Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 20:28
Ik wist niet dat 16-jarige gezien worden als volwassen, weet ik dat ook weer.
Jij hebt erbij gestaan en gevraagd om
haar ID bewijs?
Jij kan door muren kijken en zo foutloos leeftijden zien van gepaalden?
Typisch trouwens, hoe selectief je antwoord geeft, weet ik dat ook weer.
Alle reacties Link kopieren
Kirby schreef:
06-03-2018 20:31
Ik zal nog duidelijker proberen te zijn: die mannen waar je het over hebt neuken alles wat los en vast zit maar dat doen die vrouwen waarmee ze die seks hebben dus ook. Ze doen echt precies hetzelfde maar jij vindt het van zo'n vrouw erger.
Ja, en? Volgens mij vroeg ik ook wat de beweegredenen zijn van zo'n iemand. De beweegredenen van de man zijn duidelijk, maar wat van de vrouwen in kwestie?

Aangezien jij je zo extreem aangesproken voelt, neem ik aan dat je ook zo'n meid in kwestie bent?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
06-03-2018 20:36
Jij hebt erbij gestaan en gevraagd om
haar ID bewijs?
Jij kan door muren kijken en zo foutloos leeftijden zien van gepaalden?
Typisch trouwens, hoe selectief je antwoord geeft, weet ik dat ook weer.
Nee, maar er bestaat nog zoiets als boeken(biografieën), interviews, documentaires/reportages, uitlatingen etc.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Haha, goeie vraag. Ik heb er ook eentje. Waarom zijn er mensen die rondlopen met het geloof dat vrouwen/mannen alleen maar op ‘goeie’ mannen/vrouwen vallen?

Dat is toch fantastisch, dan weet jij iig zeker dat een dergelijk smakeloze man of vrouw in ieder geval niet op jou zal vallen. 👌🏻
er zijn succesvolle foute mannen.
nooit saai. dat dat soort mannen dom zijn is een misverstand, ze zijn vaak op een bepaalde manier of op een bepaald vlak heel intelligent, dat is erg leuk.
Datgene wat hen succesvol maakt is vaak ook een bepaald soort charme, aantrekkingskracht, veel mensen vallen daarvoor, ze zijn prettig in de omgang.
Het is leuk om even 'uitgekozen' te worden.
ikzelf ben ook niet het type dat je meeneemt naar je moeder en was dat vroeger al helemaal niet, plus snel verveeld dus dan zijn dat soort mannen best leuk.
Alles is larger than life en aangepast gedrag kan altijd nog.
ik hou van eigenzinnige mensen.
Alle reacties Link kopieren
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 20:36
Ja, en? Volgens mij vroeg ik ook wat de beweegredenen zijn van zo'n iemand. De beweegredenen van de man zijn duidelijk, maar wat van de vrouwen in kwestie?

Aangezien jij je zo extreem aangesproken voelt, neem ik aan dat je ook zo'n meid in kwestie bent?

Je zegt hier duidelijk dat je snapt wat de beweegredenen van de man zijn maar je niet snappen dat er echt heus vrouwen bestaan die dezelfde beweegredenen hebben als die mannen die je zo goed snapt. Waarom vindt jij dat er voor vrouwen andere regels gelden dan voor mannen?
Creativity is intelligence having fun
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
06-03-2018 20:41
er zijn succesvolle foute mannen.
nooit saai. dat dat soort mannen dom zijn is een misverstand, ze zijn vaak op een bepaalde manier of op een bepaald vlak heel intelligent, dat is erg leuk.
Datgene wat hen succesvol maakt is vaak ook een bepaald soort charme, aantrekkingskracht, veel mensen vallen daarvoor, ze zijn prettig in de omgang.
Het is leuk om even 'uitgekozen' te worden.
ikzelf ben ook niet het type dat je meeneemt naar je moeder en was dat vroeger al helemaal niet, plus snel verveeld dus dan zijn dat soort mannen best leuk.
Alles is larger than life en aangepast gedrag kan altijd nog.
ik hou van eigenzinnige mensen.
Sociale intelligentie? Een voetballer is succesvol vanwege het voetbal, een rapper vanwege het rappen etc.

Waarom zou jij het type niet zijn dat iemand meeneemt naar de moeder? Nou, vertel. Aangezien jij dus wel in de doelgroep valt waar dit topic over gaat. Je zegt dat ze in de omgang prettig zijn, en intelligent zijn. Over wat hebben we het dan, het type man die ik in het topic omschrijf(voetballers, rappers etc), of niet-bekende bad boy's die je tijdens het uitgaan ontmoet of dergelijke?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 19:43
Ligt eraan, is niet echt bijzonder als elke vrouw hun wilt, en hem kan krijgen als ze haar mond en benen spreidt toch?
Moet je nagaan hoe bijzonder de vrouw zicht voelt als hij uit al die vrouwen kiest voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Kirby schreef:
06-03-2018 20:45
Je zegt hier duidelijk dat je snapt wat de beweegredenen van de man zijn maar je niet snappen dat er echt heus vrouwen bestaan die dezelfde beweegredenen hebben als die mannen die je zo goed snapt. Waarom vindt jij dat er voor vrouwen andere regels gelden dan voor mannen?
Omdat het blijkbaar om meer gaat dan enkel seksuele gevoelens. Aangezien er genoeg niet-beroemde, en niet-rijke mannen zijn om mee te neuken.

Ik kan beter waarom vragen waarom jij zo hyper-agressief reageert, en je zo extreem aangesproken voelt?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
Framberry schreef:
06-03-2018 20:52
Moet je nagaan hoe bijzonder de vrouw zicht voelt als hij uit al die vrouwen kiest voor haar.
Ja, het zou heel erg speciaal zijn. Als hij diegene uitkiest om er een relatie mee te nemen, en de vrouw zijn rijkdom laat proeven(no pun intended).

Maar om in de backstage ruimte hem te pijpen en te neuken, en vervolgens weer naar huis gaan om hem nooit meer te zien of te spreken. Zou jij je dan speciaal voelen?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 20:54
Ja, het zou heel erg speciaal zijn. Als hij diegene uitkiest om er een relatie mee te nemen, en de vrouw zijn rijkdom laat proeven(no pun intended).

Maar om in de backstage ruimte hem te pijpen en te neuken, en vervolgens weer naar huis gaan om hem nooit meer te zien of te spreken. Zou jij je dan speciaal voelen?
Nee maar wie zegt dat de groupies die dat doen ook werkelijk zoeken naar een relatie?

Het bijzonder voelen is naïviteit. Vallen voor charme en er dan achteraf pas achterkomen dat hij enkel wilde neuken
Alle reacties Link kopieren
Framberry schreef:
06-03-2018 20:57
Nee maar wie zegt dat de groupies die dat doen ook werkelijk zoeken naar een relatie?

Het bijzonder voelen is naïviteit. Vallen voor charme en er dan achteraf pas achterkomen dat hij enkel wilde neuken
Wat zoeken ze dan? Neem aan dat ze wel een toekomst willen met hun idool.

Juist, dus je hebt dus een before en after. In het before hebben ze dus een speciaal gevoel om uitverkoren te zijn, maar het "after" gevoel, hebben ze dan spijt? Of gaan ze dan opscheppen bij hun vrienden/vriendinnen wat ze gedaan hebben? Krijg de indruk at ze denken er status door te krijgen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
Zeg gun mij m'n lolletje.

Je weet helemaal niet met hoeveel andere mannen die vrouwen naar bed gaan en of die allemaal rijk en beroemd zijn. En ook mannen die niet beroemd zijn kunnen de een na de andere vrouw mee naar bed nemen, maar dat komt niet op tv of in een roddelblaadje. Je wil er gewoon niet aan dat vrouwen niet allemaal snakken naar een relatie of iemand die voor ze zorgt. Het zijn soms net mannen.
Creativity is intelligence having fun
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 20:48
Sociale intelligentie? Een voetballer is succesvol vanwege het voetbal, een rapper vanwege het rappen etc.

Waarom zou jij het type niet zijn dat iemand meeneemt naar de moeder? Nou, vertel. Aangezien jij dus wel in de doelgroep valt waar dit topic over gaat. Je zegt dat ze in de omgang prettig zijn, en intelligent zijn. Over wat hebben we het dan, het type man die ik in het topic omschrijf(voetballers, rappers etc), of niet-bekende bad boy's die je tijdens het uitgaan ontmoet of dergelijke?
zoiets. er zijn meer soorten intelligentie. daarnaast zijn succesvolle types vaak niet voor niets succesvol, ze hebben een bepaalde discipline of talent en dat is inspirerend om bij te zijn.
ikzelf was een tijdje wel leuk om te zien, snel verveeld en nogal dol op uitdagingen en niet uit op een relatie dus dan zijn dit soort mannen prettig om een tijdje mee op te trekken.
bad boys die alleen maar 'bad' zijn, zijn vaak beschadigd, profiteurs en niet prettig in de omgang dus daar heb ik qua relatie geen ervaring mee.
Framberry schreef:
06-03-2018 20:57
Nee maar wie zegt dat de groupies die dat doen ook werkelijk zoeken naar een relatie?

Het bijzonder voelen is naïviteit. Vallen voor charme en er dan achteraf pas achterkomen dat hij enkel wilde neuken
ze denken ook dat hij voor haar wil zal veranderen.
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 21:01
Wat zoeken ze dan? Neem aan dat ze wel een toekomst willen met hun idool.

Juist, dus je hebt dus een before en after. In het before hebben ze dus een speciaal gevoel om uitverkoren te zijn, maar het "after" gevoel, hebben ze dan spijt? Of gaan ze dan opscheppen bij hun vrienden/vriendinnen wat ze gedaan hebben? Krijg de indruk at ze denken er status door te krijgen.
Jij hebt het heel specifiek over vrouwen die zich door hun idool laten nemen.
Dat heeft denk ik niets te maken met een toekomst met hem willen en alles met bevestiging zoeken dat iemand waar je idolaat van bent ook interesse heeft in jou.
Ik geloof best wel dat ze daarover willen opscheppen
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
06-03-2018 21:04
zoiets. er zijn meer soorten intelligentie. daarnaast zijn succesvolle types vaak niet voor niets succesvol, ze hebben een bepaalde discipline of talent en dat is inspirerend om bij te zijn.
ikzelf was een tijdje wel leuk om te zien, snel verveeld en nogal dol op uitdagingen en niet uit op een relatie dus dan zijn dit soort mannen prettig om een tijdje mee op te trekken.
bad boys die alleen maar 'bad' zijn, zijn vaak beschadigd, profiteurs en niet prettig in de omgang dus daar heb ik qua relatie geen ervaring mee.
Nu weet ik nog steeds niet wat jou ervaringen dan zijn. Hebben we het nu over beroemde personen, of "normale" mensen? Oftewel, vergelijkbare mannen zoals het topicmateriaal, maar dan niet rijk en beroemd.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
Deze poster heeft nu al een paar keer een topic gestart waarin het dan steeds gaat over hoe dom/stom 'de vrouw' is. Want vrouwen zijn geen individuen volgens hem, maar gedragen zich allemaal hetzelfde. Net als dat mannen zich allemaal hetzelfde gedragen natuurlijk....

Bij die eerdere topics vermoedde ik al dat het om een man zou gaan die problemen had met het feit dat alle vrouwen niet als bosjes voor hem vielen. En jawel hoor. Vrouwen zijn dus stom en moeten daarom steeds eventjes naar beneden gehaald worden.

Om de vraag te beantwoorden. Sommige vrouwen vallen op foute mannen, net zoals sommige mannen of foute vrouwen vallen omdat ze bepaalde eigenschappen hebben die wel aantrekkelijk zijn. Zo zijn foute mannen vaak zelfverzekerd en vallen ze niet om van het zelfmedelijden. Net als dat foute vrouwen vaak een bepaalde spanning/drama meebrengen, het ene moment heel aanhankelijk kunnen zijn en/of de man als hun redder zien.
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
06-03-2018 21:10
Deze poster heeft nu al een paar keer een topic gestart waarin het dan steeds gaat over hoe dom/stom 'de vrouw' is. Want vrouwen zijn geen individuen volgens hem, maar gedragen zich allemaal hetzelfde. Net als dat mannen zich allemaal hetzelfde gedragen natuurlijk....

Bij die eerdere topics vermoedde ik al dat het om een man zou gaan die problemen had met het feit dat alle vrouwen niet als bosjes voor hem vielen. En jawel hoor. Vrouwen zijn dus stom en moeten daarom steeds eventjes naar beneden gehaald worden.

Om de vraag te beantwoorden. Sommige vrouwen vallen op foute mannen, net zoals sommige mannen of foute vrouwen vallen omdat ze bepaalde eigenschappen hebben die wel aantrekkelijk zijn. Zo zijn foute mannen vaak zelfverzekerd en vallen ze niet om van het zelfmedelijden. Net als dat foute vrouwen vaak een bepaalde spanning/drama meebrengen, het ene moment heel aanhankelijk kunnen zijn en/of de man als hun redder zien.
Ik praat over gemiddelde. Alsof jij dat nooit doet. Of ga hou jij je altijd bezig met sub-groepen van sub-groepen. Stel je voor dat ze dat bij een politieke debat zouden doen. Dan zouden ze wel heel autistisch overkomen, om met elke percentage rekening te houden. Dat is wat mensen doen, gemiddelde. Niet met uitzonderingen.

Bevalt het je een beetje? Slachtoffertje spelen. En wat is er toch met jullie wezens, constant over andere topics beginnen. Reageer dan in dat andere topic, en niet hier. Dus wat wil je nou bereiken?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 21:09
Nu weet ik nog steeds niet wat jou ervaringen dan zijn. Hebben we het nu over beroemde personen, of "normale" mensen? Oftewel, vergelijkbare mannen zoals het topicmateriaal, maar dan niet rijk en beroemd.
ik beschrijf mijn eigen ervaringen. Heb me goed vermaakt,maar inderdaad niet met conventionele, brave huisvaders of jongens die nog lang en gelukkig met me wilden leven.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
06-03-2018 21:17
ik beschrijf mijn eigen ervaringen. Heb me goed vermaakt,maar inderdaad niet met conventionele, brave huisvaders of jongens die nog lang en gelukkig met me wilden leven.
Dus voor de duidelijk, geen rappers of voetballers en dergelijke?

Neem aan dat je ooit wel klaar bent om te settelen? Alleen maar uitgaan en lol maken komt na een tijdje ook wel de strot uit neem ik aan.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
06-03-2018 20:04
Ik ken écht geen enkele vrouw die aan jouw rare beeld voldoet. Echt.niet.
Ik wel.

En dan niet hele fouten mannen maar ze valt altijd op mannen die vreemd gaan, een onverwerkte relatie hebben, compleet blut zijn (type werkeloos en geen haast maken werk te zoeken)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 21:13
Ik praat over gemiddelde. Alsof jij dat nooit doet. Of ga hou jij je altijd bezig met sub-groepen van sub-groepen. Stel je voor dat ze dat bij een politieke debat zouden doen. Dan zouden ze wel heel autistisch overkomen, om met elke percentage rekening te houden. Dat is wat mensen doen, gemiddelde. Niet met uitzonderingen.

Bevalt het je een beetje? Slachtoffertje spelen. En wat is er toch met jullie wezens, constant over andere topics beginnen. Reageer dan in dat andere topic, en niet hier. Dus wat wil je nou bereiken?
Als er iemand slachtover speelt, ben jij het. En nee, ik scheer niet ongeveer de helft van de wereldbevolking over 1 kam. Daarvoor zijn woorden als 'sommige' uitgevonden.

En dat dit een gemiddelde is, is niet waar. Maar daar wil jij niet aan want dan kan je...geen slachtoffer spelen.

Gun die mensen hun lolletje in plaats van dat je je zo boos maakt dat ze lekkere seks hebben. Laat ze fijn genieten van speciale back stage standjes of een ondersteboven pijpbeurt achter de coulissen of wat ze daar ook doen. Wees blij dat die mensen een leuke avond hebben.
hollebollegijs schreef:
06-03-2018 21:24
Ik wel.

En dan niet hele fouten mannen maar ze valt altijd op mannen die vreemd gaan, een onverwerkte relatie hebben, compleet blut zijn (type werkeloos en geen haast maken werk te zoeken)
Ik weet dat ze bestaan, ik vertel alleen dat ik ze niet ken omdat TO het doet voorkomen (of gelooft?) dat alle vrouwen hetzelfde zijn. Dat is dus niet zo.
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 21:21
Dus voor de duidelijk, geen rappers of voetballers en dergelijke?

Neem aan dat je ooit wel klaar bent om te settelen? Alleen maar uitgaan en lol maken komt na een tijdje ook wel de strot uit neem ik aan.
Ook. Maar ook eigen ondernemers en creatieven.
En ben nu al 17 jaar zeer gesetteld, maar inderdaad niet met een heel voorspelbare man.
Hoezo zou uitgaan en lol maken een mens de strot uitkomen?
Man en ik doen nu project gezin zeer enthousiast en plichtsgetrouw, maar verheugen ons zeer op de derde helft. Nog een paar jaar lolmaken voordat we wellicht te oud zijn, lekker dansen, uitgaan etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven