Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Het-groepje schreef:
12-03-2018 21:07
of al die mannen tegelijk van de gangbang die we allemaal achter de rug hebben. Loop je weer in de albert heijn en dat gejoel en applaus en gejuich, en die rozenregen steeds, mijn man blijft dat toch wat ongemakkelijk vinden.

:rofl:
Het-groepje schreef:
12-03-2018 21:07
of al die mannen tegelijk van de gangbang die we allemaal achter de rug hebben. Loop je weer in de albert heijn en dat gejoel en applaus en gejuich, en die rozenregen steeds, mijn man blijft dat toch wat ongemakkelijk vinden.
Grappig.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Wanneer is iemand té ervaren? Hoe meet je dat?
QueenArachnia schreef:
12-03-2018 20:55
Ik durf wel te stellen dat maar een heel klein percentage van alle vrouwen ooit een gangbang heeft gedaan trouwens. Just saying.
4 vrouwen die ik ken hebben het gedaan, en 2 hebben trio gedaan met twee mannen. Dus ik krijg de indruk dat het vrij normaal is tegenwoordig.
De_Cynicus schreef:
12-03-2018 21:11
4 vrouwen die ik ken hebben het gedaan, en 2 hebben trio gedaan met twee mannen. Dus ik krijg de indruk dat het vrij normaal is tegenwoordig.
Interessante gesprekken voer jij.
RedSharpie schreef:
12-03-2018 21:10
Wanneer is iemand té ervaren? Hoe meet je dat?
Als ze met twee mannen het gedaan heeft, waar ze een relatie mee heeft gehad. Dan vind ik dat niet veel.

Maar als ze veel uit is geweest, veel ONS heegt gedaan, of met meerdere mannen tegelijk is geweest. Dat vind ik dat wel veel.
De_Cynicus schreef:
12-03-2018 21:11
En daar klets jij gezellig met ze over bij een kopje thee? Of hoe weet je dat eigenlijk van ze? Facebookprofiel?

Ik ga bij de volgende verjaardagsvisite toch ook maar eens tussen taart en gebak door vragen hoe dat bij iedereen zit. Zal ik maar gewoon vragen ‘wanneer was jouw laatste gangbang?’ En dus niet ‘heb jij weleens gegangbangt?’
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Je kent er maar 4? Wat weinig zeg.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
tonkje schreef:
12-03-2018 21:17
En daar klets jij gezellig met ze over bij een kopje thee? Of hoe weet je dat eigenlijk van ze? Facebookprofiel?

Ik ga bij de volgende verjaardagsvisite toch ook maar eens tussen taart en gebak door vragen hoe dat bij iedereen zit. Zal ik maar gewoon vragen ‘wanneer was jouw laatste gangbang?’ En dus niet ‘heb jij weleens gegangbangt?’
Omdat ze er gewoon open over zijn, aangezien ik ook gewoon open ben over mijn verleden. Hun schaamde zich er niet voor. Liever dat ze eerlijk erover zijn, dan schijnheilig.

Is niet alsof ze het gelijk aan het begin van het gesprek uit hunzelf vertelde. Kwam meer omdat ikzelf interesse toonde en naar hun verleden vroeg.
De_Cynicus schreef:
12-03-2018 21:21
Omdat ze er gewoon open over zijn, aangezien ik ook gewoon open ben over mijn verleden. Hun schaamde zich er niet voor. Liever dat ze eerlijk erover zijn, dan schijnheilig.

Is niet alsof ze het gelijk aan het begin van het gesprek uit hunzelf vertelde. Kwam meer omdat ikzelf interesse toonde en naar hun verleden vroeg.
Jij kletst nu zeker weten ontzettend uit je nek.
De_Cynicus schreef:
12-03-2018 21:14
Als ze met twee mannen het gedaan heeft, waar ze een relatie mee heeft gehad. Dan vind ik dat niet veel.

Maar als ze veel uit is geweest, veel ONS heegt gedaan, of met meerdere mannen tegelijk is geweest. Dat vind ik dat wel veel.
Ik ben 27 en ben met 2 mannen naar bed gegaan. Met allebei een relatie gehad. Ben ik nu te ervaren?
RedSharpie schreef:
12-03-2018 21:25
Ik ben 27 en ben met 2 mannen naar bed gegaan. Met allebei een relatie gehad. Ben ik nu te ervaren?
Wat een slet ben je zeg
RedSharpie schreef:
Nee.
Poeh, 2 mannen maar. En niet eens tegelijk zeker?
RedSharpie schreef:
ja, to wil je niet meer. Ik vind het echt heel jammer voor je :there:
De_Cynicus schreef:
12-03-2018 21:31
Nee.
Met partner 1 was ik 5 jaar samen en een tiener. Heel veel seks dus.
Met partner 2 was ik 7 jaar samen. Nog steeds jong en voor het eerst hadden we beiden een eigen huis. Ook heel veel seks dus.

Mijn vrijgezelle vriendinnen waren al blij met 1 ONS per maand. Ik had 5 keer per week seks.
Wie heeft er dan meer ervaring?
madamecannibale schreef:
12-03-2018 21:26
Wat een slet ben je zeg
Ongelofelijk! De buren klagen nog steeds! :-D
De_Cynicus schreef:
12-03-2018 21:04
Achja, ik ben niks anders gewent. Vriendschap sluiten is voor mij het probleem niet met vrouwen. Dus zo mondschuimend als sommige mensen mij proberen af te schilderen, zo erg is het niet.

En heb wel een vrouw de kans gegeven, die zelf ook weinig ervaring had. Die wilde enkel vriendschap.
Jij gaf haar een kans ? Hahaha, ze wilde je niet.
Dus ervaren vrouwen willen je niet, onervaren vrouwen willen je niet, maar jij denkt nog steeds dat jij bepaalt en iets te kiezen hebt ? Grappig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
RedSharpie schreef:
12-03-2018 21:38
Met partner 1 was ik 5 jaar samen en een tiener. Heel veel seks dus.
Met partner 2 was ik 7 jaar samen. Nog steeds jong en voor het eerst hadden we beiden een eigen huis. Ook heel veel seks dus.

Mijn vrijgezelle vriendinnen waren al blij met 1 ONS per maand. Ik had 5 keer per week seks.
Wie heeft er dan meer ervaring?
Dus het was een strikvraag? Is een verschil tussen veel neuken met 1 persoon, en neuken met 10 man.
De_Cynicus schreef:
12-03-2018 21:43
Dus het was een strikvraag? Is een verschil tussen veel neuken met 1 persoon, en neuken met 10 man.
Wat is dat verschil dan...?
blijfgewoonbianca schreef:
12-03-2018 21:40
Jij gaf haar een kans ? Hahaha, ze wilde je niet.
Dus ervaren vrouwen willen je niet, onervaren vrouwen willen je niet, maar jij denkt nog steeds dat jij bepaalt en iets te kiezen hebt ? Grappig.
Hè, laat hem nou in die waan. Die arme jongen is al zo :calimero:
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
YouWish schreef:
12-03-2018 21:45
Wat is dat verschil dan...?
Misschien omdat het haar vriend was, een geen constante stroom ONS.
De_Cynicus schreef:
12-03-2018 21:48
Misschien omdat het haar vriend was, een geen constante stroom ONS.
Vrouwen zijn dus afgelikte boterhammen als ze wisselende sekscontacten hebben.

Hoe zit dat met mannen dan die hetzelfde doen? (Behalve dan dat ze je jaloers en gefrustreerd maken?)
doemijdiemaardan schreef:
12-03-2018 21:54
Vrouwen zijn dus afgelikte boterhammen als ze wisselende sekscontacten hebben.

Hoe zit dat met mannen dan die hetzelfde doen? (Behalve dan dat ze je jaloers en gefrustreerd maken?)
Beide hetzelfde.
De_Cynicus schreef:
12-03-2018 21:43
Waarom is dat een strikvraag?
En wat is het verschil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven