Geblokkeerd

23-03-2018 11:33 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

5 maanden terug ben ik ontzettend verliefd geworden op iemand. We merkte al gauw dat we veelste veel op elkaar lijken en dat botste enorm. Na een aantal ruzies hadden we toch besloten om bij elkaar te blijven.
Alleen een maandje terug is meneer begonnen aan drugs, hierdoor heeft hij heel veel woede in zich gekregen. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en hij uitte zijn woede op mij, niet heel heftig maar ik wist wel meteen dat hij hulp nodig had. En hij moest van mij boos worden op de hele situatie zodat alles eruit zou komen, maar ik wist niet dat het zo erg zou escaleren. Ik ben dus naar de politie gestapt en heb aangifte gedaan. Meneer heeft mij nu op alles geblokkeerd en heb ik ook inmiddels de aangifte weer ingetrokken omdat het niet aan mij is. Als hij hulp wilt moet hij er zelf naar opzoek gaan. Alleen is hij nu ontzettend boos op mij, dat snap ik.
En ben ik ook nog is op alles geblokkeerd. Iedereen zegt tegen mij dat ik het los moet laten, maar ik vind dat zo lastig. Zeker na wat ik heb meegemaakt heeft hij mij weer gelukkig gemaakt.
Wat kan ik het beste doen om toch weer in contact te komen en hem alles uitleggen?!
Wat heeft hij precies gedaan dan waar je aangifte van gedaan hebt?

Hij moest van jou boos worden. Dat deed hij en toen deed jij aangifte.

Het lijkt mij dat je geen aangifte kan doen omdat iemand boos is.
Dus wat heeft hij dan gedaan? Heeft hij je mishandelt? Heeft hij je bedreigd?

Je kan beter geen relatie beginnen met een drugs gebruiker.
Maar volgens mij spoor jij ook niet helemaal als je denkt dat je iemand zo boos moet maken dat je vervolgens aangifte kan doen omdat je denkt dat je daarmee iemand helpt.
Hij moest boos worden? En hoe heb je dat bewerkstelligd?
Zolang je met hem bezig bent hoef je tenminste niet aan jezelf en je eigen problemen te werken. Het is maar wat je prioriteiten zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
DEATH schreef:
23-03-2018 11:54
Hij moest boos worden? En hoe heb je dat bewerkstelligd?
Vraag ik me ook af.
Catherine1996 schreef:
23-03-2018 11:43
Lise, zeker waar. Maar hij luisterde totaal niet als we het erover hadden. Dus ik wilde het via een andere weg doen. Had 0900 lijn gebeld en die kwamen met het idee over aangifte. Alleen nu ik er meer over heb nagedacht is het niet aan mij.
En jullie doen nu zo kinderachtig over hem ondat die drugs gebruikt, ik wil het nu niet goed praten, maar jullie weten nu niks anders behalve dit verhaal. Het gaat nog veel verder maar dat is zijn privacy en niet aan mij om op internet te zetten.

Ik vraag nu puur jullie advies, van mensen die niks van de situatie weten.

Zijn jullie ooit eerder geblokkeerd door iemand en hoe is dit opgelost?
.
Als de 0900 lijn aangifte adviseerden én de aangifte is opgenomen, dan was de aangifte wel aan jou. Als de aangifte niet 'aan jou' zou zijn, zou de politie dat tegen je gezegd hebben. Geen idee wat hij precies deed, maar die aangifte was kennelijk terecht.

En dat houdt dus gelijk in dat je geen contact meer zou moeten zoeken, hoe moeilijk ook. Fijn dat hij je weer gelukkig maakte (totdat hij z'n woede op jou afreageerde dan). Koester die herinneringen en maak ze niet kapot, door nog verder achter hém aan te gaan. Blijf bij jezelf en ga verder met je leven.
Later is nu
Hóé heeft hij je dan gelukkig gemaakt? Ik lees alleen maar drama. Laat het inderdaad los. Beter voor allebei.
Een aangifte kun je niet intrekken. Het PM bepaalt of iets wel of niet vervolgd Wordt en niet jij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Een drugsgebruiker die je fysiek mishandelt. Die had ik zelf allang geblokkeerd. Je bent nog maar 21, nooit meer kontakt opnemen met die zak!
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik vind het heeeeel apart dat er staat "Hij is een maand geleden begonnen aan drugs", en dat als ik vervolgens verder scroll dat ik een heleboel reacties lees alsof je een relatie met een junkie had.

Dat klinkt precies zo overdreven als "hij moest van mij boos worden", plus die aangifte erbij waarvan ik niet eens snap welke misdaad dan is aangegeven.

De meest eenvoudige conclusie is in ieder geval dat jullie beter af zijn zonder elkaar, daar is iedereen het wel mee eens inclusief ikke.
Goed dat het uit is. Raap jezelf bij elkaar en zorg dat je niet meer in zo'n waardeloze situatie terecht komt. Die meneer heeft jou een groot plezier gedaan door te kappen.
Waar heb je nou eigenlijk precies aangifte van gedaan?
Klinkt als een jongen die zichzelf is een keer vies moet tegenkomen, uiteraard zonder jou, lekker laten varen en doorgaan met je leven.
Zoek hulp voor jezelf, kennelijk weet je niet wat goed voor je is als je dit “weer gelukkig maken” noemt en dan ook nog achter hem aan blijft gaan.
Aangifte intrekken doen we alleen in Amerikaanse films. Dat kan, gelukkig, in Nederland niet.

https://www.juridischloket.nl/politie-e ... intrekken/
Catherine1996 schreef:
Lise, zeker waar. Maar hij luisterde totaal niet als we het erover hadden. Dus ik wilde het via een andere weg doen. Had 0900 lijn gebeld en die kwamen met het idee over aangifte. Alleen nu ik er meer over heb nagedacht is het niet aan mij.
En jullie doen nu zo kinderachtig over hem ondat die drugs gebruikt, ik wil het nu niet goed praten, maar jullie weten nu niks anders behalve dit verhaal. Het gaat nog veel verder maar dat is zijn privacy en niet aan mij om op internet te zetten.

Die blokkade lijkt me een prima zelfbescherming voor jou.

Om je te beschermen tegen nog meer narigheid van deze vent.

Als het nog verder gaat dan dit verhaal geef ik je 1 tip :

Laat gaan.
Catherine1996 schreef:
23-03-2018 11:39
Hoe moet ik hem dan noemen, mijn vriend? Mijn scharrel? Het heeft een lul dus is een meneer :p

Hij is een lul. En daarom noem je hem 'meneer'.

Maar ga lekker naar hem toe en praten. Succes!
I wanna live my life with the volume full!
En jij bent een hurkepisser. Dat maakt je geen dame, noch een mevrouw.
Catherine1996 schreef:

Ja, opgelost door degene te vergeten.
I wanna live my life with the volume full!
Als het veel verder gaat dan zijn er vooral nog veel meer redenen waarom deze meneer geen geschikt relatiemateriaal is.

Ga aan jezelf werken, je zelfvertrouwen en je eigen waarde dan stopt wellicht je pathologische partner keuze voordat het een patroon word. Of simpel gezegd: werk aan jezelf zodat je geen foute liefdesrelaties meer aan gaat .
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-03-2018 13:01
Reden: Trollen
0.00% gewijzigd
Catherine1996 schreef:
23-03-2018 11:38
Jongens come on.

Of zeggen we niet wat je wilt horen? :biggrin:
Catherine1996 schreef:

We weten dat hij drugs gebruikt en agressief is. Lijkt me meer dan voldoende. Wegwezen bij deze topper!
Mariejan schreef:
23-03-2018 12:19
Aangifte intrekken doen we alleen in Amerikaanse films. Dat kan, gelukkig, in Nederland niet.

https://www.juridischloket.nl/politie-e ... intrekken/
In België kan het wel.
Correctie, bij een bij de politie ingediende klacht kan dat, bij aangifte niet.
Heeft hij je nu fysiek mishandeld of niet?
Kansloos deze relatie en zo te lezen al vanaf het begin. TO geniet van dit zelf gekozen drama...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven