Paar dagen na eisprong
woensdag 7 maart 2018 om 18:01
Hallo meiden,
Donderdag gaf mijn clearblue ovuluatietest een smiley aan en hebben het die avond en dagen erna seks gehad dus goed getimed. Sinds gisteren ben ik niet lekker. Misselijk maar niet overgeven en Heb een raar gevoel in mijn buik, steken links onder en het gevoel dat ik spierpijn heb in mijn buik. Vanochtend weer misselijk en niet overgeven maar wel veel hoofdpijn… kan dit te maken hebben met bevruchting/innesteling? Of is het een griepje?
Herkent iemand dit ?
Donderdag gaf mijn clearblue ovuluatietest een smiley aan en hebben het die avond en dagen erna seks gehad dus goed getimed. Sinds gisteren ben ik niet lekker. Misselijk maar niet overgeven en Heb een raar gevoel in mijn buik, steken links onder en het gevoel dat ik spierpijn heb in mijn buik. Vanochtend weer misselijk en niet overgeven maar wel veel hoofdpijn… kan dit te maken hebben met bevruchting/innesteling? Of is het een griepje?
Herkent iemand dit ?
woensdag 7 maart 2018 om 18:29
Don't cry, buy a bag and move on.
woensdag 7 maart 2018 om 18:30
Jammerdaenerys79 schreef: ↑07-03-2018 18:29als je wat vaker dit soort topics leest weet je dat dit een doodnormale reactie is op dit forum....
woensdag 7 maart 2018 om 18:31
Nadeel is gewoon dat wij het al helemaal niet weten. Doe een test als je menstruatie uitblijft, dan weet je het zeker!daenerys79 schreef: ↑07-03-2018 18:29als je wat vaker dit soort topics leest weet je dat dit een doodnormale reactie is op dit forum....
Find people who will make you better (M. Obama)
woensdag 7 maart 2018 om 18:31
Zie de eerste reactie in dit topic. Niemand weet nu of je zwanger gaat worden of niet. Wat je voelt kan van alles zijn. Wat verwacht je precies van anonieme mensen op een forum achter een computer?
anoniem_365339 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 18:32
15.00% gewijzigd
woensdag 7 maart 2018 om 18:32
Vinden mensen grappig. Gun ze dat lolletje. Ze hebben waarschijnlijk niet zo'n leuk leven.
woensdag 7 maart 2018 om 18:32
Omdat hier geen zinnig antwoord op te geven is en dat weet je best. Zwangerschapstest zal het leren.
woensdag 7 maart 2018 om 20:01
Grappig? Het is gewoon een vraag waar helemaal niets zinnigs over te zeggen valt. Of TO zwanger is of een griepje heeft. Op beide heeft niemand hier ook maar enigszins antwoord.watdachtjehiervan schreef: ↑07-03-2018 18:32Vinden mensen grappig. Gun ze dat lolletje. Ze hebben waarschijnlijk niet zo'n leuk leven.
woensdag 7 maart 2018 om 20:22
woensdag 7 maart 2018 om 21:11
Als je donderdag een smiley hebt gehad, was vrijdag of zaterdag je eisprong. Je zit dan dus nu 4/5 dagen na je eisprong.
Innesteling gebeurt vanaf dag 6 (van dag 6 tm 12, gemiddeld dag 9 dus). Vanaf dan wordt pas hcg aangemaakt.
Mij lijkt daardoor de kans dus klein dat je daar al last van hebt. Hoop t voor je hoor, maar kans dat je t nu al merkt is erg klein... succes met afwachten!
Innesteling gebeurt vanaf dag 6 (van dag 6 tm 12, gemiddeld dag 9 dus). Vanaf dan wordt pas hcg aangemaakt.
Mij lijkt daardoor de kans dus klein dat je daar al last van hebt. Hoop t voor je hoor, maar kans dat je t nu al merkt is erg klein... succes met afwachten!
woensdag 7 maart 2018 om 21:18
Bijzonder dat mensen hier op een toon reageren die erg naar van ondertoon is. Als iemand misschien een sterke wens heeft om zwanger te raken(je kent iemands geschiedenis niet) en hoopt wat herkenning te krijgen of van zich af te schrijven, waarom bepalen anderen bij welk topic dit “zou moeten”. Bah! Jullie beheren of bepalen dit niet voor een ander. Ik hoop dat je wens mag uitkomen TO!
woensdag 7 maart 2018 om 21:22
ik doelde op “het algemene ben ik zwanger of niet” topic. Dat lijkt mij een prima plek. dat is letterlijk wat ze vraagt...Vrolijkezomer schreef: ↑07-03-2018 21:18Bijzonder dat mensen hier op een toon reageren die erg naar van ondertoon is. Als iemand misschien een sterke wens heeft om zwanger te raken(je kent iemands geschiedenis niet) en hoopt wat herkenning te krijgen of van zich af te schrijven, waarom bepalen anderen bij welk topic dit “zou moeten”. Bah! Jullie beheren of bepalen dit niet voor een ander. Ik hoop dat je wens mag uitkomen TO!![]()
donderdag 8 maart 2018 om 07:51
En zo denk ik er dus ook over !! Lief van jeVrolijkezomer schreef: ↑07-03-2018 21:18Bijzonder dat mensen hier op een toon reageren die erg naar van ondertoon is. Als iemand misschien een sterke wens heeft om zwanger te raken(je kent iemands geschiedenis niet) en hoopt wat herkenning te krijgen of van zich af te schrijven, waarom bepalen anderen bij welk topic dit “zou moeten”. Bah! Jullie beheren of bepalen dit niet voor een ander. Ik hoop dat je wens mag uitkomen TO!![]()
donderdag 8 maart 2018 om 08:41
Sinds gisteren ben ik niet lekker. Misselijk maar niet overgeven en Heb een raar gevoel in mijn buik, steken links onder en het gevoel dat ik spierpijn heb in mijn buik. Vanochtend weer misselijk en niet overgeven maar wel veel hoofdpijn…
kan dit te maken hebben met bevruchting/innesteling? Of is het een griepje?
Wat denk je zelf?
donderdag 8 maart 2018 om 09:13
ik ben het wel met je eens en ik gun het TO ook van harte. maar eerlijk, wat schiet ze nou op met antwoorden hierop? Als iemand nou vraagt welke schoenen bij een bepaalde jurk moet dragen, dan kun je iets met de antwoorden. maar als ik nu zeg, je krijgt de griep, wat weet ze dan? precies wat ze nu ook al weet.Vrolijkezomer schreef: ↑07-03-2018 21:18Bijzonder dat mensen hier op een toon reageren die erg naar van ondertoon is. Als iemand misschien een sterke wens heeft om zwanger te raken(je kent iemands geschiedenis niet) en hoopt wat herkenning te krijgen of van zich af te schrijven, waarom bepalen anderen bij welk topic dit “zou moeten”. Bah! Jullie beheren of bepalen dit niet voor een ander. Ik hoop dat je wens mag uitkomen TO!![]()