Goed gehandeld
woensdag 7 maart 2018 om 18:57
woensdag 7 maart 2018 om 20:03
Ze komen weer terug op de buis geloof ik. Ze willen hun naam zuiveren...
Don't cry, buy a bag and move on.
woensdag 7 maart 2018 om 20:05
Op 20 zet ik mijn NC opJollyRider schreef: ↑07-03-2018 19:59En bij onze tv is 20 alleen geschikt als je HSP bent, anders te zacht.
De tv die pasgeleden vervangen is deed op 25 nog niet zo veel, en soms helemaal geen geluid.
woensdag 7 maart 2018 om 20:06
Mmmm. Dat is niet helemaal wat blijkt uit de OP die je hebt weggehaalt hé. Op internet is nooit iets weg trouwens.Yuki_onna schreef: ↑07-03-2018 19:17: goedemorgen
B: jullie fucking blablabla ik ben wakker geworden door jullie muziek ect ect, zijn jullie achterlijk
P: pardon u kan dat ook normaal zeggen
Bjulie zijn al een half uur die tering herrie aan het maken Blablabla
V:u hoeft niet zo'n tton aan te slaan, maar we zullen het wel zachter zetten.
hoe moeten we nog beleefder doen als letterlijk iemand staat de schelden
Volgens de buuv heb je de deur (nou ja je partner heeft dat ) dicht gesmeten voor haar neus, jouw woorden. Dus ga het niet verdraaien. Jullie tokkie, buurvrouw ook tokkie Maar dat kan ook een ongelukje geweest zijn hé Als je de deur in je snufferd krijgt wil je wel eens wat harder kloppen dan de bedoeling is. Maar waarom het dan niet via verzekering mag... Niet helemaal kosjer dus.
woensdag 7 maart 2018 om 20:07
Mevrouw liep weg eerst en kwam daarna terug. Of ze zich wou omdraaien en watbop afstand wou gaan staan of echt weg wou wten we niet. En de deur ging rustig dicht gewoon normaal. Daarom voelde het voor ons ook meer als aanval. Ik heb de OP misschien ook beetje uit stress geschreven. Het zit me best hoog en wil dit ook op deze manier nietnina1966 schreef: ↑07-03-2018 20:06Mmmm. Dat is niet helemaal wat blijkt uit de OP die je hebt weggehaalt hé. Op internet is nooit iets weg trouwens.![]()
Volgens de buuv heb je de deur (nou ja je partner heeft dat ) dicht gesmeten voor haar neus, jouw woorden. Dus ga het niet verdraaien. Jullie tokkie, buurvrouw ook tokkie Maar dat kan ook een ongelukje geweest zijn hé Als je de deur in je snufferd krijgt wil je wel eens wat harder kloppen dan de bedoeling is. Maar waarom het dan niet via verzekering mag... Niet helemaal kosjer dus.
woensdag 7 maart 2018 om 20:09
In den daad kan het nooit te hard volgens mijYuki_onna schreef: ↑07-03-2018 19:35eerst wou ze eigenlijk niet vergoeden, tot de politie er bij kwam, mevrouw wou het daarna alleen via de verzekering, maar als de ruit vervangen wordt moet er eerst contant betaald worden, daarna pas bij de verzekering terugvragen, het ruitje kost zo'n 400 euro om te vervangen, wij kunnen dat niet ophoesten nu, en wij zitten nu met de problemen . politie raadde ook af om het contant te betalen want anders moesten wij er achter aanrennen. dus wij wouden dat zij het dan bij het plaatsen gelijk zou betalen en zelf verder alles te regelen met haar verzekering. dit wou zij niet en wou dan niet betalen
toen hebben wij aangiften gedaan
ik ben eerlijk als het in der daad te hard stond ben ik mee eens, onze fout maar of daar een ruit voor ingeslagen meot worden. dit vind ik te ver gaan
ook komt de opgefokte misschien een beetje omdat wij ook al bij mevrouw al meerdere keren geklaagd hebben over haar muziek, maar zij dan tegen ons te keer gaat dat we mongolen zijn, niet zo meoten zeuren enz.
het wordt dan ook niet zachter gezet. dit begint vaak al om een uur of 8 door de weeks
Is het vakantie soms?
woensdag 7 maart 2018 om 20:12
Dus als je stress hebt verdraai je de feiten? Apart Ik kan anders nog wel ff neerzetten wat je wel schreef hoor, gewoon voor het verhelderen van je geheugenYuki_onna schreef: ↑07-03-2018 20:07Mevrouw liep weg eerst en kwam daarna terug. Of ze zich wou omdraaien en watbop afstand wou gaan staan of echt weg wou wten we niet. En de deur ging rustig dicht gewoon normaal. Daarom voelde het voor ons ook meer als aanval. Ik heb de OP misschien ook beetje uit stress geschreven. Het zit me best hoog en wil dit ook op deze manier niet