Laatste dag voor Poezelief

08-03-2018 12:36 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even van mij afschrijven. Ik wil haar niet onrustig maken met mijn gejank, daarom probeer ik mijn emotie zo maar een plek te geven. Rationeel weet ik dat ik het juiste doe, voor haar, maar jee, wat is het een moeilijke keuze, steeds weer. :cry:
Uit diepe liefde voor mijn vriendinnetje. :cry:
Sterkte :hug: Dit zijn geen leuke dingen
:cry: wat verdrietig..... :hug:

Heel veel sterkte, ik voel met je mee, heb onlangs ook afscheid moeten nemen en het is een enorm gemis. Maar wat je zegt, rationeel weet je dat je het goed doet. Dat maakt je een goed baasje, je bent goed geweest voor haar.
Falathiel schreef:
08-03-2018 12:38
Sterkte :hug: Dit zijn geen leuke dingen
:heart: Dankjewel.
Jane1980 schreef:
08-03-2018 12:40
:cry: wat verdrietig..... :hug:

Heel veel sterkte, ik voel met je mee, heb onlangs ook afscheid moeten nemen en het is een enorm gemis. Maar wat je zegt, rationeel weet je dat je het goed doet. Dat maakt je een goed baasje, je bent goed geweest voor haar.
:heart: Lief, dit had ik nodig, beetje troost.
Och wat lijkt dat me ontzettend moeilijk. Maar soms is het inderdaad het beste, hoe pijnlijk ook... Heel veel sterkte!
aw wat sneu :(
sterkte vandaag en de komende tijd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
ook gewoon even een dikke knuffel :hug:
Heel veel sterkte! Ik weet zeker dat poezelief een heel mooi leven bij je gehad heeft. Maar man, man, wat doet t zeer om haar te missen :hug:
ik geef mn bek ook maar een douw
Liefde is ook loslaten hoe moeilijk dat ook is... Je zou de tijd willen terugdraaien en alle tijd met haar over willen doen he :heart:
Ja en?
Ik heb die beslissing al zo vaak moeten nemen, twee maanden terug nog voor een kat van 3 :(
Het is altijd hartverscheurend moeilijk. Heel veel sterkte.
Vreselijke beslissing, wel een dappere en 1 uit liefde. Veel sterkte vandaag.
Het ergste wat je als dierenliefhebber kan overkomen. Ik heb al vaak voor deze keuze gestaan, en o wat is het moeilijk...
Onze oude kater hebben we vorig jaar moeten laten inslapen, en zelfs al is het beter voor je dier, je voelt je een verrader..
Heel veel sterkte :hug: :rose:
Veel sterkte :redrose:
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Heel veel sterkte, het is echt afschuwelijk maar ja houden van is ook op tijd afscheid nemen zodat ze niet meer lijdt..

Heb een halfjaar geleden van mijn oude lieverd afscheid genomen, het is niet leuk :rose:

Hoe oud is ze?
Ik heb nog wat laatste foto's genomen toen, misschien helpt jou dat ook, ook eentje na het afscheid.
Wat een geweldig forum is dit met geweldige mensen, ik wist wel dat ik op jullie kon rekenen. :bigkiss:

Tot gisteren heeft ze nog wel de lekkerste hapjes gekregen die ik maar kon vinden, ze at van alles wat ik aanbood soms nog een beetje, elke dag steeds minder en gisteravond heb ik een goed gesprek met mijn man erover gevoerd en besloten dat het goed is zo en dat we vandaag een afspraak bij de dierenarts zouden maken. En sinds vanmorgen gaat ze alleen nog naar de kattenbak en waterbak, verder wil ze met rust gelaten worden, dus dat hebben we goed aangevoeld. Ze heeft nog wel een klein kuipje speciale kattenpaté tussendoortje en een piepklein stukje verse vis gesmikkeld, de rest wou ze niet meer en ze ligt nu onder de eettafel, naast haar bedje, op de koele vloer. Duidelijker kan ze niet aangeven dat ze er geen zin meer in heeft. Ik wil niet dat ze nog afhankelijker van me wordt, de meeste katten zijn onafhankelijk en zij is helemaal een eigenwijs. :cat:

Jullie reacties en dit schrijven helpen mij enorm om vrede te sluiten met deze beslissing en mijn hart te ontspannen.

Ze zou over een maand 20 worden. :-)
anoniem_332743 wijzigde dit bericht op 08-03-2018 14:08
Reden: toevoeging
1.71% gewijzigd
Gisteren heeft mijn broer de kat van onze overleden moeder in laten slapen die sinds 2 jaar bij hem woonde. Het ging niet meer, de kanker groeide zo snel dat het leven niet leuk meer voor hem was.
Het was een superlieve leuke kat, een grote vriend voor onze moeder en nog een lijntje naar haar. En dan is het mooiste wat je hem kunt geven een vredig pijnloos einde.

Maar dat maakt jouw verdriet er straks echt niet minder om hoor. Maar je maakt de juiste beslissing, je laatste daad van liefde voor je maatje.

Heel veel sterkte!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Jee bijna 20! Heel veel sterkte TO :hug:
Wauw wat een leeftijd :heart:
Wat een geweldige leeftijd. Voor je gevoel is het echter nooit oud genoeg.
Sterkte. :redrose: :hug:
Twintig jaar, een prachtige leeftijd. Daar kan ik wel jaloers op worden.

Liefde is loslaten.

Ik wens je heel veel sterkte. Het zal stil en leeg worden in huis.
Wat een moeilijke dag voor jullie. Je wilt je poezemeisje niet missen, ook al is ze 20 geworden en weet je dat het niet anders kan.
Veel sterkt TO en :hug:
Binnen een jaar moest ik ons hondje en onze oude kater laten inslapen. Ik zei nog jankend:" Ik wil noooooit weer een dier!"
Maar inmiddels lopen er weer 2 jeugdige katten door het huis..
Maar je hebt je kat bijna 20 goede jaren gegeven, wat een mooie leeftijd!
Sterkte! :redrose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven