby schreef:
06-03-2018 20:25
De enige reden dat dat niet gebeurt (of in ieder geval niet open en bloot) is omdat er nog steeds mensen zoals jij rondlopen die vinden dat vrouwen zich anders horen te gedragen dan mannen. Een man wordt niet op dit gedrag afgerekend, een vrouw nog steeds wel.
Of het komt omdat rijke, beroemde vrouwen neerkijken op die lage plebs, en zich daarom niet laten palen?

De rijke en beroemde mannen daarin tegen, die willen gewoon hun zaad kwijt, en het boeit hun vrij weinig wat de socio-economische status is van de meid in kwestie.
stellar schreef:
06-03-2018 20:26
En dat weet je, hoe precies?
Jij bent overal backstage?
En dan nog, wat doet het er toe wie zich laat palen door wie en waarom? Zolang het volwassenen zijn en dat vrijwillig doen gaat het jou geen bal aan.
Ik wist niet dat 16-jarige gezien worden als volwassen, weet ik dat ook weer.
Ik zal nog duidelijker proberen te zijn: die mannen waar je het over hebt neuken alles wat los en vast zit maar dat doen die vrouwen waarmee ze die seks hebben dus ook. Ze doen echt precies hetzelfde maar jij vindt het van zo'n vrouw erger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven