Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
hondonspain schreef:
25-03-2018 12:29
Posjes hebben zelf niets aangepakt, allemaal betaald door wijnvoordeel en tegen de regels in van programma, ze hadden geeneens geld om wijn in te kopen een grote reclame stunt
Helemaal mee eens. Ik ga dan ook niet kijken denk ik.

Ik dacht dat bij molenaars, de net geadopteerde hond iets heeft en dat daarom tranen vloeien.
grasklokje schreef:
25-03-2018 17:36
Helemaal mee eens. Ik ga dan ook niet kijken denk ik.

Ik dacht dat bij molenaars, de net geadopteerde hond iets heeft en dat daarom tranen vloeien.
Dat hoop ik toch niet :cry:
Heeft er gisteren niemand gekeken?
Ik niet, daarom dacht ik hier even te lezen wat er gebeurd is ;-)
Nienkejj; het viel mij ook al op dat er helemaal niemand had gereageerd! Het was dan ook een erg saaie aflevering.
Was inderdaad niet een hele interessante aflevering. Ehm, Maaike ging meedoen aan het carnaval, kreeg mooi pakje aangemeten en moest extra de danspasjes oefenen, zodanig dat ze last van haar rug kreeg. Voor de optocht werd ze toch niet goed genoeg bevonden om mee te doen, dus ‘mocht’ ze 6 uur boven op een praalwagen staan te smilen en zwaaien. Verder was er nog iets met kaartjes die niet geldig waren (kreeg ik niet zo goed mee) en daardoor mochten de andere gezinnen niet ergens staan waar ze alles konden zien, Jasper vreselijk de pest in. Ze gingen toen illegaal ergens op een dak staan waar ze natuurlijk werden weggestuurd. Fleur had tussen het suikerriet een puppy gevonden waar ze mee naar de dierenarts zijn geweest die het beestje 50/50 kans gaf. Helaas heeft het hondje het niet gered. De tweeling van de van Beerens mochten hun nieuwe uniformen ophalen, waar de maten toch niet helemaal van klopten, dus de rokjes/broekjes moesten nog vermaakt worden. Op school mogen ze niet meer naast elkaar zitten omdat ze te veel kletsten met elkaar en te weinig Portugees.
Mooie samenvatting Babs!

Oh ja er was nog gedoe over die wooncontainers met 1 of andere aannemer die een beetje Nederlands kon. Over wat er voor 15000 euro allemaal zou worden opgeleverd en wat niet. En de meisjes mochten niet meer naast elkaar zitten in de klas omdat ze dan met elkaar gingen kletsen en dat niet goed was voor de taal.

En nee ik vond het maandag ook niet noemenswaardig genoeg om er een post aan te wijden hier haha. Nogal tam allemaal.
Ik heb al 4 weken niet meer gekeken. dus ik dacht net kom ik ga de aflevering terugkijken, maar jeetje wat een saaie bedoening allemaal !!!
Het is gaapverdie ipv kaapverdie !
Ik vind het wel meevallen met de saaiheid. Leuke families, alleen Bart daar kan ik niet aan wennen. Ik vind het zo'n kwal. En Ocke die valt mij mee naarmate het programma vordert. Kijk nog steeds met plezier.
Ocke is en blijft een luchtfietster.
Ik vraag mij af wat jasper nu echt zou willen.
fanatic schreef:
28-03-2018 11:39
Het is gaapverdie ipv kaapverdie !
:rofl:
Yog63 schreef:
28-03-2018 14:15
Ik vind het wel meevallen met de saaiheid. Leuke families, alleen Bart daar kan ik niet aan wennen. Ik vind het zo'n kwal. En Ocke die valt mij mee naarmate het programma vordert. Kijk nog steeds met plezier.
Bart kan ik ook niet aan wennen, zo cynisch en vaak vol van zichzelf en de ander wegzetten, daar kan ik niet zo tegen. Had liever Bart als buurman van Ocke gezien, 2 haantjes bij elkaar en dan Jasper samen met Matthijs, zodat Jasper ook meer tot zijn recht zou komen en de kinderen zouden het ook best leuk samen kunnen vinden. Die oudste knul wat klussen met Jasper etc. Maaike had het in begin over gemis aan buren, maar zie nu ook niet dat ze veel toenadering zoeken. Die Senna is dan ook vaak alleen met zijn vader.
Wat een zeurpiet is die carnavalvrouw toch.
Zeuren is haar 2e natuur, daar heeft ze ook die ontevreden trek op haar gezicht van.
Oké, ik begrijp dat ik het wél moet terugkijken :P
Poep, wie heeft jou gescheten?
Bedankt Babs1966 voor de uitgebreide samenvatting.

Ging dit over een ander hondje dan die ze de vorige aflevering in huis hadden genomen?
louise1 schreef:
28-03-2018 17:54
Oké, ik begrijp dat ik het wél moet terugkijken :P
:rofl:
Sterker nog, ik kijk dit programma tegenwoordig om mee in slaap te vallen haha. Bewust...
Als ik nog tv wil kijken maar het laat is en ik eigenlijk moet gaan slapen.

Tot twee keer toe gelukt met deze aflevering!
Dus bedankt voor de samenvatting:)
Jeetje een huishoudelijke hulp voor een tent voor 2 uur per dag!! En er zit nog niet eens sanitair in.

Dat ingevlogen meisje gaat straks vast weer op de kids passen. Ik vind het allemaal wat decadent.
Die zijn gewoon niet gewend om zelf voor hun kinderen en huishouden te zorgen.

Maar idd een huishoudster voor de tent...
Moest lachen om de 2 meisjes, geen brood, dan kopen we maar snoep :-D
Een huishoudster en kokkin heb je natuurlijk echt wel nodig..... we ze hebben het zoooo druk met social media, marketing en boekingen :rofl:
ik geef mn bek ook maar een douw
Fleur heeft het nu helemaal verbruid bij heel Nederland. VOC mentaliteit noemt men dat. 12000 euro voor een auto uitgeven, en werkster heel een dag laten werken voor 5 euro. Om je kapot te schamen!!! Oma wilde niet oppassen, dus nu maar gratis oppashulp in eigen ⛺ laten slapen. Als ze geluk heeft hoeft ze niet voor het eten te betalen op het resort van ocke! Walchelijk stel, ook hoe ze over zzp'ers praten, de kapper afzeiken, die kriebelende hersenen voelen zich overal te goed voor, als ze zelf maar niets hoeven te doen dan wat achter de hp te tikken of te bellen.
Bart was gelukkig super enthousiast over zijn kado, het draaide pas bij toen buurman ook ging duiken, dus valt hun samenwerking wel mee. Van alle vrouwen heb ik toch het meest respect voor Marieke, die klaagt niet, maar pakt opgewekt door, is ook leuk met de kinderen. Jessica heeft zich laten overrulen door de molenaars.
Wat een ontzettende kwakers die ocke en fleur, echt gatverdegatver.
Moderne slavernij heet dat, iemand laten werken voor 5 euro per dag.
En dat meisje uit Nederland.... zielig figuur. Wil op tv.
Ik ben weggezapt na het halen van de kippen omdat ik het niet meer kon aanzien. Ik heb me echt kwaad zitten maken. Dat tillen aan de vleugels en dat veel te kleine hok zonder ventilatie. Al die spleten en kieren waar bloedluis in gaat zitten. Arme dieren. In plaats van een ren te bouwen hadden ze beter die kippen los kunnen laten lopen en een fatsoenlijk groot nachthok neergezet, met een kierloze gewitte binnenkant en zitstokken in het juiste formaat.
Ik vind hier dingen van.
En zo leuk voor die 5 euro per dag hulp, dat ze straks ziet dat wolf en Suus (3 en 5?) 2 euro zakgeld krijgen per kleuter, daar mag zij dus bijna een dag voor werken.

Ook schaamte als je die 2 bezopen gasten tegen Kaapverdische vrouwen hoort praten. In de karaoke bar kan er geen lachje af bij lokale bevolking. Die dulden ze vanwege het geld, maar kunnen ze wel schieten.
Bryndise schreef:
03-04-2018 00:14
Wat een ontzettende kwakers die ocke en fleur, echt gatverdegatver.
Moderne slavernij heet dat, iemand laten werken voor 5 euro per dag.
En dat meisje uit Nederland.... zielig figuur. Wil op tv.
Typisch dat ik hier sit soort reacties lees over Ocke en Fleur. Jessica en Jasper doen precies hetzelfde. Wat laten die zich beïnvloeden door Ocke en Fleur zeg.
watdachtjehiervan schreef:
03-04-2018 08:32
Typisch dat ik hier sit soort reacties lees over Ocke en Fleur. Jessica en Jasper doen precies hetzelfde. Wat laten die zich beïnvloeden door Ocke en Fleur zeg.
Nou dat is zeker waar! Jammer dat dit leuke gezin zo meeloopt wordt er allemaal niet beter van.

Het lijkt gewoon echt wel of die lui te beroerd zijn om echt te werken. Alleen maar delegeren.
Ze hebben ECHT geen gun factor. Maken echt misbruik van de situatie/mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven