Mode & Beauty alle pijlers

Leren bikerjackje wijd

14-03-2018 14:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben aan het kijken naar een leren bikerjackje met zo'n schuine rits.
Echt ieder bikerjackje als ik 'm open draag dan staat ie achter een beetje open, is ie wat wijder zeg maar. Is dat bij ieder bikerjackje of zou ik dan op zoek moeten gaan op een echt getailleerd model?
Een goed jack staat niet uit op de rug, maar past/sluit goed aan, dus ik denk dat je beter verder kunt zoeken.

Kijk eens bij een speciaalzaak.
Cateautje schreef:
14-03-2018 14:54
Een goed jack staat niet uit op de rug, maar past/sluit goed aan, dus ik denk dat je beter verder kunt zoeken.

Kijk eens bij een speciaalzaak.
Thanks!
Het jasje dat ik had besteld is van Arma leder, lijkt mij een goed merk? Zegt blijkbaar niet alles...
Arma is een goedkoop ledermerk dat voor elk wat wils jasjes maakt.

Zoals eerder, je kan beter even kijken bij een speciaalzaak
Als het zwaar leer is is het toch logisch dat als je 'm open draagt dat de voorkant naar beneden trekt en dus de achterkant niet meer strak tegen je rug aan zit? Dat zul je bij ieder jasje hebben als er ritsen in zitten of de stof zwaar is.
nina1966 schreef:
14-03-2018 15:27
Als het zwaar leer is is het toch logisch dat als je 'm open draagt dat de voorkant naar beneden trekt en dus de achterkant niet meer strak tegen je rug aan zit? Dat zul je bij ieder jasje hebben als er ritsen in zitten of de stof zwaar is.
Dit dus.
Heb bij bikerjasjes ook het idee dat het nog wat 'erger' wordt doordat de rits schuin zit.
Heb er zelf meerdere en draag ze bij voorkeur dicht.
Zag vandaag bij de Zara toevallig zo een jack.
nina1966 schreef:
14-03-2018 15:27
Dit. Helaas.
Behalve bij eentje die ik heb, maar dat is nepleer, die is dus heel licht dus die flappen plooien dan naar beneden.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
groenebroek schreef:
14-03-2018 15:44
Dit dus.
Heb bij bikerjasjes ook het idee dat het nog wat 'erger' wordt doordat de rits schuin zit.
Heb er zelf meerdere en draag ze bij voorkeur dicht.
Inderdaad een nadeel van zo'n soort jack. Leuk, maar alleen als je het dicht draagt. Ik vind het open ook nooit echt mooi vallen, terwijl ik een jasje eigenlijk liever open draag. Jammer, daardoor niet mijn ding.
Als het een goede is dan sluit de jas aan de achterkant gewoon goed aan, ook als deze open is.
Die jasjes zijn niet nieuw en niet voor de eerste keer in de mode, ze werden al gedragen in de jaren 40, dus er is meer dan genoeg eraring om iets te kunnen stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven