Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Cookiequeen schreef:
25-03-2018 14:39
63 minuten incl reclame. Dat is dus 3 minuten extra. Heftig hoor.
Ja ik verwacht spektakel
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Cookiequeen schreef:
26-03-2018 09:20
Oh laat je door mij niet tegenhouden hoor.
haha, niet daarvoor hoor
ik wil focussen op de serie zelf :)
Dory_1 schreef:
26-03-2018 09:32
Deze aflevering werd trouwens omschreven als "THE BEST EPISODE IN YEARS".
Ja ik heb genoten, maar het is weer eens lichtelijk overdreven.
dit heb ik ook gelezen,
ik ben benieuwd :)
en vrees ook,
Nou, hij was gewoon 42 minuten nogwat hoor, die extra 3 minuten zal reclame geweest zijn.

Best een aardige aflevering. Veel actie.
Het is een spannende aflevering :hyper: ;)

Eindelijk weer..
Allemaal aan het bijkomen?
Ik vond het lekker spannend weer.
Niet heel verrassend want we wisten dat mensen geïnfecteerd zouden worden. Ik hoop dat de weggelopen saviors ergens opgevreten worden.
Waar zou dat jongetje zijn?
https://m.youtube.com/watch?feature=you ... yv2nopeLb0
Ik heb de trailer voir volgende week al.
:hihi: die negan.
Prima aflevering, tikje voorspelbaar helaas, maar toch zeer leuk. Ik had liever gezien dat het publiek niet wist van het originele plan met de walker guts.

Tara gaat dus nog even niet dood, Dwight schoot haar neer met een pijl zonder walker troep. Uit bescherming natuurlijk.

Ik heb medelijden met maggie.
Ze is/was zo blind van woede dat ze de blijvende gevolgen nu pas ziet. Heel logisch ook. Ik hoop dat ze op een gegeven moment genade kan geven aan de achter gebleven savior's, zoals Tara ook met Dwight heeft gedaan.

En arme Carol.
Die vrouw blijft echt niets bespaart :cry: Ben wel heel blij dat we haar echte ik weer meer zien, niet die ultra vervelende moordmachine met huishoudschort uit de Alexandria dagen.

Ik hoop dat Negan lang genoeg blijft leven om Simon af te maken.
En ja, Morgan.

Ik denk iedereen inmiddels wel weet ( wit) dat hij naar Fear gaat. Ze bouwen zo te zien weer op naar Crazy Morgan.
Cookiequeen schreef:
26-03-2018 23:35
https://m.youtube.com/watch?feature=you ... yv2nopeLb0
Ik heb de trailer voir volgende week al.
:hihi: die negan.

Haha, Negan. Mooi dit.

Ben benieuwd of Rosita het daadwerkelijk in zich heeft om het te doen..
Nou, wat een dinges weer! Nog niet helemaal fit maar wel aan het werk :geek:
Kom thuis, doodmoe, boodschappen, koken, eten afwassen, zoon z'n rommel laten opruimen, dochter achter de veren om afspraken na te komen, weer rommel opruimen, wasje doen, zusje bellen etc. :@@:
Eindelijk......plof...voor tv maar nog te vroeg voor TWD. Dan maar even netflixen...nowhere boys.... :yes: nieuw seizoen... :jump:
Harstikke leuk...maar in ene keer..... :zzz: En toen.... :-( :-o o_o wakker...22.55 uur!!! O_O :boooos: :swear: :@ ....TWD net afgelopen..... :'( :'( :whut:
Oh wacht...kunnen aflevering de hele week nog terug zien... :proud: :yes:
Dus meteen gekeken en heulemaal weer bij.... ;-D

Stom he :$

Wordt vervolgd
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Vervolg:

Spannend...actie en ja...dit seizoen is echt weer beter als de vorige!!

Henry...hoop dat die echt verdwenen is. Ja, het is een kind maar wat een irritante. Christus......dat had nog veel erger kunnen aflopen.

Simon....die is echt de weg kwijt. En ja, Dwight heeft z'n handen vol aan hem. Vraag me af of hij echt geen gelegenheid had 'm af te knallen. Zeker toen hij Tara wou afknallen.

En dat met die besmette kogels en pijlen enzo.... :O

En die ene savior die zich aan wil sluiten..die met die krulletjes! Vind hem wel leuk ;-D Hoop dat Maggie hem toelaat.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Omg
Ik heb twd gemist 😱
En, al gekeken?
nope nog niet, niet echt de tijd gehad vandaag, ik kijk van de week rustig weleens s avonds als het rustig is in mijn hoofd
Ik heb hem net gekeken.. Spannend maar ergerde me dood aan dat rotkind.
Simon moet dood.
Die kerel met dat lange rooie haar moet doder.

En ik ben HEEL benieuwd naar volgende week.. Negan op dat karretje haahahaha!
En ik maar denken, hoezo Negan op dat karretje :O Maar tuurlijk....de trailer...haha!!!. :jump: Spannend!!!
Ik ben niet erg enthousiast over de aflevering, deze keer. Heb gisterenavond gekeken.
Voor mij was het teveel geweld, schieten enz. Ik dwaal dan af :zzz:
En ik heb me zitten opvreten om dat joch! Al hield me dat dan wel weer wakker. Echt àlle kinderen zijn irritant in TWD :thunder: Judith over een jaar of 5 ook, let maar op!
Ik ben benieuwd naar volgende week, jadis en Negan.

Leuk trouwens om (bijna) iedereen hier weer te lezen :cheer:
verdwaald op het nieuwe forum
Morgen avond ga ik lekker voor zitten, ik vind het niks dat ik nog niet heb gezien
Ik heb vannacht gedroomd over TWD. :rolling:
Er waren 2 teams, Team Rick en team Negan..
Team Rick bestond uit honden en katten hahaha, en ik heb onthouden dat Daryl ook grote dikke rode kater was. Ze waren in Alexandrie en hadden een heel fort gebouwd van dozen en tunnels en buizen waar alleen honden en katten doorheen konden. Toen kwam Negan en zijn groep maar die konden dus nergens naar binnen toe. Maar Eugene had wel een idee, die wist hoe hij binnen kon komen. Maar stiekem was hij dus toch bij team Rick want hij had ze niet verraden.

Uiteindelijk kwam het tot een groot gevecht en toen heb ik mezelf wakker gemaakt want dat vond ik niet leuk meer. :$
katten :rofl:
Coda :-D
verdwaald op het nieuwe forum
Oh Coda, ik hou van katten maar dit... :O

Heb ook gedroomd van Negan maar het ging helemaal niet over TWD. Hij had echt maar een bijrolletje. Het ging over het werk en opeens zag ik Negan en ik dacht wat doet hij nu hier...(was op het werk en zo met cliënten..). Maar hij stond daar en keek nog niet eens naar me. Ja en toen ging het verder over iets van het werk, meen ik...nou ja! Daar heb je dus niks aan. Ik heb liever een echte TWD droom.

Desnoods over TWd katten... :proud: :cat:
Vandaag wel een extra lange aflevering; 50 minuten maar liefst. Niet de boeiendste 50 minuten, maar goed.

Ik las gisteren dat TWD volgend seizoen een nieuwe uitvoerend producent krijgt, die de serie weer uit het slop moet trekken. Want de kijkcijfers dalen nog steeds.
Iemand aan het kijken? Jee, wat mis ik het samen kijken... @( :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven