Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Hunniebunnie schreef:
16-03-2018 10:52
Hèhè, gisteren eindelijk gekeken. Ik snap nooit waarom ze een pistool gebruiken als het niet per se nodig is, dan hoor je dat toch tot ver in de omtrek?

En ben ik nou gek, maar ik meen toch echt dat er een paar afleveringen terug een shot was van Rick die over de weg liep, terwijl er een helikopter overvloog!? Of heb ik dit nou gedroomd??
Ik was die helikopter al weer vergeten :-$
Dinsdag kwam man thuis met de melding dat hij de trailer van volgende week had gezien. Toen hij deze zag, bedacht hij zich dat we maandag vergeten waren te kijken. Niet de eerst x dat hij gespoilerd (is vast geen woord) is door een collega. Al kon collega er dit x niks aan doen.
We kijken deze serie al vanaf dag 1, maar we zitten er duidelijk niet meer klaar voor elke week. Toch kijken we nog graag. Desnoods een dagje (of 2) later.
Ik was die heli ook al vergeten!
Ja, dat heb ik ook, Katjies. Eerder kon ik niet wachten en nu vergeet ik soms bijna dat we moeten kijken. Al zit ik er nu wel weer in.
verdwaald op het nieuwe forum
-Katjies- schreef:
16-03-2018 11:48
Ik was die helikopter al weer vergeten :-$
Dinsdag kwam man thuis met de melding dat hij de trailer van volgende week had gezien. Toen hij deze zag, bedacht hij zich dat we maandag vergeten waren te kijken. Niet de eerst x dat hij gespoilerd (is vast geen woord) is door een collega. Al kon collega er dit x niks aan doen.
We kijken deze serie al vanaf dag 1, maar we zitten er duidelijk niet meer klaar voor elke week. Toch kijken we nog graag. Desnoods een dagje (of 2) later.
Hier exact hetzelfde Katjies (leuk om jou hier ook tegen te komen, trouwens). Man is al afgehaakt, maar ik kijk sinds afl. 1, zij het idd. soms dagen later. En zoon sluit nu af en toe aan. Heel knus samen zombieprut kijken :biggrin:
Hunniebunnie schreef:
16-03-2018 10:52
Hèhè, gisteren eindelijk gekeken. Ik snap nooit waarom ze een pistool gebruiken als het niet per se nodig is, dan hoor je dat toch tot ver in de omtrek?

Gabriel was/is half blind en je dan tussen walkers begeven met een mes is een beetje zelfmoordpoging
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
RikM schreef:
16-03-2018 11:00
Nee hoor, zie onderstaand fragment. De helikopter is al meerdere malen gespot, dat gaat vast nog uitgelegd worden.

https://www.youtube.com/watch?v=aXeGCpr_ZF4
2x a 3x

een keer zag hij er een vliegen in atlanta toen die in de horde kwam en de tank
tweede keer was in seizoen 3 met the governor + co, andrea en michonne
en derde keer paar afleveringen terug
floflo schreef:
16-03-2018 12:05
Ik was die heli ook al vergeten!
Ja, dat heb ik ook, Katjies. Eerder kon ik niet wachten en nu vergeet ik soms bijna dat we moeten kijken. Al zit ik er nu wel weer in.
hahaha schandalig :rofl:

ik vergeet nooit behalve maandag
maar toen ik er achter kwam was het 22:01
:mrgreen:
mamsvan schreef:
16-03-2018 17:25
2x a 3x

een keer zag hij er een vliegen in atlanta toen die in de horde kwam en de tank
tweede keer was in seizoen 3 met the governor + co, andrea en michonne
en derde keer paar afleveringen terug

En vergeet het helikopterplatform op de vuilnisbelt niet (links op de foto). Geen idee of het wat betekent maar apart is het wel.

Afbeelding
mamsvan schreef:
16-03-2018 17:27
hahaha schandalig :rofl:

ik vergeet nooit behalve maandag
maar toen ik er achter kwam was het 22:01
:mrgreen:
:-$ :flag:
Afbeelding
Oh, ik zie geen plaatje. Nou, het moest de helikopter tussen de bomen zijn.
Ik zie sowieso nooit plaatjes.
Dat helikopterplatform, daarbij dacht ik ook "Hee, wat heeft dat te betekenen. Zal dat nog terug komen". Maar was het alweer vergeten tot RikM er over begon.
Meteen de reden dat ik niet actief meeschrijf. Vergeet toch alles weer terwijl 'jullie' alles tot in detail lijken te onthouden.
Juist een reden om hier te blijven en te schrijven, dan onthoud je straks ook veel meer :idee:
En gezellig!

Rikm onthoudt alles, hij is eigenlijk Rickg :D
floflo schreef:
16-03-2018 20:32
Juist een reden om hier te blijven en te schrijven, dan onthoud je straks ook veel meer :idee:
En gezellig!

Ja, dat is waar.
Mijn bijdrage zal dan zijn. "Ik vond het heel spannend toen Rick tegen dinges zei dat ze naar je-weet-wel, die plaats waar Negan woont, gingen en hij zijn pistool kwijt was. En daarna, of was het nu daarvoor?, liep Glenn, o nee, die is dood, ik bedoel... Weet je wat, laat maar..." :P
(nee, zo erg is het niet hoor)
floflo schreef:
16-03-2018 20:32

Echt niet. Ik ben veel knapper.
-Katjies- schreef:
16-03-2018 20:37
Ja, dat is waar.
Mijn bijdrage zal dan zijn. "Ik vond het heel spannend toen Rick tegen dinges zei dat ze naar je-weet-wel, die plaats waar Negan woont, gingen en hij zijn pistool kwijt was. En daarna, of was het nu daarvoor?, liep Glenn, o nee, die is dood, ik bedoel... Weet je wat, laat maar..." :P
(nee, zo erg is het niet hoor)
Haha, geen probleem. Dory (toch?) wist niet eens meer wie Glen en Abe waren :rofl:
[quote=RikM post_id=28271302 time=1521229501 user_id=307731]
Echt niet. Ik ben veel knapper.
[/quote

Nòg knapper! :flirting:
RikM schreef:
16-03-2018 17:47
En vergeet het helikopterplatform op de vuilnisbelt niet (links op de foto). Geen idee of het wat betekent maar apart is het wel.

Afbeelding
klopt daar hadden ze het in de vorig aflevering ook over
en Jadis (hoop dat ik goed heb) was er vaag over
maar dat is geen helikopter natuurlijk (maar wel aanwijzing verlicht)
-Katjies- schreef:
16-03-2018 20:24
Ik zie sowieso nooit plaatjes.
Dat helikopterplatform, daarbij dacht ik ook "Hee, wat heeft dat te betekenen. Zal dat nog terug komen". Maar was het alweer vergeten tot RikM er over begon.
Meteen de reden dat ik niet actief meeschrijf. Vergeet toch alles weer terwijl 'jullie' alles tot in detail lijken te onthouden.
dat geeft toch niet dat je dit niet kan/doet
gewoon meeschrijven :)
floflo schreef:
17-03-2018 10:17
Haha, geen probleem. Dory (toch?) wist niet eens meer wie Glen en Abe waren :rofl:
:rofl:
Ik kwam nog een leuk weetje tegen. Weten jullie nog dat Daryl laatst die Savior die ze tegenkwamen zonder pardon door zijn hoofd schoot? (deze scène) – Die werd gespeeld door kindsterretje Lee Norris, bekend uit de serie Boy Meets World (rechts op de foto) :

Afbeelding

Afbeelding
Zo lekker alweer gekeken.

Meest verrassend was natuurlijk wel de komst van die Georgie. WTF :O zat ik. Vertrouwde ze natuurlijk voor geen meter, maar ze lijken toch mee te vallen. Interessant.
Haha, en Negan werd daar flink op de huid gezeten door Rick. Jammer dat zijn kogels net op waren op het moment suprême. :| en oeh, nu weet Negan dst Simon gelogen heeft over de heapsters.
Simon is lekker aan het muiten sowieso. Grappig dat verrader Dwight er amper op in gaat. Maar ja, Simon lijkt me bijna nog gevaarlijker dan Negan.
Heeey Jadis is er ook weer. Met Negan onder schot. Wat is zij nou weer van plan. Schiet hem gewoon af toen je de kans had. Nu gaat dat natuurlijk niet meer gebeuren. >:-(

Leuk btw dat Rick en Daryl het min of meer uitgesproken hebben :)
Saoghail schreef:
19-03-2018 11:25
Zo lekker alweer gekeken.

Meest verrassend was natuurlijk wel de komst van die Georgie. WTF :O zat ik. Vertrouwde ze natuurlijk voor geen meter, maar ze lijken toch mee te vallen. Interessant.
Haha, en Negan werd daar flink op de huid gezeten door Rick. Jammer dat zijn kogels net op waren op het moment suprême. :| en oeh, nu weet Negan dst Simon gelogen heeft over de heapsters.
Simon is lekker aan het muiten sowieso. Grappig dat verrader Dwight er amper op in gaat. Maar ja, Simon lijkt me bijna nog gevaarlijker dan Negan.
Heeey Jadis is er ook weer. Met Negan onder schot. Wat is zij nou weer van plan. Schiet hem gewoon af toen je de kans had. Nu gaat dat natuurlijk niet meer gebeuren. >:-(

Leuk btw dat Rick en Daryl het min of meer uitgesproken hebben :)
Wit:
Ja hahahahahaa inderdaad min of meer. Maar wel fijn idd. Ik hoopte eigenlijk op de brotherly hug maar helaas.

Het gevecht tussen Negan en Rick wordt een beetje ongeloofwaardig. Beiden gaan voorlopig niet dood dus echt spannend is het niet. Dat vond ik overigens wel het enige mindere, want ik geniet weer veel meer van TWD.

Ik geniet van Simon, hij is echt hilarisch. Maar ik hoop niet dat de extra hoeveelheid screentime betekent dat hij snel doodgaat.

Ja die Georgie. WTF. Ik zit niet echt op nieuwe mensen te wachten moet ik zeggen. Handel die oorlog met Negan af DAN is er tijd voor nieuwe mensen. Maar goed we wachten af. Ik hoop dat Maggie de kans krijgt om de Hilltop zo op te bouwen, zou geweldig zijn.

Ben wel benieuwd of Georgie voorkomt in de comics. Dat weet iemand hier vast wel te vertellen.
Wow. I wish I could speak whale.
O nu moet ik mij inhouden om het witte niet te lezen, haha
vanaf volgende week ga ik het ook weer eerder kijken, vandaag niet

leuke weetje RikM
:)

voor de rest
heb er weer zin in vandaag om te kijken
met vanavond meegerekend,
hebben we nog 5 te gaan :)

Verdikkeme nog meer wit :yes:
vind ik overigens leuk hoor dat de topic weer wat opleeft :lol:
Heel erg eens met Dory
Wat een heftige aflevering! Ik grapte vorige keer nog dat de volgende beter zou zijn, nou dat was geen woord gelogen. Eén van de beste afleveringen sinds lange tijd. B)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven