Laatste dag voor Poezelief
donderdag 8 maart 2018 om 12:36
vrijdag 9 maart 2018 om 12:24
Ik heb het de afgelopen uren nog heel zwaar gehad. Ze geeft me nog kopjes, ze is nog haar waardige zelf, ik wil haar het liefste niet loslaten en de doorgehakte knoop weer aan elkaar vastlijmen. Ondanks dat het nooit leuk is om je huisdier te verliezen had ik zo graag gezien dat ze vannacht nog vredig in haar eigen slaap zou sterven. Helaas is dat niet gebeurd. De knoop blijft doorgehakt, ik heb haar uitvaart zelfs al besproken. Het gaat echt gebeuren. Nog heel even en dan is ze niet meer bij me.
vrijdag 9 maart 2018 om 13:06
Ons vorige katertje is op die manier heengegaan, hij ging in korte tijd heel erg achteruit, waardoor we het te zielig vonden om hem in een mandje te proppen. Maar zoals wij dit meisje kennen weten we dat het stressvoller voor haar is als er hier een vreemde aan haar komt dan wanneer we met haar naar de kliniek gaan waar ze gewend is dat de vreemde mensen iets met haar gaan doen.
anoniem_332743 wijzigde dit bericht op 09-03-2018 13:10
0.07% gewijzigd
vrijdag 9 maart 2018 om 14:30
Wat fijn dat je haar zo goed kent.. hier was het andersom, op het laatste moment in een mandje naar de dierenarts brengen was voor onze lieverd niet goed geweest dus de dierenarts kwam hier thuis.
Het was nog best wel pittig, hij verzette zich nog tegen de eerste prik (die is best naar) hij moet wat overgeven en daarna kreeg hij een euthanasie spuitje en toen was hij al snel weg.
De dierenarts was geweldig en bleef tot hij zeker wist dat hij overleden was.
Jij weet wat goed voor haar is
Het was nog best wel pittig, hij verzette zich nog tegen de eerste prik (die is best naar) hij moet wat overgeven en daarna kreeg hij een euthanasie spuitje en toen was hij al snel weg.
De dierenarts was geweldig en bleef tot hij zeker wist dat hij overleden was.
Jij weet wat goed voor haar is
vrijdag 9 maart 2018 om 14:42
Lieve TO, sterkte met het afscheid nemen van je poes! <3
Het kan erg zwaar zijn, heel herkenbaar
ik heb ook van meerdere huisdieren afscheid moeten nemen en het voelt zo zuur
Dat ze 20 is geworden zegt veel over het mooie leven wat je haar hebt kunnen geven
Heb je haar van jongs af aan al gehad? Hoe heette ze?
Nogmaals veel liefs en sterkte de komende tijd
Misschien kun je een mooi plekje voor haar inrichten, met een foto en een speeltje ofzo als een soort aandenken als je daar behoefte aan hebt
Knuffel! en nogg veel aaitjes voor je poes
Het kan erg zwaar zijn, heel herkenbaar
ik heb ook van meerdere huisdieren afscheid moeten nemen en het voelt zo zuur
Dat ze 20 is geworden zegt veel over het mooie leven wat je haar hebt kunnen geven
Heb je haar van jongs af aan al gehad? Hoe heette ze?
Nogmaals veel liefs en sterkte de komende tijd
Misschien kun je een mooi plekje voor haar inrichten, met een foto en een speeltje ofzo als een soort aandenken als je daar behoefte aan hebt
Knuffel! en nogg veel aaitjes voor je poes
vrijdag 9 maart 2018 om 14:44
Ik zit altijd meteen weer met tranen in mijn ogen bij zo'n bericht als dit. Het went gewoon nooit. Maar zo te horen heeft ze het heel goed bij jou gehad, je had het niet beter kunnen doen! Het is goed zo.... Sterkte
juliet64 wijzigde dit bericht op 11-03-2018 17:50
0.22% gewijzigd
Nothing happens for a reason
vrijdag 9 maart 2018 om 22:29
Sterkte Affettuoso! Zij heeft een gelukkig leven bij jou gehad. De tranen rollen over mijn wangen. Alweer. Volgende week twee maanden geleden dat ik mijn oude dame moest laten inslapen. Zij is ruim 22 jaar (net niet de vier maanden gered) geworden. Ik mis haar nog enorm, kende haar door en door. Ze was altijd bij mij in de buurt. Kan er ook nog altijd niet over praten, vooral niet als iemand anders erover begint. Gelukkig heb ik nog een kat thuis. Een lief ding. Zij begint helemaal op te leven nu mijn oude dame er niet meer is. Een zwart-wit stuiterballetje van tien jaar.
vrijdag 9 maart 2018 om 22:34
Wat naar voor je. Al heeft je kat een super mooie leeftijd bereikt, het is zo moeilijk. Hoop dat je veel troost krijgt xx
Net wat jij zegt Scratte, Ik heb het twee keer moeten doen, en heb de dierenarts toen ook aan huis laten komen. De praktijk was voor mijn katten geen favoriete plek, dus liever niet als laatste mee naartoe nemen.
Net wat jij zegt Scratte, Ik heb het twee keer moeten doen, en heb de dierenarts toen ook aan huis laten komen. De praktijk was voor mijn katten geen favoriete plek, dus liever niet als laatste mee naartoe nemen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 11 maart 2018 om 14:12
Ik heb al jullie berichten nog eens gelezen 
Ze is heel snel en in alle rust vredig ingeslapen. Van beide injecties leek ze niks gemerkt te hebben, bij de eerste golfde haar ruggetje alleen maar een keer en een minuut later was ze in diepe slaap.Zolang een kat het idee heeft dat ze haar zwakte kan verbergen blijft ze redelijk kalm. Gelukkig heb ik dit op tijd ingezien en ingegrepen voordat ze door haar pootjes zakte of haar boodschap naast de bak deed. Ze is trots heengegaan, tot op het laatst heeft ze van het leven gehouden.
Nu mis ik haar en alles wat ik met en voor haar deed, ontzettend.
Ze is heel snel en in alle rust vredig ingeslapen. Van beide injecties leek ze niks gemerkt te hebben, bij de eerste golfde haar ruggetje alleen maar een keer en een minuut later was ze in diepe slaap.Zolang een kat het idee heeft dat ze haar zwakte kan verbergen blijft ze redelijk kalm. Gelukkig heb ik dit op tijd ingezien en ingegrepen voordat ze door haar pootjes zakte of haar boodschap naast de bak deed. Ze is trots heengegaan, tot op het laatst heeft ze van het leven gehouden.
Nu mis ik haar en alles wat ik met en voor haar deed, ontzettend.