Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Jeetje, misschien moeten sommige instellingen eens stoppen met het toestaan van weekend verlof...
Ik geloof niet meer in sprookjes.
YouWish schreef:
11-03-2018 06:07
Alle basisschoolleraren zijn vrijgezel, klopt.
Dat kan toch niet waar zijn joh .... in elk geval eentje niet !
Henkjan41 schreef:
11-03-2018 08:51
Het feit dat jouw partner wel genoegen nam met een basisschooldocent, spreekt je eigen eerdere woorden nogal tegen.
Of je bent stiekem heel erg rijk natuurlijk.
Anders zou ik niet weten wat er bij jou te halen valt?
YouWish schreef:
11-03-2018 06:07
Alle basisschoolleraren zijn vrijgezel, klopt.

Wat een bijzondere mannen trekt dit topic aan zeg... heel bijzonder.
Nou, ik vind ze gewoon raar. Heel raar. :O
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Doornroosje75 schreef:
11-03-2018 08:44
Jeetje, misschien moeten sommige instellingen eens stoppen met het toestaan van weekend verlof...

:rofl:
Als je vaak bent afgewezen moet je je ego beschermen, en ga je op zoek naar de redenen.. Die dus niet aan jezelf mogen liggen. Ergo: de schuld van de vrouw. Het zijn ook altijd onzekere mannen of vrouwen die dat doen.
QueenArachnia schreef:
11-03-2018 00:38
Een verpleegkundige, een it-man, een drummer, een zeeman, een eigenares van een tweedehands kledingwinkel, een kunstenares. Mijn liefdes. Geen van allen rijk, geen van allen mega-knap, allemaal sexy as hell voor mij. :flirting:
Status en geld zeggen mij helemaal niets!
Dat en bovendien staan basischoolleraren op plek 69 van de ranglijst van 100 beroepen.

Dus als zij al niet aan de vrouw kunnen komen, wat volgens sommigen hier het geval is, hoe vreselijk moet het dan wel niet gesteld zijn met de 31 onder hen? :'(

Er moet dus ergens ook een enorme pool aan vrijgezelle mannen zijn. Wat zeg ik, gigantische pool! Want de beroepen in de top 10, dat zijn nou net de beroepen waarvan er niet zoveel rondlopen, terwijl de lagere beroepen veel vaker voorkomen.
Henkjan41 schreef:
11-03-2018 08:51

Dat zijn jouw eigen woorden helder licht.
YouWish schreef:
11-03-2018 10:20
Dat zijn jouw eigen woorden helder licht.
Ach, hij is maar een basisschooldocent. Neem het hem maar niet kwalijk.
doemijdiemaardan schreef:
11-03-2018 10:25
Ach, hij is maar een basisschooldocent. Neem het hem maar niet kwalijk.

:hihi:
QueenArachnia schreef:
11-03-2018 00:16
Omdat één vrouw dat heeft gezegd? Echt Waar?

En nu hoor je hier van twee vrouwen dat zij dat niet vinden. En nu?
Die vrouw die dat zei was griffier bij de rechtbank. De 2 vrouwen die het ontkennen zijn waarschijnlijk gescheiden vrouwtjes die ergens drie hoog achter met te veel bloedjes van kinderen de eindjes aan elkaar proberen te knopen. Ja, logisch dat ze het ontkennen. ;-D
tonkje schreef:
11-03-2018 10:33
Die vrouw die dat zei was griffier bij de rechtbank. De 2 vrouwen die het ontkennen zijn waarschijnlijk gescheiden vrouwtjes die ergens drie hoog achter met te veel bloedjes van kinderen de eindjes aan elkaar proberen te knopen. Ja, logisch dat ze het ontkennen. ;-D
Shit, nu heb je me te pakken ;-D
QueenArachnia schreef:
11-03-2018 00:16
Omdat één vrouw dat heeft gezegd? Echt Waar?

En nu hoor je hier van twee vrouwen dat zij dat niet vinden. En nu?
.
Nu is het niet waar natuurlijk, want die éne vrouw en de vriendinnen van TO, die hebben gewoon gelijk. Zo zijn vrouwen.
En vrouwen zijn het ook nooit met mannen eens, dus dat is logisch
Later is nu
QueenArachnia schreef:
11-03-2018 00:00
Ga jij mij nou vertellen op wie ik val? :rofl:
Denk nou eens even na:

Je gaat voor de tandarts: jij en je kinderen levenslang gratis een gezond gebit!

Je gaat voor de basisschoolvent: jij kunt je met goed fatsoen niet op het schoolplein vertonen ("dat is de vrouw van meester Henk" "Jeetje, kon ze echt niks beters krijgen!") en je kinderen worstelen met hetzelfde.

Dan is de keus toch simpel? Je gaat voor de tandarts maar verlaat hem zodra de 1e de beste chirurg (liefst hart) zich voordoet.
Henkjan41 schreef:
11-03-2018 00:25
Ja meiden, zo hoort het ook te werken. Maar in de praktijk wordt er toch wat nuchterder naar gekeken. "Wat levert die man me op? Levert die andere man misschien meer op ?"
.
Ooooh.. dus al die basisschoolleraren líegen dat ze getrouwd zijn. Ik lieg ook, ik ging eigenlijk voor een directeur, ipv mijn werkloze klasgenoot.
Eigenlijk kunnen alleen rijke foute mannen een vrouw krijgen, de rest doet maar alsof :nope:
Later is nu
Dreamer schreef:
11-03-2018 10:39
.
Ooooh.. dus al die basisschoolleraren líegen dat ze getrouwd zijn. Ik lieg ook, ik ging eigenlijk voor een directeur, ipv mijn werkloze klasgenoot.
Eigenlijk kunnen alleen rijke foute mannen een vrouw krijgen, de rest doet maar alsof :nope:

Klopt. Die vrouwen nemen genoegen met minder tot hun rijke foute man zich eindelijk aandient. Dan zijn ze gevlogen hoor.
En ik kan het weten, ik ben een baviaan-bitch.
11-03-2018 10:37
Shit, nu heb je me te pakken ;-D
Ik heb er zelf ook last van hoor. Mijn beroep is zo waardeloos dat ik het niet eens durf te zeggen, dus ik zou een moord doen voor een basisschoolleraar, maar ik heb er nooit een kunnen vinden. Het waren allemaal vrouwen!
YouWish schreef:
11-03-2018 10:42
En ik kan het weten, ik ben een baviaan-bitch.
Dat was allang duidelijk natuurlijk :proud:
11-03-2018 10:47
Dat was allang duidelijk natuurlijk :proud:

:monkey:
Dreamer schreef:
11-03-2018 10:39
.
Neehee, die foute rijke mannen willen hen niet en dus gaan die vrouwen de restjes van de samenleving af om maar niet eenzaam te sterven op 30-jarige leeftijd
tonkje schreef:
11-03-2018 10:43
Ik heb er zelf ook last van hoor. Mijn beroep is zo waardeloos dat ik het niet eens durf te zeggen, dus ik zou een moord doen voor een basisschoolleraar, maar ik heb er nooit een kunnen vinden. Het waren allemaal vrouwen!
Je moet je ook áánbieden, heb ik van TO geleerd. Gewoon je benen spreiden.
Maar dat je genoegen zou nemen met een leraar vind ik wel wat zorgelijk eerlijk gezegd.
11-03-2018 10:53
Je moet je ook áánbieden, heb ik van TO geleerd. Gewoon je benen spreiden.
Maar dat je genoegen zou nemen met een leraar vind ik wel wat zorgelijk eerlijk gezegd.

Ja vind ik ook hoor. Ze kan beter minimaal voor de directeur gaan. De leraar... hoe bedenkt ze het!
YouWish schreef:
11-03-2018 10:55
Ja vind ik ook hoor. Ze kan beter minimaal voor de directeur gaan. De leraar... hoe bedenkt ze het!
Ja maar jeetje de directeur, ziet die mij wel staan? Of moet ik het maar gewoon proberen? Wel denkend aan Engeland tijdens de daad dan, want het is wel een type Anton uit de Luizenmoeder.
tonkje schreef:
11-03-2018 11:00
Ja maar jeetje de directeur, ziet die mij wel staan? Of moet ik het maar gewoon proberen? Wel denkend aan Engeland tijdens de daad dan, want het is wel een type Anton uit de Luizenmoeder.
Status, tonkje... status.
Dus wat ga je doen morgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven