Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
zondag 11 maart 2018 om 00:03
Toevallig dat ik, als vrouw, het hier mee eens bendoemijdiemaardan schreef: ↑10-03-2018 23:53Ook lekker kort door de bocht.
Status/geld vind ik absoluut onbelangrijk.
Tuurlijk speelt uiterlijk een rol, maar tot op zekere hoogte. Ben nog nooit op het type "mooiboy" gevallen.
Humor is absoluut belangrijk, intelligentie ook (en dat zit 'm voor mij echt niet per definitie in papiertjes).
Chemie doet de rest. Zonder ben je nergens.
zondag 11 maart 2018 om 00:10
Ik kreeg het een keer rechtstreeks te horen van een vrouw. Ze was zelf griffier bij een rechtbank. Toen ik zei: ik ben basisschooldocent, zei ze: "Oh nee, dat willen vrouwen niet, veelste lage status!"
Ik was in shock. Maar later dacht ik: Zo werkt het dus, en ze komt er tenminste eerlijk voor uit. Ze kan op feestjes bij die gerechtsheren en advocaten niet aankomen met een basisschooldocent.
Ik was in shock. Maar later dacht ik: Zo werkt het dus, en ze komt er tenminste eerlijk voor uit. Ze kan op feestjes bij die gerechtsheren en advocaten niet aankomen met een basisschooldocent.
zondag 11 maart 2018 om 00:12
.
Toch bijzonder dat ik mijn man ontmoette op een opleiding voor werklozen.
Humor is belangrijk. Die lichtjes in z'n ogen, z'n brede lach.
En dat hij lief is.
En..
En..
Nee, aan geld lag het inderdaad niet.
Later is nu
zondag 11 maart 2018 om 00:14
.Henkjan41 schreef: ↑11-03-2018 00:10Ik kreeg het een keer rechtstreeks te horen van een vrouw. Ze was zelf griffier bij een rechtbank. Toen ik zei: ik ben basisschooldocent, zei ze: "Oh nee, dat willen vrouwen niet, veelste lage status!"
Maar dan heb je dus weer een vrouw, die denkt dat alle vrouwen zoals zij zijn
Ik zei het al eerder: genoeg lelijke mannen met een vrouw. Genoeg mannen zonder geld én niet mooi en tóch een vrouw. Als de klik er is, dan is de klik er. En ik ken een hele leuke basisschooldocent, waar ik in theorie zo op zou kunnen vallen. Of automonteur. Verder werk ik met minder hoog opgeleide mannen, allemaal leuke kerels, allemaal aan de vrouw.
Later is nu
zondag 11 maart 2018 om 00:16
Omdat één vrouw dat heeft gezegd? Echt Waar?Henkjan41 schreef: ↑11-03-2018 00:10Ik kreeg het een keer rechtstreeks te horen van een vrouw. Ze was zelf griffier bij een rechtbank. Toen ik zei: ik ben basisschooldocent, zei ze: "Oh nee, dat willen vrouwen niet, veelste lage status!"
En nu hoor je hier van twee vrouwen dat zij dat niet vinden. En nu?
zondag 11 maart 2018 om 00:23
De rest van de vrouwen liegt dus?Henkjan41 schreef: ↑11-03-2018 00:10Ik kreeg het een keer rechtstreeks te horen van een vrouw. Ze was zelf griffier bij een rechtbank. Toen ik zei: ik ben basisschooldocent, zei ze: "Oh nee, dat willen vrouwen niet, veelste lage status!"
zondag 11 maart 2018 om 00:25
Ja meiden, zo hoort het ook te werken. Maar in de praktijk wordt er toch wat nuchterder naar gekeken. "Wat levert die man me op? Levert die andere man misschien meer op ?"
zondag 11 maart 2018 om 00:29
zondag 11 maart 2018 om 00:30
Wegens gebrek aan matches toentertijd heb ik eens geëxperimenteerd met de variabelen uiterlijk en status. En toen ontdekte ik dat een minder knappe arts meer keus heeft dan een knappe basisschooldocent.
Misschien is mijn mening te gekleurd hierdoor. Want ook vind ik dat internetdating uit mensen iets 'slechts' naar boven haalt.
In het echt moet het om de klik gaan ja.
Misschien is mijn mening te gekleurd hierdoor. Want ook vind ik dat internetdating uit mensen iets 'slechts' naar boven haalt.
zondag 11 maart 2018 om 00:33
Amen.
zondag 11 maart 2018 om 00:34
Ik proef enige frustatie.Henkjan41 schreef: ↑11-03-2018 00:30Wegens gebrek aan matches toentertijd heb ik eens geëxperimenteerd met de variabelen uiterlijk en status. En toen ontdekte ik dat een minder knappe arts meer keus heeft dan een knappe basisschooldocent.
Misschien ben je gewoon niet zo leuk in de omgang? In de praktijk?
zondag 11 maart 2018 om 00:37
Ik geloof je meteen als je zegt dat er vrouwen zijn die status wel het belangrijkste vinden, echter zit er best verschil tussen de ene en de andere vrouwHenkjan41 schreef: ↑11-03-2018 00:30Wegens gebrek aan matches toentertijd heb ik eens geëxperimenteerd met de variabelen uiterlijk en status. En toen ontdekte ik dat een minder knappe arts meer keus heeft dan een knappe basisschooldocent.
zondag 11 maart 2018 om 00:38
Een verpleegkundige, een it-man, een drummer, een zeeman, een eigenares van een tweedehands kledingwinkel, een kunstenares. Mijn liefdes. Geen van allen rijk, geen van allen mega-knap, allemaal sexy as hell voor mij.Henkjan41 schreef: ↑11-03-2018 00:30Wegens gebrek aan matches toentertijd heb ik eens geëxperimenteerd met de variabelen uiterlijk en status. En toen ontdekte ik dat een minder knappe arts meer keus heeft dan een knappe basisschooldocent.
Status en geld zeggen mij helemaal niets!
zondag 11 maart 2018 om 00:44
Ze denken..voor zover daar spraken van is...dit is voornamelijk achterlijk instinct...dat ze óf voor zichzelf met een portie neuken het luxe leven kunnen regelen óf dat ze daar voor een tijdje aan kunnen ruiken, dat is dan 'iets beleven' of 'ervaring opdoen' of 'niet geprobeerd is altijd mis'.
't zijn dus gewoon bavianen-bitches, wijven met een minder ontwikkelde neocortex die iets dichter bij de apen staan en als een soort automaten instinctief reageren op wat oppervlakkig gezien de alfa-aap is.
Dit is trouwens óók de reden waarom er zoveel mannen ongelooflijke klootzakken zijn. Er bestaat geen serie-moordenaar die niet aantrekkelijk gevonden wordt door sommige vrouwen. Ooit gehoord van een kickboxer die geen vriendin kan vinden?
Vrouwen zijn zelf de oorzaak van mannelijk geweld omdat ze het zelf uitlokken, ze belonen het met seks...en daarna maar klagen over diezelfde mannen....lachwekkend.
't zijn dus gewoon bavianen-bitches, wijven met een minder ontwikkelde neocortex die iets dichter bij de apen staan en als een soort automaten instinctief reageren op wat oppervlakkig gezien de alfa-aap is.
Dit is trouwens óók de reden waarom er zoveel mannen ongelooflijke klootzakken zijn. Er bestaat geen serie-moordenaar die niet aantrekkelijk gevonden wordt door sommige vrouwen. Ooit gehoord van een kickboxer die geen vriendin kan vinden?
Vrouwen zijn zelf de oorzaak van mannelijk geweld omdat ze het zelf uitlokken, ze belonen het met seks...en daarna maar klagen over diezelfde mannen....lachwekkend.
zondag 11 maart 2018 om 00:46
doku schreef: ↑11-03-2018 00:44Ze denken..voor zover daar spraken van is...dit is voornamelijk achterlijk instinct...dat ze óf voor zichzelf met een portie neuken het luxe leven kunnen regelen óf dat ze daar voor een tijdje aan kunnen ruiken, dat is dan 'iets beleven' of 'ervaring opdoen' of 'niet geprobeerd is altijd mis'.
zondag 11 maart 2018 om 01:27
Oh, weer zo eentje, die denkt als 1 vrouw iets vindt dat het dan voor de rest geldt.Henkjan41 schreef: ↑11-03-2018 00:10Ik kreeg het een keer rechtstreeks te horen van een vrouw. Ze was zelf griffier bij een rechtbank. Toen ik zei: ik ben basisschooldocent, zei ze: "Oh nee, dat willen vrouwen niet, veelste lage status!"
Het idee dat ik mannen ga behandelen op basis van wat 1 man zegt, vind ik dom, maar misschien moet ik het toch eens gaan proberen.
"Goh, hoe kan het nu dat deze mannen van voetbal houden? Eergisteren sprak ik nog een man die er niet van houdt."
zondag 11 maart 2018 om 01:30
Goh, en jij hebt je toevallig vandaag aangemeld om dit te zeggen.doku schreef: ↑11-03-2018 00:44Ze denken..voor zover daar spraken van is...dit is voornamelijk achterlijk instinct...dat ze óf voor zichzelf met een portie neuken het luxe leven kunnen regelen óf dat ze daar voor een tijdje aan kunnen ruiken, dat is dan 'iets beleven' of 'ervaring opdoen' of 'niet geprobeerd is altijd mis'.
Apart.
zondag 11 maart 2018 om 04:59
Jouw reactie is vooral lachwekkend. Zo ongenuanceerd dat hij ook gewoon niet kán kloppen. Je bent beter op je plek op een auti forum.doku schreef: ↑11-03-2018 00:44Ze denken..voor zover daar spraken van is...dit is voornamelijk achterlijk instinct...dat ze óf voor zichzelf met een portie neuken het luxe leven kunnen regelen óf dat ze daar voor een tijdje aan kunnen ruiken, dat is dan 'iets beleven' of 'ervaring opdoen' of 'niet geprobeerd is altijd mis'.