Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
https://www.show.nl/video/clips/2018/an ... it-elkaar/

Triest.
Een stapje terug doen in je carrière en voor je gezin kiezen blijkt geen optie?
minnimouse schreef:
29-04-2018 23:35

Triest.
Niet zo vreemd toch met het voorbeeld dat hij heeft gehad? Dat iedereen ziet dat het niet de manier is zegt nog niet dat hij het zo ziet. Zij komt zo rustig en beheersd op mij over, misschien wel beter dat ze van deze kleuter af is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
29-04-2018 23:57
Niet zo vreemd toch met het voorbeeld dat hij heeft gehad? Dat iedereen ziet dat het niet de manier is zegt nog niet dat hij het zo ziet. Zij komt zo rustig en beheersd op mij over, misschien wel beter dat ze van deze kleuter af is.
Dat is waar. Zijn pa was er ook nooit.
Misschien is hij ook nog gewoon te jong. Zijn echte succes begon pas toen hij al met Monique was. Als je dan als jonge jongen ineens geadoreerd wordt, iedereen wil vrienden met je worden, overal de lachers op de hand, drank, feestjes ... ik snap ergens dat zo'n jongen daar dan gevoelig voor is. Denk dat hij nu gewoon van dat leven wil genieten.
Zij is inderdaad een volwassen vrouw en zo komt ze ook over op mij. Denk dat deze relatie leuk was zolang hij duurde maar iemand met iets meer verantwoordelijkheid past vermoedelijk beter bij haar.
Alleen jammer dat er een kind in het spel is.
minnimouse schreef:
30-04-2018 00:02
Misschien is hij ook nog gewoon te jong. Zijn echte succes begon pas toen hij al met Monique was. Als je dan als jonge jongen ineens geadoreerd wordt, iedereen wil vrienden met je worden, overal de lachers op de hand, drank, feestjes ... ik snap ergens dat zo'n jongen daar dan gevoelig voor is. Denk dat hij nu gewoon van dat leven wil genieten.
Zij is inderdaad een volwassen vrouw en zo komt ze ook over op mij. Denk dat deze relatie leuk was zolang hij duurde maar iemand met iets meer verantwoordelijkheid past vermoedelijk beter bij haar.
Ach zo lopen er wel meer nazaten van de familie Hazes rond en zoals deze vrouw op mij overkomt, gaat dit kindje het prima redden.
enn wijzigde dit bericht op 30-04-2018 00:49
0.30% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vermoed dat de komst van hun zoon het contrast tussen die twee heeft vergroot en hun alleen maar meer in hun eigenlijke rol heeft geduwd; zij het zorgzame verantwoordelijke moeder-type en hij de jonge hond die duidelijk nog niet uitgeraasd is. Jammer maar niet geheel onverwacht.
Erg jammer inderdaad, vond het ook een heel leuk stel.
Maar ik kan me ook voorstellen dat ze over een tijdje weer bijj elkaar zijn.
Taralina schreef:
30-04-2018 00:42
Erg jammer inderdaad, vond het ook een heel leuk stel.
Maar ik kan me ook voorstellen dat ze over een tijdje weer bijj elkaar zijn.
B-) Want sij gelóóóóóft in mij B-)

Ik hoop het niet voor haar maar hey.... ik vergis me gráág en in het geval van dit kleine menneke helemaal.
https://www.ad.nl/show/andreneacute-haz ... ~a66656fa/

"André is voorlopig ergens anders gaan wonen. Ruzie hebben de twee niet; ze gaan de komende dagen met het hele gezin op vakantie. André blijft ondertussen hopen dat de relatie nog te lijmen is. ,,We gaan even uit elkaar, los van elkaar wonen, om de goede vrede te houden en lief voor elkaar te blijven'', zei hij. ,,We hopen dat we bijvoorbeeld over zes maanden weer bij elkaar komen.''

Blijkbaar hoopt hij dat het nog goed komt.
Ik vind Andre echt nog een kind, zoals ik hem zie op tv. En echt altijd met een glas bier in zijn hand.
Nouja dat heeft hij ook niet van een vreemde. Volgens mij een alcoholist in de dop
Leuk nieuws!
Sven Kramer en Naomi van As verwachten een kindje.
Ik vind de timing een beetje verdacht, nu met de aankondiging van een reallife serie :wtf:
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
watdachtjehiervan schreef:
30-04-2018 08:17
Leuk nieuws!
Sven Kramer en Naomi van As verwachten een kindje.
:biggrin: :there:
minnimouse schreef:
30-04-2018 00:02
Dit inderdaad.
Ik lees net dat hij zegt dat hij veel fouten gemaakt heeft dus grote kans dat ze er wel helemaal klaar mee is.

Sneu voor dat kleine mannetje.
MonkeyTown schreef:
30-04-2018 08:20
Ik vind de timing een beetje verdacht, nu met de aankondiging van een reallife serie :wtf:
Vertel.
Essent zal er ook wel niet content mee zijn. Die hebben commercials opgenomen met André en Monique.
Op twitter lees ik verschillende berichten dat André en Monique afgelopen vrijdag in de Efteling liepen met een cameraploeg...

Opnames voor 3e reallife soap?
minnimouse schreef:
29-04-2018 23:35

Triest.
Blijkbaar niet helaas. En waarom zou het over 6 maanden anders zijn dan nu? Andre zit enorm in de lift met zijn carriere. Hij zou een manager moeten hebben die hem beschermt voor de overload aan werk waar hij nu mee geconfronteerd wordt. Door zorgvuldig te doseren. Want het feit dat zijn priveleven nu fout loopt kan zijn carriere wel degelijk beinvloeden. Bij hem komt ook een moment waarop hij beseft wat nou echt belangrijk is, en dat is toch echt zijn gezin. Hij is nog zo jong, kan zaken nog niet goed inschatten en relativeren.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Zou hij vreemd zijn gegaan?

Maar goed in ieder geval gaan ze vandaag met het gezin op vakantie. Ik dacht Mexico?
Ik vraag me af of ze dat doen omdat het contractueel verplicht is in verband met de tvserie. Dat lijkt me vreselijk.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Monique was toch zijn manager? Gaat zij dan niet over de agenda/planning?

Ik vond het ook een leuk stel, maar roem heeft een enorme wisselwerking op je relatie. En zijn carriere is ineens in een stroomversnelling gekomen.
Gate_Keeper schreef:
30-04-2018 15:20
Monique was toch zijn manager? Gaat zij dan niet over de agenda/planning?

Ik vond het ook een leuk stel, maar roem heeft een enorme wisselwerking op je relatie. En zijn carriere is ineens in een stroomversnelling gekomen.
Klopt ja, ze wás zijn manager ;)
Waylon en Bibi krijgen een kindje.
Ik vind het snel. Het lijkt me geen koppel wat bij elkaar gaat blijven. Is gewoon een onderbuik gevoel.
Ik vind het snel. Het lijkt me geen koppel wat bij elkaar gaat blijven. Is gewoon een onderbuik gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven