Verkeerde gaatje, pijnlijke Anus.

21-03-2018 14:46 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een ruige sexpartij heeft mijn vriend in enthusiasme per ongeluk zijn penis in mijn anus gestopt. Met als ontzettende pijn en iets bloed als gevolg. Zelfs plassen is nu ontzettend pijnlijk. Pijnstillers helpen niet, helaas. Heeft iemand tips of ervaringen hoe ik de pijn kan ontlasten? Of hoe lang dit gaat duren, voordat dit afzwakt!? Help me!
ouwewijsneus schreef:
21-03-2018 15:10
Als je geen commetaar wilt dan moet je de TO aanpassen naar: Eerste maal anale seks, nu veel pijn.
TO lokt dit natuurlijk gewoon uit op deze manier.
De vraag is "Heeft iemand tips of ervaringen hoe ik de pijn kan ontlasten? Of hoe lang dit gaat duren, voordat dit afzwakt!? Help me! " en niet "Heeft mijn vriend dit per ongeluk of expres gedaan".

De hele discussie voor of het wel of niet per ongeluk was, doet er dus helemaal niet aan toe. Ze vraagt om tips en om mensen die dit eventueel ook meegemaakt hebben. Per ongeluk of niet helpt haar probleem niet. Kunnen we ophouden met de discussie en gewoon TO tips geven? Zij heeft niet om dit commentaar gevraagd.
raflesia wijzigde dit bericht op 21-03-2018 15:31
11.23% gewijzigd
Goh, buurman wat doet u nu, dat is heel vervelend zeg.
Ik denk dat je bekkenbodem flink geraakt is, zou even de huisarts bellen zoals anderen ook zeggen.
Heb je geen loze aandrang? Vaak moeten plassen of incontinentie?

En de tip van laxeermiddelen vond ik ook een goeie, die kun je zonder recept bij de drogist of apotheek halen.
Auwwww :@@:
En of dat kan :cry:
lilalinda schreef:
21-03-2018 15:04
ik heb jarenlange ervaring met anale seks. Maar vanzelf naar binnen??? Dat is vergelijkbaar met door een muur heen lopen met je ogen dicht. Vrij ongeloofwaardig

Maar jij hebt het meegemaakt? Neem aan, dat de man dan ook gewond is.
Jup 8-) ex deed het ook een keer per ongeluk, maar kreeg uit schrik een lachkick... toen deed ik hem pijn en kon zijn broer mij naar huis brengen :lol:

To: ga naar de huisarts!
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
zoetjerminder schreef:
21-03-2018 14:58
Dat gaatje is helemaal niet verkeerd

Helemaal met je eens :proud:
Apart, bij mij gaat dat er geforceerd echt niet zo makkelijk in hoor. Vraagt bij mij heel veel ontspanning en opbouw. Maar zelfs daarna vind ik het vaak nog pijnlijk.

Als het niet beter gaat zou ik echt even naar de huisarts gaan, hoe pijnlijk ook. Mag je vriend hem uitleggen dat hij niet kan mikken.
Sereia schreef:
21-03-2018 16:13
Apart, bij mij gaat dat er geforceerd echt niet zo makkelijk in hoor. Vraagt bij mij heel veel ontspanning en opbouw. Maar zelfs daarna vind ik het vaak nog pijnlijk.
Als je echt aan het rammen bent dan kan ik me wel voorstellen dat het kan gebeuren. Het is mij nog nooit overkomen dat ik per ongeluk in het andere goede gaatje ging.

Maar zoals iemand anders al zei. Morgen nog last, dan even langs de dokter
koekies zijn lekker
Sereia schreef:
21-03-2018 16:13

Als het niet beter gaat zou ik echt even naar de huisarts gaan, hoe pijnlijk ook. Mag je vriend hem uitleggen dat hij niet kan mikken.
Het ging schijnbaar niet zo makkelijk, anders had ze geen pijn gehad :idee:
zoetjerminder schreef:
21-03-2018 16:19
Als je echt aan het rammen bent dan kan ik me wel voorstellen dat het kan gebeuren. Het is mij nog nooit overkomen dat ik per ongeluk in het andere goede gaatje ging.

Maar zoals iemand anders al zei. Morgen nog last, dan even langs de dokter
Grappig, jij bent een man.
Moiren’ schreef:
21-03-2018 16:19
Het ging schijnbaar niet zo makkelijk, anders had ze geen pijn gehad :idee:
Hij ging er wel in 1 ram in. Bij mij loopt zo'n penis dan tegen een muur op.

Niet dat ik TO niet geloof, het verbaast me alleen wel. Daarom zeg ik makkelijk.
Het kan echt wel. Die man was aan het op en naar aan het gaan in haar vagina, daar is hij uitgefloept en als je dan met dezelfde beweging en kracht! denkt hem weer terug in de vagina te doen dan kan hij in het verkeerde gat schieten.

Jullie verwarren het met vrijwillige anale seks. Als je het bewust! gaat inbrengen, dan gaat het niet zo makkelijk nee. Maar dit ging met neuk kracht en ook die vaart.
April2018april schreef:
21-03-2018 16:29
Het kan echt wel. Die man was aan het op en naar aan het gaan in haar vagina, daar is hij uitgefloept en als je dan met dezelfde beweging en kracht! denkt hem weer terug in de vagina te doen dan kan hij in het verkeerde gat schieten.

Jullie verwarren het met vrijwillige anale seks. Als je het bewust! gaat inbrengen, dan gaat het niet zo makkelijk nee. Maar dit ging met neuk kracht en ook die vaart.
Oeh, dit is een goede uitleg. Ik voelde het zelfs even in mijn lijf. :cry: Brrr

Sterkte TO
Sereia schreef:
21-03-2018 16:32
Oeh, dit is een goede uitleg. Ik voelde het zelfs even in mijn lijf. :cry: Brrr

Sterkte TO
Sorry maar vind het vervelend voor TO dat haar vriend zo wordt neergezet. Lijkt mij helemaal niet leuk als je ook nog zo voelt.

TO, ik zou een dikke laag crème erop smeren. Nivea, babyzalf, vaseline en het laten intrekken en even een dagje steeds bijsmeren. Voorzichtig met WC papier. En anders naar de huisarts gaan. Sterkte!

(Misschien ipv WC papier even afspoelen met water na wc bezoek? Zeg maar wat....)
Moiren’ schreef:
21-03-2018 16:20
Grappig, jij bent een man.
:whut:
koekies zijn lekker
April2018april schreef:
21-03-2018 16:36
Sorry maar vind het vervelend voor TO dat haar vriend zo wordt neergezet. Lijkt mij helemaal niet leuk als je ook nog zo voelt.

TO, ik zou een dikke laag crème erop smeren. Nivea, babyzalf, vaseline en het laten intrekken en even een dagje steeds bijsmeren. Voorzichtig met WC papier. En anders naar de huisarts gaan. Sterkte!

(Misschien ipv WC papier even afspoelen met water na wc bezoek? Zeg maar wat....)
Ik heb haar vriend toch niet op een bepaalde manier neergezet? Verbaasde me over de fysieke mogelijkheid. Alleen gezegd dat hij niet kan mikken :-)
Sereia schreef:
21-03-2018 16:44
Ik heb haar vriend toch niet op een bepaalde manier neergezet? Verbaasde me over de fysieke mogelijkheid. Alleen gezegd dat hij niet kan mikken :-)
Oh bedoelde niet jouw reactie hoor, meer in het algemeen. Had niet gelezen wie dat had geschreven. Ik denk alleen wel dat het kan. Nou dat is ook zo :) , mikken is fout gegaan.
zoetjerminder schreef:
21-03-2018 16:39
:whut:
Ik dacht altijd dat jij een vrouw was.
Moiren’ schreef:
21-03-2018 17:09
Ik dacht altijd dat jij een vrouw was.
Omdat ik zo vrouwelijk reageer? :rofl:
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
21-03-2018 17:14
Omdat ik zo vrouwelijk reageer? :rofl:
Eigenlijk gewoon geen idee. Ik denk dat ik je nick en ava als vrouwelijk heb gecategoriseerd. Mijn excuses daarvoor.
Moiren’ schreef:
21-03-2018 17:16
Eigenlijk gewoon geen idee. Ik denk dat ik je nick en ava als vrouwelijk heb gecategoriseerd. Mijn excuses daarvoor.
Excuses zijn nergens voor nodig :lips:
koekies zijn lekker
Zoetje is een man! Ik heb bewijs :O
Mijn advies?

Vent dumpen en hem aangeven voor verkrachting.

'per ongeluk' :facepalm:
PoasAaier schreef:
21-03-2018 19:17
Mijn advies?

Vent dumpen en hem aangeven voor verkrachting.

'per ongeluk' :facepalm:
Zit niet lekker in je paasei he?
ouwewijsneus schreef:
21-03-2018 15:06
per ongeluk.. :-?
als ik zo slecht richt en denk door te gaan loop ik de volgende dag met een paar blauwe luiken 8-.
TO zegt toch niet dat hij is doorgegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven