Viagra
zaterdag 7 april 2018 om 08:24
Hallo dames,
ik weet even niet wat te doen.
Ik heb vanochtend een strip van viagra pillrn gezien in de portomonnee van mijn man. was een strip van 4. Er waren er al 3 uit. Wij hebben afgelopen week 1 keer seks gehad.
Dus ik vraag me af wat ik nu moet denken.
Ik wist niet dat hij dit slikte. Waarom verteld hij dit niet?
Hij zit sowieso in een midlifecrisis. Ik heb het nu al heel moeilijk met hem.
hoe moet ik dit bespreken/aanpakken?
ik weet even niet wat te doen.
Ik heb vanochtend een strip van viagra pillrn gezien in de portomonnee van mijn man. was een strip van 4. Er waren er al 3 uit. Wij hebben afgelopen week 1 keer seks gehad.
Dus ik vraag me af wat ik nu moet denken.
Ik wist niet dat hij dit slikte. Waarom verteld hij dit niet?
Hij zit sowieso in een midlifecrisis. Ik heb het nu al heel moeilijk met hem.
hoe moet ik dit bespreken/aanpakken?
zaterdag 7 april 2018 om 09:39
Klinkt plausibel. Zeker aangezien man in een midlifecrisis zit en TO zegt dat ze het moeilijk heeft met hem.eenmeisje1993 schreef: ↑07-04-2018 09:34Ja, zou me kunnen voorstellen dat het niet echt leuk is om je vrouw te vertellen dat je dat nodig hebt. Iets met trots/schaamte/mannelijkheid?
Ik zeg ZOU KUNNEN hè...
zaterdag 7 april 2018 om 09:57
Wat deed jij überhaupt in de portemonnee van je man?
Voor de rest zou ik er niet teveel achter zoeken. Die man zit in een midlifecrisis, dan doe je wel eens vaker 'gekke' dingen. Misschien wilde hij het gewoon een keer proberen. Misschien is hij onzeker over zichzelf.
Als je het persé wel wilt weten. Vraag het hem dan gewoon.
Voor de rest zou ik er niet teveel achter zoeken. Die man zit in een midlifecrisis, dan doe je wel eens vaker 'gekke' dingen. Misschien wilde hij het gewoon een keer proberen. Misschien is hij onzeker over zichzelf.
Als je het persé wel wilt weten. Vraag het hem dan gewoon.
zaterdag 7 april 2018 om 10:42
Ik heb het gevraagd. hij begon te ontkennen dat het viagra pilletjes waren. wat denkt hij nou...dat ik dom ben. Dus ik zei...luister dat zijn gewoon viagra pilletjes. klaar. toen gaf hij toe. dat vond ik zo raar. Waarom ontkennen. Hij gaf als reden omdat ik anders zou denken dat hij me niet aantrekkelijk zou vinden. Heel apart. Maar goed hij gaf aan ermee te stoppen omdat hij last heeft van bijwerkingen denkt ie.
heel apart dit...maar goed. Als je gaat ontkennen geeft mij juist een argwanend gevoel en dat zei ik hem ook. Als je gaat ontkennen en liegen ga ik er juist van alles achter zoeken. maar goed...
heel apart dit...maar goed. Als je gaat ontkennen geeft mij juist een argwanend gevoel en dat zei ik hem ook. Als je gaat ontkennen en liegen ga ik er juist van alles achter zoeken. maar goed...
zaterdag 7 april 2018 om 10:46
Volgens mij ga ik het nu voor de derde keer zeggen. Hij schaamde zich er dus voor... Kan toch?Lady123456 schreef: ↑07-04-2018 10:42Ik heb het gevraagd. hij begon te ontkennen dat het viagra pilletjes waren. wat denkt hij nou...dat ik dom ben. Dus ik zei...luister dat zijn gewoon viagra pilletjes. klaar. toen gaf hij toe. dat vond ik zo raar. Waarom ontkennen. Hij gaf als reden omdat ik anders zou denken dat hij me niet aantrekkelijk zou vinden. Heel apart. Maar goed hij gaf aan ermee te stoppen omdat hij last heeft van bijwerkingen denkt ie.
heel apart dit...maar goed. Als je gaat ontkennen geeft mij juist een argwanend gevoel en dat zei ik hem ook. Als je gaat ontkennen en liegen ga ik er juist van alles achter zoeken. maar goed...
zaterdag 7 april 2018 om 10:53
Inderdaad. Doe niet zo moeilijk.eenmeisje1993 schreef: ↑07-04-2018 10:46Volgens mij ga ik het nu voor de derde keer zeggen. Hij schaamde zich er dus voor... Kan toch?
zaterdag 7 april 2018 om 11:05
Jeetje, hij heeft een medisch probleem, wat bij de leeftijd ook een beetje hoort. Daar schaamt hij zich voor.Lady123456 schreef: ↑07-04-2018 10:42Ik heb het gevraagd. hij begon te ontkennen dat het viagra pilletjes waren. wat denkt hij nou...dat ik dom ben. Dus ik zei...luister dat zijn gewoon viagra pilletjes. klaar. toen gaf hij toe. dat vond ik zo raar. Waarom ontkennen. Hij gaf als reden omdat ik anders zou denken dat hij me niet aantrekkelijk zou vinden. Heel apart. Maar goed hij gaf aan ermee te stoppen omdat hij last heeft van bijwerkingen denkt ie.
heel apart dit...maar goed. Als je gaat ontkennen geeft mij juist een argwanend gevoel en dat zei ik hem ook. Als je gaat ontkennen en liegen ga ik er juist van alles achter zoeken. maar goed...
En jij gaat een aanvallend gesprek met hem aan.
Ik zou me dan niet echt op mijn gemak voelen en ook even niet weten wat ik moet antwoorden.
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
zaterdag 7 april 2018 om 13:45
zaterdag 7 april 2018 om 13:47
maar het is natuurlijk (als zijn verhaal klopt) niet slim om die tabletjes buiten zijn vrouw om te gaan halen. Ze hebben nog steeds seks, dus ga ik er van uit dat erectieproblemen bespreekbaar zijn. Op deze manier, het stiekem halen en het verstoppen, maak je jezelf wel verdacht.QueenArachnia schreef: ↑07-04-2018 13:42Ik vind zijn gedachte niet zo vreemd eigenlijk. Lees alle topics hier maar van vrouwen die er onzeker van worden wanneer hun man erectieproblemen heeft. Je leest heel vaak dat ze zich dan afvragen of hun man ze nog wel aantrekkelijk vindt.
zaterdag 7 april 2018 om 13:51
Dat had hij idd. handiger kunnen aanpakken. Maar waar ik op reageer is het zinnetje van TO waarin ze die reden "apart" noemt. Ik vind dat niet zo apart, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Of het nou klopt of niet.ouwewijsneus schreef: ↑07-04-2018 13:47maar het is natuurlijk (als zijn verhaal klopt) niet slim om die tabletjes buiten zijn vrouw om te gaan halen. Ze hebben nog steeds seks, dus ga ik er van uit dat erectieproblemen bespreekbaar zijn. Op deze manier, het stiekem halen en het verstoppen, maak je jezelf wel verdacht.
zaterdag 7 april 2018 om 14:08
Heb je zelf een complex ofzo?
Prima, dan noemen we het zo niet. Daar gaat het ook helemaal niet om in dit topic.
Gaat erom dat hij zich gewoon schaamde.
zaterdag 7 april 2018 om 14:13
Nee, ik heb geen complex. We moeten van die absurde benamingen af. Vandaar dat ik dat ook schreef. Letterlijk.eenmeisje1993 schreef: ↑07-04-2018 14:08Heb je zelf een complex ofzo?
Prima, dan noemen we het zo niet. Daar gaat het ook helemaal niet om in dit topic.
Gaat erom dat hij zich gewoon schaamde.
zaterdag 7 april 2018 om 14:15
Ehm... prima hoor. Wat maakt die benaming nou uit? Hij krijgt geen erectie en hij heeft daar een probleem mee. Kan ene Amant van het viva forum vinden dat je die woorden niet mag samentrekken, maar dat doet niets af aan zijn probleem. Jemig.
zaterdag 7 april 2018 om 14:16
Schamen voor je vrouw, maar ze wel door de dokter voor laten schrijven? Aangenomen dat hij ze niet van het internet heeft gehaald.
En inderdaad, veel mannen boven de 50 zullen wat vaker last krijgen van erectieproblemen, wat Amant al zei.
Vrijen jullie zelf nog regelmatig Lady12345?
En inderdaad, veel mannen boven de 50 zullen wat vaker last krijgen van erectieproblemen, wat Amant al zei.
Vrijen jullie zelf nog regelmatig Lady12345?
die ik wilde bestaat al...
zaterdag 7 april 2018 om 14:29
zaterdag 7 april 2018 om 14:30
attribuutje schreef: ↑07-04-2018 14:16
En inderdaad, veel mannen boven de 50 zullen wat vaker last krijgen van erectieproblemen, wat Amant al zei.
zaterdag 7 april 2018 om 14:54