Leuke mannen daten

28-03-2018 19:52 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond allemaal,

De meeste dames waar ik mee optrek zijn in een relatie. Nu zou ik zelf ook graag een leuke man willen leren kennen.

Kreeg de tip om een dating site te gebruiken echter zaten hier naar mijn idee weinig knappe/leuke mannen.

Ik sport twee maal in de week en volg hiernaast een taalcursus. Doordat mn "vriendinnen" in een relatie zijn kom ik weinig in openbare plaatsen omdat zij liever binnen een theetje drinken.

Tips zijn meer dan welkom.
HasseSimonsdochter schreef:
28-03-2018 20:21
Maar je spreekt toch niet af met iemand die je niet aantrekt?
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik een partner wil die verzorgd is waartoe ik me aangetrokken voel. Het moet gezellig zijn maar uiteindelijk is er ook seksuele aantrekkingskracht nodig anders werd het wel een vtiende.
HasseSimonsdochter schreef:
28-03-2018 20:19
Ik vind dat TO geen water bij de wijn moet doem en gewoon moet blijven doorzoeken naar een kerel die ze wel knap vindt. Ik vind het ook belangrijk dat mijn man knap is en daar schaam ik me niet voor. Beter dan dat je met een lelijkerd komt aanzetten toch? Iedereen heeft recht op zijn eigen wensenlijstje!
Hoe oud ben je als ik vragen mag en hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Ana_Isabel2 schreef:
28-03-2018 19:59
Tip; hier ga je ze niet vinden :nope:
Ik take offence
Amant schreef:
28-03-2018 20:45
Ik take offence
Ik moest aan je denken toen ik haar opmerking las :biggrin:
ooitverlegen wijzigde dit bericht op 28-03-2018 20:59
5.34% gewijzigd
.
anoniem_336977 wijzigde dit bericht op 28-03-2018 21:08
99.31% gewijzigd
Welke leeftijdscategorie/levensfase zoek je?
Dubbel
Leeftijd tussen 22 - 30 jaar. Het opleidingsniveau maakt niet veel uit, als de persoon maar sociaal en intelligent is en dezelfde interesses heeft.
Deze tips voor gerichte acties ;) gaf ik ooit eerder hier:

Je zou je eigenlijk rond moeten kijken bijvoorbeeld in steden waar Technische Universiteiten zijn (Eindhoven, Delft en Enschede). Ik herinner me daar tientallen kroegen uitpuilend van mannen rondom een enkel nuffig meisje dat klaagde zich steeds zo'n 'lustobject' te voelen. Veel faculteiten daar gaven daar soms enorme feesten waar je als vrouw (als je zou willen) kon kiezen uit honderden single mannen. Frisse opgeruimde jongens, allemaal met goede carrière-perspectieven. Check de krantjes van de natuurkunde-, wiskunde- of scheikundefaculteit in plaats van de uitgaansblaadjes in Amsterdam of Utrecht. Ook open feestjes van studentenverenigingen in genoemde steden zijn voor vrouwen echt een turkey shoot. Je kan eens naar een feestje van de Hogere Zeevaartschool of Hogere Militaire Luchtvaartschool of een willekeurige IT event gaan. Meeste mannen werken verder volgens mij in de industrie en in iedere branche zijn er netwerkbijeenkomsten of zoiets. Op zich slaapverwekkend maar waar heel veel te kiezen valt.
Bedankt voor je tip Antoon. Zeker een goed idee om eens daar een kijken te nemen! Zelf heb ik geen technische achtergrond. Ben ik dan ook welkom?
Misschien maar solliciteren hij een technisch bedrijf ;)
Lattemacciato44 schreef:
28-03-2018 21:55
Bedankt voor je tip Antoon. Zeker een goed idee om eens daar een kijken te nemen! Zelf heb ik geen technische achtergrond. Ben ik dan ook welkom?
Ik ben er zelf al een tijdje uit maar die open feesten waren voor iedereen. Heb je geen neefjes/nichtjes die daar zitten? Ik zou er heen gaan om lekker te feesten en als er wat leuks tussen zit is dat mooi meegenomen, toch?
Heb geen familie die nog studeert, werken allemaal al jaren maar wellicht dat ik mn single vriendin een keer mee krijg;)
Ik ken alleen maar delft, maar het bouwkundefeest (bkbeats heet het nu :facepalm: ) is op 20 april maar dat is zo te zien al weer uitverkocht, en het corps viert hun lustrum van 14 - 27 juli. Daar zitten ook grote feesten tussen. Ze hebben ook hun eigen club, lorre heette dat toen. Je moet wel eerst met mspaint een mooie overtuigende "collegekaart" namaken. Maar iedere willekeurige kroeg is daar hetzelfde verhaal (alleen maar mannen bijna). Er zijn volgens mij tig andere soortgelijke dingen, ook in andere studentensteden.
Zijn die feesten in een kroeg of in het gebouw van de desbetreffende universiteit?
Lattemacciato44 schreef:
28-03-2018 20:09
@blijf je tip van singlereizen daar ga ik sowieso iets mee doen Dank je wel!

@Ana Als je je ergert aan mijn topic begrijp ik niet waarom je hier reageert
Snap zelf ook wel dat ik hier geen leuke man ontmoet.
Lange tenen zie je gelukkig ook niet op een profielfoto.
Blijven ademhalen hè!
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 28-03-2018 23:35
0.13% gewijzigd
ooitverlegen schreef:
28-03-2018 20:50
Ik moest aan je denken toen ik haar opmerking las :biggrin:
Jij vind Amant dus géén leuke man :biggrin:
Ana_Isabel2 schreef:
28-03-2018 23:34
Jij vind Amant dus géén leuke man :biggrin:
Jij bent goed wakker voor dit tijdstip!
Lattemacciato44 schreef:
28-03-2018 23:26
Zijn die feesten in een kroeg of in het gebouw van de desbetreffende universiteit?
Nou moet ik aan de batavieren race van Nijmegen naar Enschede denken. Ben daar wel eens geweest en dat is echt een waanzinnig feest.

De universiteit Twente heeft zoveel smachtende jongemannen dat de docente wiskunde een boekje met liefdestips heeft geschreven voor ze:

https://www.tubantia.nl/enschede/hoofdd ... ~a9270c93/
Ik zou toch zeker Tinder installeren of Happn. Er zitten daar genoeg mannen op die wel wat serieus willen. Soms is in het wild iemand tegenkomen erg lastig. Zie het als lolletje, heb geen verwachtingen en wie weet word je ineens heel positief verrast.
Hightower schreef:
28-03-2018 20:22
Is dat zo?

Armant, Willem1959 (al is die misschien iets te oud), ik? :-D
:rofl:
Bedankt voor je tip Ianisa. Toen ik wat jonger was ging ik heel vaak mannen kennen alleen toen kwam ik net uit een relatie dus was het niet het moment om te daten. Nu is iedereen bezet en denk ik soms was ik er maar eerder klaar voor haha.

Er zijn genoeg leuke mannen alleen moet je wel juist op plaatsen komen waar zij ook komen. Lastig met maar en singlevriendin. Tijd voor nieuwe single vriendinnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven