Verkeerde gaatje, pijnlijke Anus.

21-03-2018 14:46 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een ruige sexpartij heeft mijn vriend in enthusiasme per ongeluk zijn penis in mijn anus gestopt. Met als ontzettende pijn en iets bloed als gevolg. Zelfs plassen is nu ontzettend pijnlijk. Pijnstillers helpen niet, helaas. Heeft iemand tips of ervaringen hoe ik de pijn kan ontlasten? Of hoe lang dit gaat duren, voordat dit afzwakt!? Help me!
Nu is het zelfs al verkrachting. :facepalm: Dit topic wordt steeds gekker.
Het kan wel hoor...
Als je echt heel veel pijn hebt dank ik dat ik toch naar de dokter zou bellen.. persoonlijk heb ik wel een behoorlijke drempel voor dit soort onderwerpen om die te bespreken, maar goed.. schade aan je anus is ook geen prettig vooruitzicht... in een badje met soda, koelen, smeren (kalendule ofzo) en laxeerpillen allemaal al geprobeerd? Heb je ook pijn bij lopen/zitten/liggen?
Belachelijk dat hier dingen gesuggereerd worden over de vriend van TO. Ik weet uit eigen ervaring dat dit inderdaad écht wel eens voorkomt (godzijdank maar 1 keer meegemaakt) maar het doet echt verdomd pijn. En nee het was niet expres, het ging echt per ongeluk en dus echt gewoon ''verkeerde'' gaatje.

TO: bij mij is het vanzelf over gegaan maar ik heb er echt wel een paar dagen flink last van gehad. :( Sterkte!
Het is voor ons toch niet te bepalen of het wel of niet per ongeluk was. Die gaatjes zitten vlak bij elkaar en misschien is zijn pik niet al te dik en ging hij er vrij makkelijk in.
Ik zal het niet snel per ongeluk doen. Ben een beer van een vent en met die hamerhaai die ik tussen mijn benen heb, glijdt je niet zomaar een anusje in.
Dat kost doorgaans flinke moeite.
Die pijn gaat in ieder geval snel weer weg TO. De dames die ik pijn heb gedaan door ze daar te penetreren (bij hen allen bewust en vrijwillig) zagen de gevoeligheid snel afnemen.
BeerVanEenVent schreef:
22-03-2018 10:29
Het is voor ons toch niet te bepalen of het wel of niet per ongeluk was. Die gaatjes zitten vlak bij elkaar en misschien is zijn pik niet al te dik en ging hij er vrij makkelijk in.
Ik zal het niet snel per ongeluk doen. Ben een beer van een vent en met die hamerhaai die ik tussen mijn benen heb, glijdt je niet zomaar een anusje in.
Dat kost doorgaans flinke moeite.
Die pijn gaat in ieder geval snel weer weg TO. De dames die ik pijn heb gedaan door ze daar te penetreren (bij hen allen bewust en vrijwillig) zagen de gevoeligheid snel afnemen.
Jij bent zo'n aanwinst door dit forum. Iemand jou dat weleens gezegd?
Treurniet12 schreef:
21-03-2018 20:26
Belachelijk dat hier dingen gesuggereerd worden over de vriend van TO.
dat kom ook doordat dit forum bevolkt wordt door grapjassen die tijdens de lunchpauze leuke onderwerpen verzinnen. Soms voor de lol, soms om te rukken.
En een eerste topic, van een nieuwe TO, die zich ook nog "buurmanwatdoetunu" noemt, dan gaan ervaren posters zich afvragen of dit wel serieus is. En we niet in het ootje genomen worden door een groep scholieren.
Sereia schreef:
22-03-2018 10:30
Jij bent zo'n aanwinst door dit forum. Iemand jou dat weleens gezegd?
Dankjewel, schat
BeerVanEenVent schreef:
22-03-2018 10:29
Hoe snel de pijn weggaat ligt natuurlijk geheel aan hoe onvoorzichtig er gehandeld is. Ik heb meer last gehad van iemand die gemiddeld geschapen was, dan van degene die groot geschapen was
lilalinda schreef:
22-03-2018 10:33
dat kom ook doordat dit forum bevolkt wordt door grapjassen die tijdens de lunchpauze leuke onderwerpen verzinnen. Soms voor de lol, soms om te rukken.
En een eerste topic, van een nieuwe TO, die zich ook nog "buurmanwatdoetunu" noemt, dan gaan ervaren posters zich afvragen of dit wel serieus is. En we niet in het ootje genomen worden door een groep scholieren.
Wat is hier in hemelsnaam trollerig aan? Werkelijk, ik zie het niet.
Of bedoel je het hysterisch gegil dat het wel opzet MOET zijn en dus VERKRACHTING is?
Moiren’ schreef:
22-03-2018 10:52
Wat is hier in hemelsnaam trollerig aan? Werkelijk, ik zie het niet.
Of bedoel je het hysterisch gegil dat het wel opzet MOET zijn en dus VERKRACHTING is?
Ik snap wel wat lilalinda bedoelt hoor. Heb je die nickname gezien? En dan de manier waarop de OP geschreven is.
eenmeisje1993 schreef:
22-03-2018 10:57
Ik snap wel wat lilalinda bedoelt hoor. Heb je die nickname gezien? En dan de manier waarop de OP geschreven is.
Ik zie werkelijk niets verkeerds aan de OP. En als he denkt dat het een troll is staf je.
Moiren’ schreef:
22-03-2018 12:09
Ik zie werkelijk niets verkeerds aan de OP. En als he denkt dat het een troll is staf je.
Mij maakt het niet uit. Zeg alleen dat ik haar wel snap. En ik maak zelf wel uit wat ik doe. :)
eenmeisje1993 schreef:
22-03-2018 12:12
Mij maakt het niet uit. Zeg alleen dat ik haar wel snap. En ik maak zelf wel uit wat ik doe. :)
Is gewoon een forumregel.
Moiren’ schreef:
22-03-2018 12:13
Is gewoon een forumregel.
Nogmaals. Mij maakt het niet zoveel uit. Ik snap alleen wel waarom ze zou kunnen denken dat het een troll is.
Buurmanwatdoetunu schreef:
21-03-2018 14:53
Nou we zijn wel van de harde ruige sex... lijkt wel of er iets een scheurtje in mijn kringspiet zit. En iets opgezwollen.
Naar de huisarts. Wondjes raken op die plek snel ontstoken en helen slecht. De huisarts geeft je waarschijnlijk een zalfje die de pijn verdoofd, ontsteking tegen gaat en de doorbloeding verbeterd, waardoor het wondje sneller heelt. Als je niet gaat heb je binnen een paar dagen zo veel pijn dat je echt huilend op de wc zit....
Ik denk dat TO overleden is want ze reageert niet meer o_o
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
22-03-2018 15:56
Ik denk dat TO overleden is want ze reageert niet meer o_o
Terecht. Haar vriend is aan een stuk als een verkrachter weggezet.
lilalinda schreef:
21-03-2018 15:04
ik heb jarenlange ervaring met anale seks. Maar vanzelf naar binnen??? Dat is vergelijkbaar met door een muur heen lopen met je ogen dicht. Vrij ongeloofwaardig

Maar jij hebt het meegemaakt? Neem aan, dat de man dan ook gewond is.
Andersom heb ik het wel gehad. Dat ik bij heftige anale sex per ongeluk in de vagina schoot. Ook niet echt lekker met ecoli bacteriën.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Ik vind het altijd zo bijzonder dat mensen blijven volhouden dat iets niet kan of bestaat wanneer er meerdere mensen aangeven dat het hen is overkomen.
Dat doet hij niet per ongeluk hij vond je vagina vast te ruim en wou eens wat anders zonder jou erbij te betrekken.
Belachelijk dat je van de VIVApolitie niet mag aangeven dat een bep gegeven onwaarschijnlijk lijkt. Ik vind het onwaarschijnlijk om meerdere fysieke redenen. Ik zou het aannemelijker vinden dat TO (zelf) wat heeft geëxperimenteerd met haar cq zijn poepertje met enigszins onprettige gevolgen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven