Lijf & Lijn alle pijlers

Niet afvallen en er zoveel voor laten

11-03-2018 16:22 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik teleurgesteld eet al ruim een week geen koek geen gebak snoep etc en niets afgevallen.....hoe kan dat?
GA MINSTENS oeps caps anderhalf uur wandelen! Helpt mij altijd.
bibi70 schreef:
12-03-2018 17:24
ja zeker. Een diëtiste heb ik 2 jaar geleden al bezocht met behulp van een boek.....en eerlijk is eerlijk dat werkt bij mij paar weken en dan geef ik het op,
Dat ligt niet aan de diëtist of het boek, dat ligt aan jou en waarschijnlijk heb je onrealistische verwachtingen. Na een week al resultaat zien bijvoorbeeld, op jouw leeftijd. Dat is niet realistisch. Een diëtist kan jou helpen je levensstijl te veranderen, en dat is waar je naartoe wil. Als je er sowieso na 2 weken mee stopt gaat niks helpen. 2 weken is niks!
Z
anoniem_291501 wijzigde dit bericht op 12-03-2018 19:15
0.00% gewijzigd
JustcallmeTuT schreef:
12-03-2018 19:09
Precies en de banaan is voor oa de mg. Ik eet ook echt niet elke dag banaanpannenkoeken. Sterker nog, ik ontbijt niet eens elke dag.
SpringDing schreef:
12-03-2018 00:15
Een koolhydraatarm dieet is voor de meeste mensen überhaupt niet vol te houden op de lange termijn.
Je kunt best gezond afvallen met af en toe wat snoepen, maar snoepen en kh-arm willen combineren is gewoon idioot.
Ik doe het al jaren en door de chocolade en noten heb ik nooit het gevoel dat ik ook maar iets te kort kom.
Nu scheelt het wel dat ik liever hartig dan zoet heb.
Ik geef niks om ijs, gebak en brood maar wel om Franse kazen, visssalades etc.
Ook dát is snoepen in mijn ogen. Naast de noten, tomaatjes etc.
bibi,lukt het een beetje inmiddels?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven