Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.

Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/

donderdag 8 maart 2018 om 13:47
Ik herinner me nog een quote van je.. 'Stel je bent niet eens de beste die ze ooit gehad heeft..'De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 11:07Dat is speculatie, waarom zou ik het dan opeens geen probleem vinden?
Nee, het is dus niet speculatie. Je bent onzeker. En dat is gewoon de reden.
En je maakt het jezelf zoveel moeilijker met al die kronkels. Maar goed, het zij zo. Ik heb eerlijk gezegd ook geen hoop voor jou, want het probleem ligt bij jezelf. Dat ga je denk ik nooit willen inzien.
Maar waarom nog topics? Je lijkt op een soort reis om de vrouw te 'begrijpen' (wat met jouw kronkels al nooit een veilige reis zal zijn) en je conclusie veranderd meer in 'ik begin vrouwen te haten.'
Die haat hoeft er niet te zijn, het kan je ook gewoon niet interesseren. Laat het dan gewoon los.
Waar ik niet van hou, daar ben ik niet mee bezig. Zo simpel ligt het.
donderdag 8 maart 2018 om 13:52
Hoe weet jij dat nou misschien is die voetballer, bad boy of wat dan ook een hele onzelfzuchtige tedere minnaar.De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 13:13Hoezo? Daar gaat een one night stand toch om? Die wille dan toch een ruige, harde neukbeurt van een domknante bad boy? Dus wat is er dan zo erg aan?
Jullie weten ook niet wat je wilt he. Fucking hell.
Als jij denkt dat dit is waar een one night stand om draait kan ik me voorstellen dat vrouwen daar niet voor in zijn.
donderdag 8 maart 2018 om 13:52
Zie jij jezelf als minderwaardig omdat je weinig seksuele ervaring hebt?De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 12:43Dan kan ze toch net zo goed met zo'n bad boy een relatie nemen? Past dan beter bij haar, die willen namelijk na een tijdje ook wel settelen.
Lekker, als ik geen ervaring heb. En andere mannen haar als spermadump gebruikt hebben. Lekker gelijkwaardige relatie.
donderdag 8 maart 2018 om 14:29
Hoe kom je daar toch bij? Er zijn mensen die daar van houden en er zijn net zoveel mensen die daar niet van houden.De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 13:13Hoezo? Daar gaat een one night stand toch om? Die wille dan toch een ruige, harde neukbeurt van een domknante bad boy? Dus wat is er dan zo erg aan?
Jullie weten ook niet wat je wilt he. Fucking hell.
Waar de meeste mensen in ieder geval niet van houden is om zaaddumpplekken genoemd te worden. Waarom snap je dat niet? Je spreekt zo banaal en ranzig over vrouwen in het algemeen, DAT is de reden dat het niet lukt met de vrouwen, niet dat je geen ervaring hebt. Waarom zou iemand überhaupt al iets met jou willen als je zo over ze praat en tegen ze aankijkt?
donderdag 8 maart 2018 om 14:31
Gaat noet over hoe ik mezelf zie, maar hoe vrouwen mij zien. Die zien mij om wel meerdere redenen minderwaardig. Waaronder uiterlijk. Die plaatsen mannenmeer in verschillende categorieën. Oftewel, de ene plaatsen ze in de categorie friendzone, de andere one night stand, en de andere is relatiemateriaal.madamecannibale schreef: ↑08-03-2018 13:52Zie jij jezelf als minderwaardig omdat je weinig seksuele ervaring hebt?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
donderdag 8 maart 2018 om 14:34
Gaat er niet om hoe jij het ziet, denk je dat die jongens die aan one night stands doen de meiden die ze neuken or geneukt hebben respecteren? Of dat ze respectvol over die meiden praten tegen hun vrienden? Is wel tamelijk naïef.QueenArachnia schreef: ↑08-03-2018 14:29Hoe kom je daar toch bij? Er zijn mensen die daar van houden en er zijn net zoveel mensen die daar niet van houden.
Waar de meeste mensen in ieder geval niet van houden is om zaaddumpplekken genoemd te worden. Waarom snap je dat niet? Je spreekt zo banaal en ranzig over vrouwen in het algemeen, DAT is de reden dat het niet lukt met de vrouwen, niet dat je geen ervaring hebt. Waarom zou iemand überhaupt al iets met jou willen als je zo over ze praat en tegen ze aankijkt?
Laat staan over hoe beroemde, rijke mensen over hun neukertjes praten. Zou zeggen, lees eens wat (auto) biografieën, interviews, artikelen of "spuiten en slikken" afleveringen, dan zie je wel hoe ze over die meiden denken.
En dan zeggen dat ik mezelf het slachtoffer voel etc, zelf zijn jullie geen haar beter.
donderdag 8 maart 2018 om 14:39
Ok jongen, dan ga jij lekker door op de manier waarop je nu doet, ik kan je wel voorspellen hoe de toekomst er dan uitziet, maargoed. Lekker blijven janken dat alle vrouwen kutwijven zijn, daar schiet je echt wat mee op!De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 14:34Gaat er niet om hoe jij het ziet, denk je dat die jongens die aan one night stands doen de meiden die ze neuken or geneukt hebben respecteren? Of dat ze respectvol over die meiden praten tegen hun vrienden? Is wel tamelijk naïef.
Laat staan over hoe beroemde, rijke mensen over hun neukertjes praten. Zou zeggen, lees eens wat (auto) biografieën, interviews, artikelen of "spuiten en slikken" afleveringen, dan zie je wel hoe ze over die meiden denken.
En dan zeggen dat ik mezelf het slachtoffer voel etc, zelf zijn jullie geen haar beter.
En wederom ben ik er klaar mee, het heeft absoluut geen zin om met jou in gesprek te gaan.
Dan deed die man van gisteravond het toch stúkken beter.
donderdag 8 maart 2018 om 14:44
Vind je het gek, met dat constante beledigen en persoonlijke aanvallen van vrouwen hier. Met verdachtmakingen en woorden in de mondstoppen.QueenArachnia schreef: ↑08-03-2018 14:39Ok jongen, dan ga jij lekker door op de manier waarop je nu doet, ik kan je wel voorspellen hoe de toekomst er dan uitziet, maargoed. Lekker blijven janken dat alle vrouwen kutwijven zijn, daar schiet je echt wat mee op!
En wederom ben ik er klaar mee, het heeft absoluut geen zin om met jou in gesprek te gaan.
Zoals "vrouwen zijn voor hem gebruiksvoorwerpen", wat ik nooit gezegd heb. Gewoon weer hypocriete mannenhatertjes op dit forum.
donderdag 8 maart 2018 om 14:50
Ergens klopt dit, er zijn mannen die ik inderdaad meer als vrienden zie (friendzone klinkt echt heel erg puberaal) en mannen die ik vooral zie als potentieel relatie-materiaal of leuk om even mee te daten maar niet serieus. En hoe kijk jij naar vrouwen? Zie jij alle vrouwen als potentieel relatie-materiaal?De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 14:31Gaat noet over hoe ik mezelf zie, maar hoe vrouwen mij zien. Die zien mij om wel meerdere redenen minderwaardig. Waaronder uiterlijk. Die plaatsen mannenmeer in verschillende categorieën. Oftewel, de ene plaatsen ze in de categorie friendzone, de andere one night stand, en de andere is relatiemateriaal.

donderdag 8 maart 2018 om 14:53
Jij was toch het gebruiksvoorwerp dat werd gebruikt voor een serieuze relatie?De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 14:44Vind je het gek, met dat constante beledigen en persoonlijke aanvallen van vrouwen hier. Met verdachtmakingen en woorden in de mondstoppen.
Zoals "vrouwen zijn voor hem gebruiksvoorwerpen", wat ik nooit gezegd heb. Gewoon weer hypocriete mannenhatertjes op dit forum.
donderdag 8 maart 2018 om 15:15
Dat vond ik nou ook, die legde duidelijk uit hoe hij zich voelde en waar zijn onzekerheden lagen zonder respectloos te zijn, Als hij in het echt ook zo genuanceerd is en zich zo prettig uit kan drukken denk ik echt dat het met hem helemaal goed komt.QueenArachnia schreef: ↑08-03-2018 14:39Ok jongen, dan ga jij lekker door op de manier waarop je nu doet, ik kan je wel voorspellen hoe de toekomst er dan uitziet, maargoed. Lekker blijven janken dat alle vrouwen kutwijven zijn, daar schiet je echt wat mee op!
donderdag 8 maart 2018 om 15:18
dat is mijn punt, je neemt van alles zomaar aan, en trekt daar dan vervolgens lukraak conclusies uit. En om maar gewoon aan te nemen dat vrouwen (en dan ook nog alle vrouwen) zo denken is gewoon foutief. Zo denken vrouwen niet.De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 14:31Gaat noet over hoe ik mezelf zie, maar hoe vrouwen mij zien. Die zien mij om wel meerdere redenen minderwaardig. Waaronder uiterlijk. Die plaatsen mannenmeer in verschillende categorieën. Oftewel, de ene plaatsen ze in de categorie friendzone, de andere one night stand, en de andere is relatiemateriaal.
De redenering is een soort van 'mannen vinden blauw een mooie kleur, ik ben niet blauw, dus mannen vinden mij lelijk. En omdat alle mannen mij lelijk vinden zijn het eikels.' Allemaal gededuceerd uit het blauw een mooie kleur vinden.

donderdag 8 maart 2018 om 16:40
Spermadump?De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 12:43Lekker, als ik geen ervaring heb. En andere mannen haar als spermadump gebruikt hebben. Lekker gelijkwaardige relatie.

donderdag 8 maart 2018 om 17:48
Appels.....peren. Probeer het nog maar een keer.
donderdag 8 maart 2018 om 18:01
Ik heb hier nog een artikel trouwens, over een dj, echt een respectvolle man ja.
https://www.nu.nl/weekend/4704117/menta ... races.html
https://www.nu.nl/weekend/4704117/menta ... races.html
donderdag 8 maart 2018 om 18:13
.De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 12:43Dan kan ze toch net zo goed met zo'n bad boy een relatie nemen? Past dan beter bij haar, die willen namelijk na een tijdje ook wel settelen.
Lekker, als ik geen ervaring heb. En andere mannen haar als spermadump gebruikt hebben. Lekker gelijkwaardige relatie.
Misschien is ze gewoon ook nooit de goede man tegengekomen en had ze wel seksuele behoeften, zoals mannen dat ook hebben. Dan heeft ze een aantal one night stands gehad, en ben jij ineens de ware, waarmee ze wil settelen. Maar dat wil jij niet, want ze heeft meer ervaring.
Het énige waar ze dan meer ervaring mee heeft is seks. Daar kun jij dan misschien ook wel weer van meegenieten.
Vind je het ook ongelijkwaardig in de relatie als jij meer ervaring hebt dan je vriendin? En hoe ga je dat doen, iemand vinden met precies evenveel ervaring?
Ik vind je sneu. Heel erg sneu. Dat je een relatie degradeert tot een balans in (seks) ervaring. Het is juist die houding, die ervoor zorgt dat je geen gelijkwaardige relatie kunt krijgen, gok ik maa rzo.
Later is nu

donderdag 8 maart 2018 om 18:17
Ja maar wat nu dan? Ik kan ook wel duizenden artikelen plaatsen over hoe mannen vrouwen mishandelen, verkrachten. Betekent toch niet dat elke man een creep is? Ik snap niet goed hoe jij denkt dat dit een bron is. Ik heb nog nooit een beroemdheid geneukt. Maakt mij dat nou een grote uitzondering? Hierboven staat trouwens wel een interessante vraag; zou jij een voor jou onaantrekkelijke vrouw wel neuken dan? Je hebt niet gereageerd op Kirby.
donderdag 8 maart 2018 om 18:23
Ten eerste ben ik niet verplicht om iemand te antwoorden. En ten tweede, neuk ik helemaal niemand.Sereia schreef: ↑08-03-2018 18:17Ja maar wat nu dan? Ik kan ook wel duizenden artikelen plaatsen over hoe mannen vrouwen mishandelen, verkrachten. Betekent toch niet dat elke man een creep is? Ik snap niet goed hoe jij denkt dat dit een bron is. Ik heb nog nooit een beroemdheid geneukt. Maakt mij dat nou een grote uitzondering? Hierboven staat trouwens wel een interessante vraag; zou jij een voor jou onaantrekkelijke vrouw wel neuken dan? Je hebt niet gereageerd op Kirby.

donderdag 8 maart 2018 om 18:28
Nou hou er dan over op? Waarom speelt dit allemaal zo? Jij wil geen vrouw, klaar. Stop dan met dat gemiep en ga verder met je leven. Mental Theo interviews lezen, dios mio. Dit haten kost toch alleen maar energie? Vrouwen willen jou niet, jij hen niet. Works for everybody. Je kan niet zeiken en zielig doen maar tegelijk beweren dat je toch geen vrouw wil, niemand trapt erin.
donderdag 8 maart 2018 om 18:31
Of je kan gewoon lekker opkankeren uit dit topic, in plaats van te zeiken. Niemand verplicht jou om in dit topic te blijven en te reageren. Volg je eigen advies op zou ik zeggen, en ga weg.Sereia schreef: ↑08-03-2018 18:28Nou hou er dan over op? Waarom speelt dit allemaal zo? Jij wil geen vrouw, klaar. Stop dan met dat gemiep en ga verder met je leven. Mental Theo interviews lezen, dios mio. Dit haten kost toch alleen maar energie? Vrouwen willen jou niet, jij hen niet. Works for everybody. Je kan niet zeiken en zielig doen maar tegelijk beweren dat je toch geen vrouw wil, niemand trapt erin.
donderdag 8 maart 2018 om 18:35
Je denkt dat als je haar kont likt, dat je dan kans maakt bij haar? Slijmbal.