The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
woensdag 14 maart 2018 om 09:12
Ik vond het verdriet van Enid helaas niet zo geloofwaardig. Wel sneu voor dr, maar ik was niet onder de indruk van de acteerprestaties. Sws heb ik niks met Enid.floflo schreef: ↑14-03-2018 09:05Ik ben deze aflevering fan van Gabriel geworden![]()
Ja, die groep bij het moeras, zo passief! Al zou je niet tegen de walkers willen of kunnen vechten, dan nog blijf je toch niet zo tegen een boom hangen?
Maggie blijft irritant als ze praat!
Ik had het zo te doen met Enid. Ze is zo alleen en nu heeft ze Carl ook niet meer.
Geen Rick deze aflevering. Ik ben benieuwd naar volgende week.
Dat bij het moeras was ook raar inderdaad. Maar volgens mij waren ze erg moe, ze moesten eerder toch ook al rusten. En hee, iemand moet de held zijn he (lees; Rosita en Daryl)
Wow. I wish I could speak whale.

woensdag 14 maart 2018 om 11:38
Haha, ja!
En daarna Daryls reactie ook
Enid lijkt een klein beetje op een vriendin van mijn dochter, ik denk dat ik het daarom extra verdrietig vind.
Vond het ook zielig toen ik de blijdschap zag op Carols gezicht toen de groep aankwam, het werd al snel verdriet om Carl. Bij Maggie voelde ik dan weer helemaal niets.
Ik zit nu te wachten op een onderhoudsmonteur die tussen acht en één langskomt. Niet leuk! Ik word er zo onrustig van!
En daarna Daryls reactie ook

Enid lijkt een klein beetje op een vriendin van mijn dochter, ik denk dat ik het daarom extra verdrietig vind.
Vond het ook zielig toen ik de blijdschap zag op Carols gezicht toen de groep aankwam, het werd al snel verdriet om Carl. Bij Maggie voelde ik dan weer helemaal niets.
Ik zit nu te wachten op een onderhoudsmonteur die tussen acht en één langskomt. Niet leuk! Ik word er zo onrustig van!

verdwaald op het nieuwe forum

woensdag 14 maart 2018 om 18:52
donderdag 15 maart 2018 om 09:49
Enid heeft Maggie,floflo schreef: ↑14-03-2018 09:05Ik ben deze aflevering fan van Gabriel geworden![]()
Ja, die groep bij het moeras, zo passief! Al zou je niet tegen de walkers willen of kunnen vechten, dan nog blijf je toch niet zo tegen een boom hangen?
Maggie blijft irritant als ze praat!
Ik had het zo te doen met Enid. Ze is zo alleen en nu heeft ze Carl ook niet meer.
Geen Rick deze aflevering. Ik ben benieuwd naar volgende week.
maggie had haar toch een beetje "geadopteerd"
maar ik begrijp wel wat je zegt,
maar ze is eigenlijk niet alleen
en bovendien wie is er niet alleen
Rick heeft best veel geluk gehad dat die nog heel lang een groot deel van zijn gezin levend hield
heel veel lukt dat niet
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

donderdag 15 maart 2018 om 10:21
Feit dat we hem niet zagen, maakt mij aan het twijfelen. Kwam ook omdat ik ergens had gelezen dat de volgende aflevering iets met The good doctor heette. Maar nu lees ik weer dat hij The Key heet. WE GAAN HET ZIEN
Wow. I wish I could speak whale.

donderdag 15 maart 2018 om 10:31
Misschien komt hij over 3 seizoenen wel terug met Heath en Beth

donderdag 15 maart 2018 om 12:16
Ik dacht echt dat die zelf deed
Ik zag hem een wapen pakken en ik dacht zichzelf neer schieten maar heb dan niet goed gezien

vrijdag 16 maart 2018 om 09:09
dat heb ik dus volledig gemist dat de savior hem schoot hahahLucylucille schreef: ↑15-03-2018 12:21Doctor Dumbass probeerde het pistool van die savior uit z'n holster te pakken, waarop de savior hem neerschoot.
ach ja

vrijdag 16 maart 2018 om 10:52
Hèhè, gisteren eindelijk gekeken. Ik snap nooit waarom ze een pistool gebruiken als het niet per se nodig is, dan hoor je dat toch tot ver in de omtrek?
En ben ik nou gek, maar ik meen toch echt dat er een paar afleveringen terug een shot was van Rick die over de weg liep, terwijl er een helikopter overvloog!? Of heb ik dit nou gedroomd??
En ben ik nou gek, maar ik meen toch echt dat er een paar afleveringen terug een shot was van Rick die over de weg liep, terwijl er een helikopter overvloog!? Of heb ik dit nou gedroomd??

vrijdag 16 maart 2018 om 11:00
Hunniebunnie schreef: ↑16-03-2018 10:52En ben ik nou gek, maar ik meen toch echt dat er een paar afleveringen terug een shot was van Rick die over de weg liep, terwijl er een helikopter overvloog!? Of heb ik dit nou gedroomd??
Nee hoor, zie onderstaand fragment. De helikopter is al meerdere malen gespot, dat gaat vast nog uitgelegd worden.
https://www.youtube.com/watch?v=aXeGCpr_ZF4