Mode & Beauty alle pijlers

Rokjesdag

07-04-2018 08:41 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Metro heeft kennelijk de rol van Martin Bril overgenomen en zondag uitgeroepen tot rokjesdag. Mee eens ?
Ik heb de laatste jaren zo'n antipathie tegen rokjesdag gekregen. Het is een soort massa-hysterie geworden. Ik bepaal zelf wel wat ik draag en niet journalistiek mannelijk Nederland. Je hebt op deze manier gewoon geen zin meer om nog een rok aan te doen als het mooi weer is. Laat ze zich eens druk gaan maken om wat mannen dragen ofzo.
Rokjesdag? Dan trek ik een skipak aan denk ik. Opgelegde flauwekul.
Is al bekend wat de beenhaarmode wordt deze zomer?
Rokjesdag, de dag dat vrouwen massaal het warm genoeg vonden voor blote benen. Niet de dag dat de media vindt dat er een rokje gedragen moet worden. De media heeft echt niet begrepen wat Bril bedoelde.
Martin Bril schreef over rokjesdag als dag waarop het vrouwelijk schoon de lente aankondigde als constatering after the tact. Het was geen oproep tot het plannen van zo'n dag.

Heb een interview gezien waarin hij zei zelf een hekel te krijgen aan de term omdat hij zo uit zijn verband gerukt wordt.
Ik kan het niet meer horen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het was een leuke term, zoals Martin Bril het bedoelde, maar nu allang niet meer leuk.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Massaal allemaal lange broeken aan. We bepalen zelf wel wanneer en of we een rokje aandoen. Bah bah, ik kan het ook niet meer horen. Het doet echt geen recht aan hoe Bril dit ooit bedoelde.
Oh, ik zag het eigenlijk als een dag waarop iedereen wel weet dat het de temperatuur is voor een rokje en dat de media er op inspeelt. Maar blijkbaar vergis ik me dus en is het overhyped.

Ik vond het gisteren toch nog kil met die wind hoor, dus straks maar eens zelf bepalen of het rokjesdag is.
Ik doe lekker een lange broek aan.
Ik probeer het eerst maar eens uit met korte mouwen en sinds ik weet dat er een FB pagina bestaat van korte rokjes (dag) op straat denk ik dat ik rokjesdag sowieso maar oversla.
Jaaaaaaaaaa rokjesdag!!! :jump:

Zo eerst even dat berenvachtje eraf halen en dan met die witte melkflessen pronken :cheer2:

Jealousy is a motherf*cker bitches :rofl:
Gate_Keeper schreef:
07-04-2018 09:18
Jaaaaaaaaaa rokjesdag!!! :jump:

Zo eerst even dat berenvachtje eraf halen en dan met die witte melkflessen pronken :cheer2:

Jealousy is a motherf*cker bitches :rofl:
:HA:
Sterker nog, er is één restaurant in Rotterdam, die op rokjesdsg gratis een drankje uitdeelt aan mannen en vrouwen, die dan een rokje dragen op het terras :facepalm:
viva-life22 schreef:
07-04-2018 09:27
Sterker nog, er is één restaurant in Rotterdam, die op rokjesdsg gratis een drankje uitdeelt aan mannen en vrouwen, die dan een rokje dragen op het terras :facepalm:
Mannen in een rokje?
Ik draag meestal een jurkje of rokje. Of het nou rokjesdag is of niet. Daar heb ik nog nooit speciaal over nagedacht.
Bobby-Pin schreef:
07-04-2018 09:30
Mannen in een rokje?

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/opmerk ... li=BBoPOOe
Waarom mogen mannen niet in een rok? (En voor een gratis drankje doen ze dat vast graag ;) )
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)

:proud:
licht-blauw schreef:
07-04-2018 09:33
Ik draag meestal een jurkje of rokje. Of het nou rokjesdag is of niet. Daar heb ik nog nooit speciaal over nagedacht.

Ik ook, maar het gaat er op rokjesdag om dat het voor het eerst dit seizoen met blote benen is. En dat zou best kunnen, dat ik morgen mijn panty uit laat. Of niet.
Waarom wachten? Ik doe vandaag vast rokjesdag.
De dag waarop we allemaal de film Rokjesdag kijken. Bezorgen we de NL filmindustrie een boost.
Stomme term.
Hoewel Martin Bril wel ok was !!

Maar heb idd een rokje aan vandaag.
Ik ben altijd een beetje bang voor rokjesdag. Dan zie je helaas ook weer de King Louietjes uit de kast komen en worden de korte rokjes weer gecombineerd met driekwart leggings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven