Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Oei, ik lees dat het forum vandaag tussen 10.0 en 12.00 uur waarschijnlijk niet bereikbaar is.... snel nog even HOI zeggen tegen jullie!

komt ie: HOI MEIDEN!

Lekker weekend gehad allemaal?

Hier alles zijn ouderwetse gangetje: ben weer eens kotsmisselijk wakker geworden.

@Ugglover, hoe was Pink?

@nvdp: nog steeds misselijk?

@bebje: Goede vakantie gehad én je gaat met de pil stoppen. Ik hoop dat die condooms van korte duur zijn. Succes!

@ the rest: hopelijk kunnen we nog veel forummen vandaag!!

Tot later!
Nog even reageren op mijn schoonzus: het is zeker heel moeilijk voor haar. Daarom wilden we het haar en haar man ook persoonlijk vertellen.

Het vervelende voor ze is dat ze al 100 x door die medische molen zijn gehaald, maar dat alles eigenlijk goed lijkt. Er dus geen reden waarom het steeds niet lukt. En dat al 6 jaar lang, enorm frustrerend lijkt me dat. En ze houdt nog steeds vol en is een hele lieve en positieve meid. Ik heb echt bewondering voor haar en haar man.

Het was heel gezellig, er zijn wel wat traantjes gevallen, maar ik heb er wel een goed gevoel aan over gehouden. Mijn man daarentegen voelt ze zich soort van schuldig...
@mariska: lekker een dagje thuis vandaag dus. Maar je moet wel schoonmaken? Daar heb ik altijd zo'n hekel aan!

Heb je veel last van buikpijn? Kan toch wel door je eisprong komen, veel vrouwen voelen dat een paar dagen vooraf al.

Hopen dat het raak is deze keer. Spannend!!

Wat betreft dat zwangere gevoel... ik heb geen roze wolk hoor. Het voelt nog steeds onwerkelijk. Ik denk dat ik pas echt blij ga worden, als we de echo hebben gehad en ik zeker weet dat alles goed is.

Het is overigens wel heel leuk om het steeds te vertellen, (gisteren nog aan hele goede vrienden) iedereen reageert heel blij, dat maakt het wat tastbaarder.

@Mundy: hoe was het op de motorbeurs? Mijn lief was gisteren, die kwam helemaal blij thuis. Heb jij dat ook?

En je bent dus ongesteld geworden... balen! Op naar de volgende ronde!

@Yaelle: Sake en sushi.... hmmm, lekker!

Heb je ook sashimi gemaakt/gegeten? Ik vind tonijn altijd zoooo lekker! En uitgerekend tonijn kun je beter niet eten als zwangere vrouw.
Goedemorgen! Even een paar dagen niet meegelezen. We proberen thuis de laatste klussen nog af te ronden, zodat we hopelijk deze zomer in een "af" huis zitten. Huis gekocht eind 2006 en nog altijd niet helemaal klaar. Zucht

@futuremaman: balen zeg, deze maand niet raak, maar hopelijk wel de volgende!

@akka: leuk dat je schoonfam zo leuk reageerde.

@xasi: ik word ook echt gek van een onregelmatige cyclus! maar ik blijf duimen voor je!

@iedereen: ik lees snel alles bij. fijne dag!!
Herkenbaar Coco, een huis wat nog afgeklust moet worden!

Wat moeten jullie nog doen allemaal?

succes iig.

Enne, hoe onregelmatig je cyclus?

Ik las laatst dat die 'zwanger worden' supplementen van de Etos ervoor kunnen zorgen dat je cyclus beter wordt. Of slik je die al?

Ciao!
@Akka: Ben niet de hele dag vrij. De ochtend en dat speciaal om te schoonmaken hahahahaha. Is ook niet mijn favoriete bezigheid, maar als het klaar is ben ik altijd wel blij!

Woensdagmiddag zijn we samen vrij en hoeven we niets te doen, behalve iets leuks! En zondag en maandag vrij, een echt weekend dus! JIPPIE!!!!!
@Akka: Nee, geen sashimi gegeten, dat is ook zooooo lekker!

Ik heb nog steeds buikpijn...... bah!

Waarschijnlijk hoort het gewoon bij mij zonder pil. Echt kut want ik had nooit buikpijn, nou ja, een paar krampjes als ik ongesteld was, maar daar bleef het echt bij.

Ik vind het een naar bijverschijnsel van het stoppen met de pil.

Vandaag lekker vrij, wel een beetje brak.

@xasi: Denk dat jij zwanger bent!
Nou, Yaelle lekker in bad dan en rustig aan doen vandaag.

Of had je andere dingen in de planning?

Warme choco wil ook wel helpen tegen buikpijn
@Akka: Ik ga zeker rustig aan doen vandaag (lees nix )

Beetje rommelen in de tuin misschien, het is zo mooi weer!

Liefje en ik zijn allebei vrij en hebben elkaar net weer plechtig beloofd niet meer te drinken! hihihihihi
Hoi meiden!

Pink was echt supergaaf! Wat een gaaf wijffie zeg, echt helemaal leuk. Gave show en een goede stem, we stonden best vooraan dus dat was helemaal leuk! Vandaag lekker vrij, kom net mn bedje uitgerold... Vanmiddag heb ik een gesprek bij Vluchtelingenwerk, ik denk er al heel lang over om vrijwilligerswerk te gaan doen en straks dus een intake voor het NLs leren aan vluchtelingenvrouwen. Ben heel benieuwd. Veel zin in, lijkt me ontzettend leuk.

@Xasi, donderdag dus weer testen... My fingers are crossed!! Ik wil je niet blij maken met niks, maar ik voel aan mn water dat ehhhh... jij de volgende bent! hihi

@nvdp, wat onwijs klote dat je je zo kut voelt! Hopelijk wordt dit snel minder... Misselijk zijn is vreselijk... Sterkte! Nog maar een knakworst dan?

@Bebje, jippie, die stomme pil is iig afgelopen! Stap 1 is gezet....

@Akka, ook nog in de misselijkheidsfase dus... Klote! Wat zielig voor je schoonzus, 6 jaar is tè lang. Gelukkig dat ze heel blij kunnen zijn voor jullie, re-spect! Ben je vandaag lekker thuis?

@Mundy, toch ongesteld geworden! Op naar ronde 2!

Tot later meiden! x
@Yaelle, te diep in het glaasje gekeken gister?

@Coco, wow, je bent al lang bezig met klussen!! Succes, het einde is in zicht!!

@Mariska, schoonmaakse en werkse en volgend weekend lekker een weekend! Goed geregeld, trots op je...
@Akka, motorbeurs was heel leuk. Toen we weer weg gingen hebben we nog een paar biertjes gedronken in Utrecht, was erg gezellig!

@Yaelle, wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt. Hopelijk gaat dat snel over!

Ik weet nog toen ik drie jaar geleden met de pil stopte, dat ik véél meer last van mijn menstruatie kreeg. Echt buikpijn en steken, dus dat had ik nu ook weer verwacht. Maar ik het totaal nergens last van!! Hopelijk blijft dat zo...

@Mariska, heerlijk hè een paar vrije dagen! Ik moest mijn vrije dagen opmaken omdat ik sinds vandaag een nieuwe baan heb. Dus elke week een dagje vrij, nou ik kan wel wennen aan drie dagen in de week werken!
@ugglover: Flink katertje ja.....
Goedemorgen Ugglover!

Wat gaaf dat je dat wilt gaan doen! Moet je dan geen lesbevoegdheid hebben of NL gestudeerd hebben ofzo? (misschien heb je dat allemaal wel)

Je werkt ook full time? Wil je dat er in de avonduren bij gaan doen? Heel goed zeg! Resptect voor jou!

Ik ben vandaag nog thuis idd. Ik wil vanmiddag mijn baas bellen en HET hem vertellen en overleggen wat ik het beste kan doen. Ik denk nl dat ik best halve dagen ofzo kan werken. Een hele dag ga ik echt niet trekken, want die vermoeidheid speelt me ook nog steeds parten. Maar van thuis zitten word ik ook niet vrolijk. Dus ga HET hem toch maar vertellen denk ik...vind ik best eng.

Het gaat niet goed waar ik werk en mijn naaste collega moet weg. Straks bedenkt ie zich en ben ik degene die weg moet ipv collega.

@Yaelle: gaat je lief ook niks meer drinken? Succes!!
quote:yaelle2 schreef op 02 maart 2009 @ 10:59:

Liefje en ik zijn allebei vrij en hebben elkaar net weer plechtig beloofd niet meer te drinken! hihihihihiWeer? Het is dus eerder beloofd, maar niet nagekomen? Ik kan dat ook echt niet hoor. Als ik zwanger ben, drink ik niet meer. Maar tot die tijd, blijf ik toch echt van mijn biertje genieten!!
Heb je een nieuwe baan Mundy? Gefeliciteerd!

Wat ga je doen?

Werk je nu 4 dagen in de week?

Wil je ook minder gaan werken als er straks een kindje is?
@Mundy, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Wat ga je doen?

@Akka, nee hoor, niets van dat alles. Ik weet zelf ook nog niet precies hoe of wat maar het is vooral ook een sociaal gebeuren, je krijgt 1 vrouw toegewezen waar je dus steeds op bezoek gaat en in de tussentijd help je haar met de taal. Maar precies weet ik het ook nog niet, ik zal je vanmiddag ff een updateje geven!

Waaah, spannend dat je HET aan hem gaat vertellen, begrijp dat je opziet tegen zijn reactie. Ik duim voor je!! Thuiszitten is idd ook niet alles, daar word ik altijd zo lamlendig van... Nou voel jij je zowiezo al lamlending dus dat scheelt! :puke: Succes met vertellen iig!!
@Akka: Waarschijnlijk drinken we de komende week niet, maar volgend weekend zullen we vast wel weer van een alcoholische versnappering genieten!

Echt stoppen met drinken doe ik pas als ik zwanger ben.

Spannend dat je het aan je baas gaat vertellen! Succes!
Sorry meiden... de fris en fruitige reacties van mij blijven nog even uit.

Voel me ellendig en zit hier op mijn werk de klok vooruit te kijken. Ik kan maar aan twee dingen denken; slapen en kotsen.
Ik werk op de financiële administratie, dat deed ik hiervoor ook, alleen dan dus bij een ander bedrijf Het bedrijf zit overigens in hetzelfde pand, dus echt heel veel verandert er niet (nouja, werkplek en collega's wel natuurlijk) Ik blijf gewoon lunchen in de kantine van mijn 'oude' bedrijf (daar werkt mijn vriend ook) dan hou ik nog wel wat contact met die collega's, want daar kan ik wel goed mee opschieten. Ik werk idd 4 dagen in de week en wil als we een kindje krijgen nog een dag minder gaan werken.
@nvdp, wat vervelend dat je zo misselijk en moe ben. Dikke knuffel!

@Akka, spannend dat je het je baas gaat vertellen! Wil jij straks ook minder gaan werken?
@nvdp, zwaar ruk dat je je zo slecht voelt!

@Mundy, lekker 4 dagen werken! Heel veel succes en hopelijk natuurlijk ook heel veel plezier daar!
Ik wil nog even melden dat ik me kapot erger aan die muts op de achtergrond van de viva pagina, met d'r rare kromme houding.

ZO!

En verder neem ik iets eerder vrij en duik ik straks mijn bed in! De bank komt overigens ook in aanmerking. Maar dan wel met een dekentje... net als vroeger
quote:nietvoordepoes schreef op 02 maart 2009 @ 14:15:

Ik wil nog even melden dat ik me kapot erger aan die muts op de achtergrond van de viva pagina, met d'r rare kromme houding.

ZO!

Nou je het zegt idd, en die jas vind ik ook geen porum, wat een lelijke winterachtige hobbezak! Doe ff wat zomers aan ajb! Ik heb net een onwijs leuk tuniekachtig half doorzichtig lichtbruin dingetje gekocht, onwijs leuk, laat de lente maar komen!

Ik heb net een gesprek gehad bij Vluchtelingenwerk, ik heb een Turkse vrouw toegewezen gekregen van rond 40, die echt nog geen woord NLs spreekt maar dit wel heel erg graag wil leren. Het gaat ook gewoon om de sociale dingen hoor, zoals koken en gewoon kletsen (voor zover dat dus gaat...) Maar dat vind ik hartstikke leuk, ik ben echt heel benieuwd. Volgende week maandag ga ik haar ontmoeten... Spannend! Het is 1 x per week, 2 uurtjes.

Ik ga zo hardlopen... dat is ook alweer een paar dagen geleden... Tsjuus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven