Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Verbaast me niks dat de relatie van Barbie over is.
Veel te veel drama in zo'n korte tijd. Wie zit daar nou op te wachten?
Zou het waar zijn? Verhaal vanuit de Televaag.

Vier maanden nadat Sylvie Meis en Charbel Aouad hun verloving verbraken lijkt er toch weer een nieuwe liefde te zijn in het leven van de Brabantse diva die in Duitsland nog steeds zoveel succes heeft. Afgelopen weekend werd La Meis in haar woonplaats Hamburg, hand-in-hand, gefotografeerd met de man met wie zij in december ook al eens was gespot.

Toen ontkende zij nog, in de lijn van de traditie, dat er sprake zou zijn van een opbloeiende liefde. Nu lijkt er echter wel degelijk meer aan de hand, al is Sylvie nog steeds niet erg openhartig over de nieuwste ontwikkeling op privégebied.

De man om wie het gaat zou, volgens Hamburgse fluisterkringen, een Nederlandse arts zijn die in de Noord Duitse havenstad woont en werkt en die luistert naar de naam Sander. Hij zou zijn social media-accounts inmiddels hebben verwijderd om zo wat langer Sylvie’s mysteryman te kunnen blijven.
Hopelijk is het nu wel een blijvertje voor Sylvie.
Georgina Verbaan en haar vriend Bram zijn uit elkaar. De twee hebben in goed overleg besloten hun relatie te beëindigen, zo bevestigt haar management aan Shownieuws.

Georgina en Bram waren ruim twee jaar een setje. In april 2016 bevestigde de actrice dat zij en Bram een relatie met elkaar hadden. De twee verschenen daarna verschillende malen in het openbaar zoals bij de onthulling van Georgina's Gouden Tegel op de filmboulevard in Utrecht.
fientje1982 schreef:
09-03-2018 20:24
Georgina Verbaan en haar vriend Bram zijn uit elkaar. De twee hebben in goed overleg besloten hun relatie te beëindigen, zo bevestigt haar management aan Shownieuws.

Georgina en Bram waren ruim twee jaar een setje. In april 2016 bevestigde de actrice dat zij en Bram een relatie met elkaar hadden. De twee verschenen daarna verschillende malen in het openbaar zoals bij de onthulling van Georgina's Gouden Tegel op de filmboulevard in Utrecht.
...."maar blijven liefdevol betrokken bij elkaars leven", dat was je nog vergeten erbij te zetten :proud:

Zayn Malik en Gigi Hadid zijn ook uit elkaar. Ook hier weer één en al dankbaarheid, respect en liefde voor elkaar.
https://www.nu.nl/achterklap/5175446/gi ... lkaar.html
Nothing happens for a reason
Barbie en haar Rolf zijn ook weer bij elkaar. Deze keer voor altijd, aldus Barbie zelf op nu.nl.

https://www.nu.nl/achterklap/5175209/sa ... kaar-.html
Voor altijd :rofl:
Tot eind maart ofzo
pearle schreef:
14-03-2018 11:23
Voor altijd :rofl:
Tot eind maart ofzo
:proud:
florita schreef:
14-03-2018 11:04
Barbie en haar Rolf zijn ook weer bij elkaar. Deze keer voor altijd, aldus Barbie zelf op nu.nl.

Kan de ex van Rolf weer naar haar ex Jordi.
En meteen de media weer opzoeken.
Romario weer een nieuwe mama. Arm kind !
florita schreef:
14-03-2018 11:04

Zucht.....ik geef ze tot de kerst :-D
miedo schreef:
14-03-2018 14:04
Zucht.....ik geef ze tot de kerst :-D
:P Dan past een kerstliefdesbaby ook nog net.
Leek het woensdag of Barbie weer bij haar oude liefde Rolf was teruggekeerd, Barbie ontkent dit zelf later op de avond bij Shownieuws.

In een appje laat Samantha de Jong, beter bekend als Barbie, weten dat zij en Rolf Tangel ’alleen vrienden’ zijn en geen relatie hebben. „Als vrienden kunnen we beter met elkaar omgaan”, voegde ze daaraan toe.

Geruchten ontstonden woensdag op basis van verhalen in verschillende media en een foto op de Facebookpagina van Rolf waarop de twee zoenend gezien werden. Niets aan de hand, zeggen ze achteraf over die zoen: gewoon ’Haagse gekkigheid’.

Navraag door Privé woensdagmiddag bij Barbies tijdelijke woordvoerder Jake Hampel leverde tegenstrijdig genoeg wel een expliciete bevestiging op: „Het klopt dat ze weer een stel zijn.” Volgens hem hoopte Samantha weer gelukkig te worden met hem en een stabiel leven op te bouwen. Maar tegelijk zei hij er ook al bij: „Bij Samantha kun je alles verwachten.”

En dat is in elk geval meer dan waar.

Ik snap er nu niets meer van. Maar ik geloof Rolf. Hij heeft wel vaker de waarheid verteld, wat Barbie weer ontkende.
Update het is toch aan bevestigen ze beiden in Story
'Donald Trump jr. en Vanessa Trump gaan scheiden'

Vanessa Trump en Donald Trump jr. gaan scheiden. De schoondochter van de Amerikaanse president Donald Trump heeft donderdag de scheiding aangevraagd bij de rechtbank van Manhattan.
Trump jr. en zijn vrouw zijn dertien jaar getrouwd. De schoondochter van Trump kiest voor een scheidingsprocedure zonder een juridische strijd over de zeggenschap over hun drie zonen en twee dochters en de verdeling van hun bezittingen, schrijft TMZ.

De 40-jarige Vanessa Trump moest eerder deze maand naar het ziekenhuis nadat ze een poederbrief, die aan haar man gericht was, in hun huis in New York had geopend.

Beschadigende informatie
Trump Jr. kwam eerder negatief in het nieuws nadat bleek dat hij een ontmoeting met een Russische advocaat had gehad met het hoofddoel om beschadigende informatie over Hillary Clinton, de tegenstander van zijn vader in de strijd om het presidentschap, te verkrijgen.

Door: ANP/NU.nl
Relax we're all crazy, it's not a competition
CNN-anchor Anderson Cooper en vriend na negen jaar uit elkaar

Na negen jaar is de relatie van CNN-presentator Anderson Cooper voorbij. Cooper heeft donderdag laten weten dat hij en zijn vriend Benjamin Maisani, een grote nachtclubuitbater, sinds enige tijd uit elkaar zijn.
"We blijven de beste vrienden van elkaar en zullen veel van ons leven samen blijven delen", laat Cooper aan TMZ weten. De twee mannen woonden samen in Manhattan in New York.

De afgelopen tijd doken foto's op van Cooper en Victor Lopez. Cooper ontkent noch bevestigt dat hij aan het daten is met de dokter uit Dallas.

Uit de kast
De 50-jarige Cooper kwam in 2012 uit de kast. Hij onthulde zijn seksuele geaardheid in een e-mail aan een columnist van het Amerikaanse Daily Beast. Hij schreef: "Het feit is dat ik homoseksueel ben, en altijd al ben geweest, en altijd zal blijven. Ik kan niet gelukkiger, comfortabeler en trotser zijn dan op dit moment."

Cooper was daarmee de eerste openlijke homoseksuele nieuwslezer in de Verenigde Staten.

Door: ANP/NU.nl
Relax we're all crazy, it's not a competition
Hehe het duurde even

Lenie ’t Hart heeft na meer dan 25 jaar een punt gezet achter haar huwelijk. Na de schokkende onthullingen over haar echtgenoot, de voor seksueel kindermisbruik veroordeelde Karst van der M. (68), kon de 76-jarige zeehondenmoeder niets anders doen dan hem de deur wijzen. Dat vertelt ze deze week exclusief aan weekblad Privé.

Lenie zegt dat ze de druk niet meer aankon, nadat de gevallen regisseur van talloze kinderseries onder vuur kwam te liggen vanwege gedetailleerde verhalen van jonge slachtoffers die zich hadden gemeld bij Privé. „De breuk is een feit. Karst woont niet meer bij mij. Ik kon het niet meer opbrengen”, aldus de aangeslagen zeehondenverzorgster.

Hoewel Lenie nauwelijks kon bevatten dat haar echtgenoot zich schuldig had gemaakt aan de misbruik van verschillende kinderen, wist ze wel dat Van der M. ooit de fout was ingegaan. De dierenverzorgster, die tussen 1971 en 2014 verbonden was aan de zeehondencrèche in Pieterburen, had destijds gehoord van de veroordeling van haar man, maar kende niet alle gruwelijke details.
Ach, wat een drama. Voor al die kinderen, en ook voor Lenie. Niet voor die vent, die moeten ze uitzetten in de Waddenzee
Denk je op latere leeftijd nog geluk te hebben gevonden, krijg je dit..
pearle schreef:
22-03-2018 09:37
Ach, wat een drama. Voor al die kinderen, en ook voor Lenie. Niet voor die vent, die moeten ze uitzetten in de Waddenzee

Precies dit..
pearle schreef:
22-03-2018 09:37
Mwah....ik denk dat Lenie haar hoofd in het zand heeft gestoken
Frankly my dear, I don"t give a damn
https://www.nu.nl/achterklap/5185694/ni ... ouwen.html

Voormalig RTL-nieuwslezer Roelof Hemmen (54) heeft zijn vriendin Marjon (51) ten huwelijk gevraagd.

Hemmen, die nu te horen is als presentator bij BNR Nieuwsradio, deed het aanzoek voor Marjons 51ste verjaardag. "Ik had een mooi horloge voor haar gekocht en zei: Dit is de tijd die we samen nog hebben, wil je met me trouwen?", vertelt Hemmen aan Story.
Acht jaar geleden overleed Hemmens echtgenote, die ook Marjon heette, aan de gevolgen van kanker. Na haar overlijden ontmoette hij Marjon, een van de beste vriendinnen van zijn overleden vrouw. Inmiddels wonen de twee samen.
Hemmen laat weten dat hij "groots wil uitpakken" met zijn aankomende huwelijksfeest. "Natuurlijk zal ook mijn zoon Hidde (26) uit mijn eerste huwelijk er zijn net als de kinderen van mijn overleden vrouw Marjon, Thom en Lisa. Zij weten inmiddels ook dat ik weer ga trouwen en zijn heel blij voor me."
http://www.altijdactueel.nl/doorverwijz ... chten.html

Tim Akkerman heeft gereageerd op de geruchten dat hij in scheiding zou liggen met zijn vrouw Stephanie. Het nieuws over een op handen zijnde scheiding werd door De Telegraaf naar buiten gebracht.

In een reactie tegen de krant zegt Akkerman het te betreuren dat er berichten over zijn privéleven naar buiten zijn gekomen. "Ik kan helaas niet ontkennen dat er dingen spelen in de relationele sfeer".
"Maar omwille van onze kinderen en familie wil ik hier verder geen uitspraken over doen. Daarom hoop ik dat mijn privacy, maar vooral die van onze kinderen, wordt gerespecteerd."
De voormalig frontman van Di-rect en zijn vrouw trouwden in 2007 en hebben samen drie kinderen.
Habbekratz schreef:
22-03-2018 12:42
https://www.nu.nl/achterklap/5185694/ni ... ouwen.html

Voormalig RTL-nieuwslezer Roelof Hemmen (54) heeft zijn vriendin Marjon (51) ten huwelijk gevraagd.

Hemmen, die nu te horen is als presentator bij BNR Nieuwsradio, deed het aanzoek voor Marjons 51ste verjaardag. "Ik had een mooi horloge voor haar gekocht en zei: Dit is de tijd die we samen nog hebben, wil je met me trouwen?", vertelt Hemmen aan Story.
Acht jaar geleden overleed Hemmens echtgenote, die ook Marjon heette, aan de gevolgen van kanker. Na haar overlijden ontmoette hij Marjon, een van de beste vriendinnen van zijn overleden vrouw. Inmiddels wonen de twee samen.
Hemmen laat weten dat hij "groots wil uitpakken" met zijn aankomende huwelijksfeest. "Natuurlijk zal ook mijn zoon Hidde (26) uit mijn eerste huwelijk er zijn net als de kinderen van mijn overleden vrouw Marjon, Thom en Lisa. Zij weten inmiddels ook dat ik weer ga trouwen en zijn heel blij voor me."
Want daarvoor kende hij haar niet? Beetje raar dat je pas na haar overlijden een van haar beste vriendinnen ontmoette.
calvijn1 schreef:
22-03-2018 12:20
Mwah....ik denk dat Lenie haar hoofd in het zand heeft gestoken
Ja dat vermoeden heb ik eigenlijk ook. Het is heel lastig om iemand zo te zien van wie je houdt maar ik denk dat er ook wel struisvogelgedrag is geweest.

"Jeroen komt naar eigen zeggen uit een probleemgezin met een aan alcohol verslaafde vader. Hij verviel op latere leeftijd in diezelfde gewoonte met het misbruik als eerste aanzet daartoe. ‘Ik kwam in die tijd regelmatig op bezoek bij Karst thuis in Baarn en bleef later ook lange weekenden logeren in het Zeehondencentrum in Pieterburen (Karst van der M. is de man van zeehondenredder Lenie ’t Hart, red.), waar hij veelvuldig verbleef. Tijdens die slaapfeestjes hielp ik overdag de dieren verzorgen, maar ’s avonds liep Karst alle bedden af om ons stuk voor stuk seksles te geven met boekjes met daarin expliciete tekeningen en foto’s. Tijdens die uitleg begon hij dan op mijn broek mijn kruis te aaien om me vervolgens met de broek open te masturberen. "
Gate_Keeper schreef:
22-03-2018 16:21
Want daarvoor kende hij haar niet? Beetje raar dat je pas na haar overlijden een van haar beste vriendinnen ontmoette.
Story verzint er altijd wat feitjes bij, dit lijkt me er ook een. Lijkt me eerder dat ze na het overlijden naar elkaar toe gegroeid zijn en veel aan elkaar hebben gehad. Fijn voor ze dat ze het zo leuk hebben samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven