Mode & Beauty alle pijlers

spijkerbroek pubermeid

27-03-2018 09:33 69 berichten
dochter bijna 14 heeft dringend nieuwe broeken nodig. nu is dochter zelf nogal een aparte en geeft absoluut niks om kleding. ze zal het dus zelf niet regelen, vandaar dat ik maar ingrijp.
ze is de kinderkledingmaten nu wel ontgroeid. denk zo'n 1.61 of iets groter. slank maar wel met heupen. ze houdt niet van scheuren in broeken etc.
Het moet simpel en comfortabel zijn. Liefst met stretch. Ik wil kwalitatief een redelijke broek. En eigenlijk 25 euro max per broek.
wie heeft tips?
Alle reacties Link kopieren
Probeer Bershka eens, daar slagen mijn tienerdochters
bershka vind ik dus kwalitatief erg tegenvallen.
lisbeth schreef:
27-03-2018 09:37
bershka vind ik dus kwalitatief erg tegenvallen.
maar het mag ook niks kosten, je budget is erg laag

Als je normalere prijs wil betalen, kan ze de Zara eens proberen
De spijkerbroeken van only vindt mijn puberdochter lekker zitten.
geen rare fratsen eraan en gewoon simpel
wat is dan een normale prijs voor een spijkerbroek?
Gewoon naar de C en A?
die hebben ook voor pubers gedeelte.
Ik denk dat 35 euro een normalere prijs is voor een spijkerbroek.
lisbeth schreef:
27-03-2018 09:40
€50,- tot €70,-
€25,- is voor kleine kinderen.
Ik zou er gewoon een stuk of wat bestellen bij Zalando en dan kijken wat prettig zit. Mijn jongste heeft spijkerbroeken van Cool Cat en Primark, maar past er dan minstens 6 voordat ze iets heeft wat fijn zit.
Zelf draag ik alleen het rechte model van Esprit. Heel comfortabel maar volgens mijn dochters wel wat oubollig :-)
potsiedikkie schreef:
27-03-2018 09:38
De spijkerbroeken van only vindt mijn puberdochter lekker zitten.
geen rare fratsen eraan en gewoon simpel
Deze. Mijn dochter heeft de skinny’s met high waist, 30 euro zijn die. Ze hebben aparte lengte- en breedtematen. Ik vind ze zelf ook heel fijn. Mijn dochter draagt ze wat korter dan ikzelf.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 27-03-2018 09:51
1.59% gewijzigd
Qua prijs vind ik 50 euro de ondergrens van ‘normaal’. Voor mijn dochter geef ik er minder aan uit, maar die broeken slijten wel een stuk sneller (en ze is nog in de groei).
De spijkerbroeken van Monki zijn heel erg fijn, €30 en goede kwaliteit.
lisbeth schreef:
als je in een kwalitatief betere categorie dan Bershka wil zitten, toch wel een euro of 50 minstens.
Maar ik vind Bershka-kwaliteit geen probleem.
Oudste is uitgegroeid en koopt duurdere jeans
Jongste nog in de groei en koopt Bershka, H&M etc
lisbeth schreef:
Je koopt al 14 jaar kleding voor je dochter. Hoe kun je nou totaal onwetend zijn over prijzen en verkrijgbaarheid?
Ik heb zelf een spijkerbroek van B.Young die ik heel fijn vind zitten, die was ook niet duur. Wel iets duurder dan 25 euro, dat is ook wel heel weinig voor een broek.

Verder zou ik kijken bij Shoeby, Zara, Only, H&M. Daar zijn ook vaak spijkerbroeken in de uitverkoop.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Mijn dochter (12 jaar) draagt broeken van Mango. Die van haar kosten 30 euro (skinny Noa) en zijn in verschillende kleuren te koop. Ze zitten lekker en zacht volgens haar. Regelmatig gaan deze mee met de sale.
Cookiequeen schreef:
27-03-2018 09:47
Je koopt al 14 jaar kleding voor je dochter. Hoe kun je nou totaal onwetend zijn over prijzen en verkrijgbaarheid?
ik kocht dus altijd broeken bij bershka. maar ik vind die haar niet mooi meer zitten. haar figuur is veranderd, ze gaan redelijk snel stuk.
ik zoek dus nu een alternatief wat beter zit en toch betaalbaar is
Ik zou echt die van Only eens proberen. Ze zijn er in gewoon blauw, donkerblauw en zwart (geen spijkerbroek, maar wel mooi). Zitten heerlijk.
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:24
0.00% gewijzigd
pamelacourson schreef:
27-03-2018 10:08
Ik zou echt die van Only eens proberen. Ze zijn er in gewoon blauw, donkerblauw en zwart (geen spijkerbroek, maar wel mooi). Zitten heerlijk.
welk model is dat precies
Bonprix 16 euro skinny jeans... weet alleen niet welke maat je dochter heeft.
In de outlet koop ik meestal Wrangler, Lee of Levi's voor € 35
Only/Vero Moda inderdaad. Toen ik ooit zestien was en die maten nog paste vond ik die ook heerlijk zitten. En gingen nog best lang mee.
Veel goedkope donkere spijkerbroeken zijn behandeld met iets (verf of zo?) wat verschrikkelijk stinkt. Je hele was kan ernaar gaan ruiken, dus daar zou ik wel op letten.
Waarom google je niet ff? Broek stretch en op shopping klikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven