Leuke mannen daten
woensdag 28 maart 2018 om 19:52
Goedeavond allemaal,
De meeste dames waar ik mee optrek zijn in een relatie. Nu zou ik zelf ook graag een leuke man willen leren kennen.
Kreeg de tip om een dating site te gebruiken echter zaten hier naar mijn idee weinig knappe/leuke mannen.
Ik sport twee maal in de week en volg hiernaast een taalcursus. Doordat mn "vriendinnen" in een relatie zijn kom ik weinig in openbare plaatsen omdat zij liever binnen een theetje drinken.
Tips zijn meer dan welkom.
De meeste dames waar ik mee optrek zijn in een relatie. Nu zou ik zelf ook graag een leuke man willen leren kennen.
Kreeg de tip om een dating site te gebruiken echter zaten hier naar mijn idee weinig knappe/leuke mannen.
Ik sport twee maal in de week en volg hiernaast een taalcursus. Doordat mn "vriendinnen" in een relatie zijn kom ik weinig in openbare plaatsen omdat zij liever binnen een theetje drinken.
Tips zijn meer dan welkom.
woensdag 28 maart 2018 om 20:00
woensdag 28 maart 2018 om 20:02
Heeft één van je vriendinnen nog een leuke broer/neef?
Of heeft de echtgenoot van vriendin
een leuke collega/ sportvriend/ buurman?
Ik ken verschillende mensen die op deze manier gekoppeld zijn.
Waaronder mijn zus, 25 jaar geleden.
Vraag eens aan je vriendinnen of ze met je meedenken
en aan iemand willen introduceren.
Of heeft de echtgenoot van vriendin
een leuke collega/ sportvriend/ buurman?
Ik ken verschillende mensen die op deze manier gekoppeld zijn.
Waaronder mijn zus, 25 jaar geleden.
Vraag eens aan je vriendinnen of ze met je meedenken
en aan iemand willen introduceren.
woensdag 28 maart 2018 om 20:03
woensdag 28 maart 2018 om 20:06
Speeddaten is misschien wel iets. @raflesia iemand hoeft voor mij niet super knap te zijn maar aantrekkingskracht is erg handig haha.
Een vriendin heeft me weleens geprobeerd te koppelen alleen was deze jongen niet mn type en op feestjes van vrienden komen voornamelijk stelletjes.
Bedankt voor de tips allemaal.
Een vriendin heeft me weleens geprobeerd te koppelen alleen was deze jongen niet mn type en op feestjes van vrienden komen voornamelijk stelletjes.
woensdag 28 maart 2018 om 20:07
https://www.singlessite.nl/gids/singlefeesten-gids/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 28 maart 2018 om 20:08
Hoe weet je over de klik/aantrekkingskracht er is; toch alleen door iemand te ontmoeten. Je schrijft mensen af op basis van een foto/stil staand plaatje.
Wat zou je wel willen doen om singles te leren kennen of te ontmoeten?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 28 maart 2018 om 20:10
Misschien is de volgende aan wie ze je voorstelt wel jouw type.Lattemacciato44 schreef: ↑28-03-2018 20:06Een vriendin heeft me weleens geprobeerd te koppelen alleen was deze jongen niet mn type en op feestjes van vrienden komen voornamelijk stelletjes.
Mijn grootouders zijn trouwens ook aan elkaar gekoppeld.
woensdag 28 maart 2018 om 20:12
Knap kan je niet definiëren, wat voor de één knap is kan voor de ander lelijk zijn.
@viva amber ik snap wat je zegt maar qua uiterlijk heb je vaak een type man waar je op valt. Ik had via Tinder regelmatig matches alleen heb het idee dat de meeste mannen Tinder niet gebruiken met serieuze intenties, hoor dit ook van anderen.
Ik vind het zelf relaxt om andere te leren kennen op festivals of feestjes.
Ik vind het zelf relaxt om andere te leren kennen op festivals of feestjes.
Als je een foto ziet en je denkt "o, nee " , dan moet ze er volgens jou maar mee afspreken om te kijken of hij zo lief en grappig is dat ze dat hoofd van hem vergeet ?viva-amber schreef: ↑28-03-2018 20:08Hoe weet je over de klik/aantrekkingskracht er is; toch alleen door iemand te ontmoeten.
woensdag 28 maart 2018 om 20:13
Snap ik, alleen wanneer je iemand leert kennen kan er ook op die manier aantrekkingskracht komen. Maar dat kan ook aan mij liggen, ik val persoonlijk namelijk heel erg op innerlijk.Lattemacciato44 schreef: ↑28-03-2018 20:06Speeddaten is misschien wel iets. @raflesia iemand hoeft voor mij niet super knap te zijn maar aantrekkingskracht is erg handig haha.
woensdag 28 maart 2018 om 20:14
woensdag 28 maart 2018 om 20:17
@Raflesia Ik snap wat je bedoelt. Vond mijn ex totaal niet knap maar door zijn leuke innerlijk viel ik gelijk voor hem.
Lastig nieuwe mannen leren kennen als de gesetelden de deur niet meer uit willen. Hoe zouden jullie zoiets aanpakken?
Sowieso alleen maar positieve ervaringen met online daten het wss ondanks de romantische klik altijd een gezellige avond.
Lastig nieuwe mannen leren kennen als de gesetelden de deur niet meer uit willen. Hoe zouden jullie zoiets aanpakken?
Sowieso alleen maar positieve ervaringen met online daten het wss ondanks de romantische klik altijd een gezellige avond.
woensdag 28 maart 2018 om 20:19
Ik vind dat TO geen water bij de wijn moet doem en gewoon moet blijven doorzoeken naar een kerel die ze wel knap vindt. Ik vind het ook belangrijk dat mijn man knap is en daar schaam ik me niet voor. Beter dan dat je met een lelijkerd komt aanzetten toch? Iedereen heeft recht op zijn eigen wensenlijstje!
woensdag 28 maart 2018 om 20:20
Is er geen één vriendin die zo af en toe met je op stap wil? Ook niet als je benoemt dat jij ook niet snel in je eentje de hort op gaat ?Lattemacciato44 schreef: ↑28-03-2018 20:17
.
Geen vrijgezelle collega's ( m of v ) die in dezelfde situatie zitten , al dan niet jouw leeftijd?
woensdag 28 maart 2018 om 20:21
Maar je spreekt toch niet af met iemand die je niet aantrekt?viva-amber schreef: ↑28-03-2018 20:08Hoe weet je over de klik/aantrekkingskracht er is; toch alleen door iemand te ontmoeten. Je schrijft mensen af op basis van een foto/stil staand plaatje.
woensdag 28 maart 2018 om 20:22
Is dat zo?
Armant, Willem1959 (al is die misschien iets te oud), ik?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
woensdag 28 maart 2018 om 20:22
Heb een vriendin waar ik dit weekend mee ga stappen maar zij werkt in de zorg dus werkt bijna alle weekenden. Voor de rest zijn al mn collega s in de veertig helaas.
Het is sowieso belangrijk mn netwerk uit te breiden omdat ik het mis onder de mensen te zijn. De stelletjes ondernemen alleen dingen als stel.
Het is sowieso belangrijk mn netwerk uit te breiden omdat ik het mis onder de mensen te zijn. De stelletjes ondernemen alleen dingen als stel.
woensdag 28 maart 2018 om 20:24
De singlereis die ik gemaakt heb, daar heb ik een geweldige vriendin aan overgehouden, de mannen die daar waren waren type datingsite. Nu was ik niet op zoek naar een man, ik ben gegaan omdat ik rond de feestdagen niet alleen wilde zijn en niet tussen de stellen wilde zitten.
Ik weet niet of ik ooit nog een dergelijke reis maak, dan ga ik liever met een vriendin op reis.
Maar ik sluit het niet uit, het leren kennen van nieuwe mensen vind ik namelijk wel heel leuk.
Ik had overigens met 4 mensen van 40 echt een klik, waarvan er een een vriendschap is geworden.
Wat me ook veel waard is overigens.
De daaraan overgehouden vriendin heeft meerdere singlereizen gemaakt en heeft dezelfde ervaring.
Maar dat is natuurlijk geen referentiekader, wie weet tref jij het wel, op zich is het op reis gaan met "vreemden" vond ik wel een leuke ervaring, maar niet het zoeken naar die ene zal mijn uitgangspunt zijn.
Ik date overigens al een dikke 2 jaar niet meer het was het steeds net niet en nu ben ik date moe, en tevreden zie het wel komt het wel is het goed komt het niet is het ook goed.
Je blijft ook veelal dezelfde mannen op verschillende sites zien, zelfs na jaren nog, niet dat daar iets mis mee is ( of wel ) mij is het immers ook niet gelukt, dus die desbetreffende mannen blijkbaar ook niet.
Ik kom " ze " overigens ook niet tegen tijdens het uitgaan, werk, studie, of elders in het wild.
Ik weet niet of ik ooit nog een dergelijke reis maak, dan ga ik liever met een vriendin op reis.
Maar ik sluit het niet uit, het leren kennen van nieuwe mensen vind ik namelijk wel heel leuk.
Ik had overigens met 4 mensen van 40 echt een klik, waarvan er een een vriendschap is geworden.
Wat me ook veel waard is overigens.
De daaraan overgehouden vriendin heeft meerdere singlereizen gemaakt en heeft dezelfde ervaring.
Maar dat is natuurlijk geen referentiekader, wie weet tref jij het wel, op zich is het op reis gaan met "vreemden" vond ik wel een leuke ervaring, maar niet het zoeken naar die ene zal mijn uitgangspunt zijn.
Ik date overigens al een dikke 2 jaar niet meer het was het steeds net niet en nu ben ik date moe, en tevreden zie het wel komt het wel is het goed komt het niet is het ook goed.
Je blijft ook veelal dezelfde mannen op verschillende sites zien, zelfs na jaren nog, niet dat daar iets mis mee is ( of wel ) mij is het immers ook niet gelukt, dus die desbetreffende mannen blijkbaar ook niet.
Ik kom " ze " overigens ook niet tegen tijdens het uitgaan, werk, studie, of elders in het wild.