Geblokkeerd

23-03-2018 11:33 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

5 maanden terug ben ik ontzettend verliefd geworden op iemand. We merkte al gauw dat we veelste veel op elkaar lijken en dat botste enorm. Na een aantal ruzies hadden we toch besloten om bij elkaar te blijven.
Alleen een maandje terug is meneer begonnen aan drugs, hierdoor heeft hij heel veel woede in zich gekregen. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en hij uitte zijn woede op mij, niet heel heftig maar ik wist wel meteen dat hij hulp nodig had. En hij moest van mij boos worden op de hele situatie zodat alles eruit zou komen, maar ik wist niet dat het zo erg zou escaleren. Ik ben dus naar de politie gestapt en heb aangifte gedaan. Meneer heeft mij nu op alles geblokkeerd en heb ik ook inmiddels de aangifte weer ingetrokken omdat het niet aan mij is. Als hij hulp wilt moet hij er zelf naar opzoek gaan. Alleen is hij nu ontzettend boos op mij, dat snap ik.
En ben ik ook nog is op alles geblokkeerd. Iedereen zegt tegen mij dat ik het los moet laten, maar ik vind dat zo lastig. Zeker na wat ik heb meegemaakt heeft hij mij weer gelukkig gemaakt.
Wat kan ik het beste doen om toch weer in contact te komen en hem alles uitleggen?!
Omdat hij jou geblokkeerd heeft trek jij een aangifte in?
Wat wil je nog aan hem uitleggen?

Laat hem zijn eigen problemen oplossen en ga zelf op zoek naar een leuke jongen.
Meneer?

En waarom zou je met deze minkukel weer contact willen?

Hij was toch de woedende junk, niet jij. Laat hem lekker zijn ding doen zonder jou. Klinkt voor jou ook een stuk gezonder.
Niet en ook die aangifte had ik gewoon laten staan. Sorry deze man is echt geen lot uit de loterij. Ga op zoek naar iemand die beter bij je past.
Niks.
Uitleggen is zo over-rated; hij zit er toch niet op te wachten.

Enne iemand die je 'meneer' noemt heeft je vast niet ECHT gelukkig gemaakt.
Botsen, een aantal ruzies, drugs... maar hij heeft je heel gelukkig gemaakt.
Jullie zijn perfect voor elkaar, ga aan zijn deur bellen.
Zoek je verstand joh.

"En hij moest van mij boos worden op de hele situatie zodat alles eruit zou komen, maar ik wist niet dat het zo erg zou escaleren. Ik ben dus naar de politie gestapt en heb aangifte gedaan. Meneer heeft mij nu op alles geblokkeerd en heb ik ook inmiddels de aangifte weer ingetrokken omdat het niet aan mij is."

Lekker stel samen hoor.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik had die aangifte niet ingetrokken, en dat hij je geblokkeerd heeft lijkt me alleen maar goed. Beter dan dat hij je blijft lastigvallen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nee ik heb de aangifte niet ingetrokken omdat hij woedend op mij is. Ik heb het ingetrokken omdat het 100 stappen te ver is en het niet aan mij is om hem hulp aan te bieden, zeker niet via de politie.

Ja iedereen zegt dat ik hem los moet laten, maar het gaat niet. Op een één of andere manier wil ik weer met hem in contact komen en om de tafel gaan zitten.
Dus deze junk mishandelt jou en jij ziet een mooie toekomst voor jullie samen weggelegd? Ik denk dat je beter contact kunt zoeken met een goede psycholoog zodat je aan je eigenwaarde kunt werken.
Jongens come on.
Catherine1996 schreef:
23-03-2018 11:37
Nee ik heb de aangifte niet ingetrokken omdat hij woedend op mij is. Ik heb het ingetrokken omdat het 100 stappen te ver is en het niet aan mij is om hem hulp aan te bieden, zeker niet via de politie.

Ja iedereen zegt dat ik hem los moet laten, maar het gaat niet. Op een één of andere manier wil ik weer met hem in contact komen en om de tafel gaan zitten.
Aangifte doen is wat anders dan hulp bieden he.
Viva forum wijsheid: zodra je je vriend 'meneer' noemt is het einde verhaal. Laat gaan.
I wanna live my life with the volume full!
Catherine1996 schreef:
23-03-2018 11:37

Aangifte doen is wat anders dan hulp bieden he.
Hoe moet ik hem dan noemen, mijn vriend? Mijn scharrel? Het heeft een lul dus is een meneer :p
Catherine1996 schreef:
23-03-2018 11:38
Jongens come on.

Als we hier zo eensgezind zijn over dat deze man niet goed is voor jou, zet dat jou niet aan het denken?

Ken je het verhaal van die man die op de A2 rijdt en op de radio hoort dat er een spookrijder is op de A2, en dan roept 'maar 1? Ik zie er wel 100!'
Catherine1996 schreef:
23-03-2018 11:39
Hoe moet ik hem dan noemen, mijn vriend? Mijn scharrel? Het heeft een lul dus is een meneer :p
Ik zou aan het refereren als “de dader” of “mijn aanvaller”.
Lise, zeker waar. Maar hij luisterde totaal niet als we het erover hadden. Dus ik wilde het via een andere weg doen. Had 0900 lijn gebeld en die kwamen met het idee over aangifte. Alleen nu ik er meer over heb nagedacht is het niet aan mij.
En jullie doen nu zo kinderachtig over hem ondat die drugs gebruikt, ik wil het nu niet goed praten, maar jullie weten nu niks anders behalve dit verhaal. Het gaat nog veel verder maar dat is zijn privacy en niet aan mij om op internet te zetten.

Ik vraag nu puur jullie advies, van mensen die niks van de situatie weten.

Zijn jullie ooit eerder geblokkeerd door iemand en hoe is dit opgelost?
Nee, want ik heb niets met drugsgebruikers en gewelddadige mensen. En nogmaals, die aangifte had je gewoon moeten laten staan.

Laat hem en ga verder met je eigen leven.
Als iemand mij blokkeerde, dan zocht ik op geen enkele manier meer contact en vergat ik hem.
Zoals je zelf zegt: het is niet aan jou.

Hij is woedend op jou, dus jij hebt geen enkele ingang meer om hem hulp aan te bieden.

En blijkbaar is datgene wat er is voorgevallen zo ernstig dat je aangifte hebt gedaan. Dus een relatie met hem moet je op dit moment ook niet willen.

Echt, je walst over zijn gevoelens heen en neemt hem niet serieus.

Laat los.
Drugsgebruikers kun je niet "redden". Laat gaan.
Hij was in het begin ook niet gewelddadig. Alles behalve. Ik denk ook dat de drugs hem gewelddadig hebben gemaakt. En ik ben hier ook heel erg van geschrokken, en ik denk hij ook, zeker omdat die nu afstand neemt.
Maar goed, oke thank you guys.
Wat jij wil maakt nu toch niks uit? Hij wil nu dus schijnbaar niks met jou te maken hebben. Je kan geen aangifte doen om vervolgens weer met hangende pootjes terug te komen..
Wie wat wil die moet wat.
Marana-- schreef:
23-03-2018 11:48
Als iemand mij blokkeerde, dan zocht ik op geen enkele manier meer contact en vergat ik hem.
Dit

En blokkeer hem zelf ook maar ff want als hij je deblokkeerd kan hij weer contact met jou op nemen en dat moet je toch ook niet willen.

Je bent beter af zonder hem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven