Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
19-03-2018 19:51
Je kunt gewoon op het bantopic kijken als je een ban hebt, alleen moet je dan niet inloggen. En nee, natuurlijk krijg je geen berichtje als je gestaft bent.
Godzijdank niet. Dan had ik een secretaresse in dienst moeten nemen om de mail te verwerken.
Moiren’ schreef:
19-03-2018 20:27
Als je in wil loggen krijg je de melding dat je een ban hebt.
Vroeg me al af hoe dat ging. Zo dus ;-D
Bjort schreef:
19-03-2018 20:29
Vroeg me al af hoe dat ging. Zo dus ;-D
Ik heb nog wel een screendump een voor je :rofl:
Moiren’ schreef:
19-03-2018 20:30
Ik heb nog wel een screendump een voor je :rofl:
:rofl: :rofl:
Moiren’ schreef:
19-03-2018 20:28
Godzijdank niet. Dan had ik een secretaresse in dienst moeten nemen om de mail te verwerken.
Ja, maar jij bent "gewoon" gemeen tegen iedereen. ;-D
Maar ik zou wel willen weten wie mij überhaupt zou willen staffen en dan vooral waarom. Nu worden er zelden berichten van mij gegumd (behalve in het modtopic natuurlijk :bonk: maar dat heeft niks met staffen te maken), maar toch.
Moiren’ schreef:
19-03-2018 20:28
Ik heb tot nu toe bij waarschuwingen en bannen een keurige mail gekregen met "beste feow, je krijgt een officiële waarschuwing/ban om het volgende bericht : [quoot van mijn bericht ]. Wij vinden dit ongepast o.i.d"

Ik weet niet of ik dan gestaft ben (volgens mij was het tot nu toe elke keer op modtopic of napraat, en daar lezen de mods gewoon mee), hoef het ook niet te weten.

Ik ben wel benieuwd welke bijzondere persoonlijkheid schuilgaat achter de Moirenstafferfetisjist. Want hoe hoog ik jou ook heb zitten, een uniek talent om bannen te ontvangen voor opmerkingen tussen vele soortgelijke opmerkingen die onbestraft blijven vind ik ongeloofwaardig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik ban mezelf.

Ik krijg al heel lang geen mailtjes meer. Wel heel soms een reactie terug als ik mail waarom ik een ban heb.
Sommige topictitels zou je moeten kunnen blokkeren.
Ik ben het met je eens feow
Bjort schreef:
19-03-2018 15:01
Ik snap dat staffen nooit zo.

Vraag me af of er minder gestaft zou worden als het staffen niet anoniem is.
Ik snap het staffen heel goed.
En ik denk dat er minder gestaft zal worden als het niet anoniem is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
19-03-2018 21:56
Maar staffen is vaak zo stom. Je kan iemand toch ook gewoon onder de negeerknop zetten? Waarom dan ook nog staffen.. ik staf hooguit als iemand mij persoonlijk op echt jihadistische wijze schoffeert en daarmee weigert te stoppen als ik daarom vraag. Maar dat is eigenlijk nog nooit gebeurd.
Van mij mogen er 100 stafjes per bericht. De mods zouden eens normaal moeten gaan modereren, maar dat ligt niet in de lijn der verwachtingen.
Solomio schreef:
19-03-2018 21:56
Eens. En die achtervolgers van o.a. Moi (en volgens mij heeft Star er ook een paar) zouden door de mods eens wat beter bekeken mogen worden. Niet anoniem staffen zou ook hierin een goede beslissing zijn. Billen bloot als je commentaar hebt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-03-2018 22:06
Eens. En die achtervolgers van o.a. Moi (en volgens mij heeft Star er ook een paar) zouden door de mods eens wat beter bekeken mogen worden. Niet anoniem staffen zou ook hierin een goede beslissing zijn. Billen bloot als je commentaar hebt.
Maar die straffers boeien me niet zo hoor. Het is wel boeiend waarom er zo klakkeloos straf uitgedeeld wordt als er over bepaalde mensen geklikt wordt, terecht of niet terecht.
Sterker nog, we zijn allemaal grote mensen, laat ons het lekker zelf uitzoeken ipv te gaan lopen bannen ivm “ op de man” .
Moiren’ schreef:
19-03-2018 22:04
Van mij mogen er 100 stafjes per bericht. De mods zouden eens normaal moeten gaan modereren, maar dat ligt niet in de lijn der verwachtingen.
Ik vind dat er soms wel snel gestaft wordt. En ik vind ook dat de mods soms beter even goed kunnen inlezen of het stafje wel terecht was.
Labalade schreef:
19-03-2018 22:02
Maar staffen is vaak zo stom. Je kan iemand toch ook gewoon onder de negeerknop zetten? Waarom dan ook nog staffen.. ik staf hooguit als iemand mij persoonlijk op echt jihadistische wijze schoffeert en daarmee weigert te stoppen als ik daarom vraag. Maar dat is eigenlijk nog nooit gebeurd.
Werkt niet bij mij. Niet dat ik daardoor staf. Ik staf enkel spam en als het echt te grof voor woorden naar mezelf toe is en dan nog spreek ik eerst iemand aan in het desbetreffende topic. Maar omdat het staffen anoniem is, levert me dat aanspreken - denk ik vaak - een staf op. Over het algemeen word ik blijkbaar braaf bevonden want nog een ban gehad. En toch ga ik soms ook niet op mijn handen zitten en krijgt o.a. Moi wel ban's omwille van idiote redenen.
Oh: ik heb ook wel eens gestaft als het een TO was die duidelijk heel onzeker, 'klein' een vraag stelde en dan afgefakkeld werd omwille van die vraag.
oudblond wijzigde dit bericht op 19-03-2018 22:11
8.36% gewijzigd
Bjort schreef:
19-03-2018 22:08
Ik vind dat er soms wel snel gestaft wordt. En ik vind ook dat de mods soms beter even goed kunnen inlezen of het stafje wel terecht was.
Al staffen ze alles. Het probleem ligt bij degene die veroordeelt.
Oudblond schreef:
19-03-2018 22:06
Ja eens. Moi,Star,Meds,Bgb,LV,Yas en ook jij worden vaak gestaft door achtervolgers.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 22:14
0.25% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Moiren’ schreef:
19-03-2018 22:11
Al staffen ze alles. Het probleem ligt bij degene die veroordeeld.
Daar schrijf je het: Rücksichtslos VERoordeeld en niet BEoordeeld.
Moiren’ schreef:
19-03-2018 22:11
Al staffen ze alles. Het probleem ligt bij degene die veroordeeld.
Daar heb je gelijk in.
Jal lekker, verbeter ik een mega spelfout, zitten jullie mij te quoten.
Ik ga staffen voor op de man en provoceren.
charlottew88 schreef:
19-03-2018 22:13
Ja eens. Moi,Star,Meds,Bgb,LV,Yas en ook jij worden vaak gestaft door achtervolgers.
Ja dat idee heb ik ook.
Moiren’ schreef:
19-03-2018 22:14
Jal lekker, verbeter ik een mega spelfout, zitten jullie mij te quoten.
Ik ga staffen voor op de man en provoceren.
Ik staf echt nooit, 1 keer heb ik in al die tijd gestaft en dat was omdat die man echt mega irritant zat te hengelen
Bjort schreef:
19-03-2018 22:16
Ik staf echt nooit, 1 keer heb ik in al die tijd gestaft en dat was omdat die man echt mega irritant zat te hengelen
O, ik wel.
Als ik zelf wat zeg krijg ik een ban, dus dan staf ik toch lekker.
Sterker nog, ik had laatst een ban voor off-topic. Vervolgens heb ik iedereen in dat topic zitten staffen, want allemaal off topic en gek genoeg werd er niet gewist en geen straf uitgedeeld.
Behalve aan Star en mij dan.

Ik staf zelf soms de mod. Achterlijk gedoe allemaal.
Ik vond het forum een stuk leuker toen je niet met fluwelen handschoentjes om al die mannen heen hoefde te flemen.

Ik hou wel van dat felle. Dat gemekker dat je niet tegen mij mag zeggen dat ik een verrot karakter heb omdat ik een forumnaam van een foutief in elkaar gezet hondenskelet heb is zo saai!

Zelfs de discussies over 'jullie zure oude gardegroepjesgleuven doen áltijd zó gemeen tegen nieuwe (vroeger! Toen er nog nieuwe forummers kwamen) forummers waren interessanter dan het mierzoete uithethogenoordenzeker?gezuig van nu.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven