Viagra

07-04-2018 08:24 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

ik weet even niet wat te doen.

Ik heb vanochtend een strip van viagra pillrn gezien in de portomonnee van mijn man. was een strip van 4. Er waren er al 3 uit. Wij hebben afgelopen week 1 keer seks gehad.

Dus ik vraag me af wat ik nu moet denken.

Ik wist niet dat hij dit slikte. Waarom verteld hij dit niet?

Hij zit sowieso in een midlifecrisis. Ik heb het nu al heel moeilijk met hem.

hoe moet ik dit bespreken/aanpakken?
Alle reacties Link kopieren
Opbergen in zijn portefeuille is ook njet gek als hij ze nodig heeft ongeveer een uur voor hij 50,- moet lappen voor seks. Schuldgevoel wegens hoerenlopen schijnt niet erectiebevorderend te zijn
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ook een manier om ertegenaan te kijken Cateautje. Lijkt me voor to het beste scenario, maar ik heb mijn twijfels.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal met Amant eens. Een erectieprobleem is er als dat ding helemaal niks doet, ook al zitten er 10 Viagra’s in. Als het ding beter werkt door Viagra, is er juist geen erectieprobleem. Oh ja, ding=piemel. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-04-2018 14:57
Arme man. Wil zich tegenover zijn vrouw nog voordoen als een energieke stud, wordt hij betrapt op hulpmiddelen. Wat een bummer.
TO, ik zou hem extra knuffels geven en zijn zelfvertrouwen een boost geven door wat extra herrie te maken.
Juist!
attribuutje schreef:
07-04-2018 15:13
Ook een manier om ertegenaan te kijken Cateautje. Lijkt me voor to het beste scenario, maar ik heb mijn twijfels.
Als ik twijfels zou hebben zou ik ze nooit kenbaar maken. Wie ben ik om in een huwelijk te stoken. Heb ik nooit gedaan en heb ook geen plannen in die richting.
Alle reacties Link kopieren
Tsja...ik geef hem voordeel van de twijfel. Een man die vreemd gaat wordt uiteindelijk altijd betrapt!
Alle reacties Link kopieren
Lady123456 schreef:
07-04-2018 16:21
Tsja...ik geef hem voordeel van de twijfel. Een man die vreemd gaat wordt uiteindelijk altijd betrapt!
Natuurlijk niet
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Lady123456 schreef:
07-04-2018 16:21
Tsja...ik geef hem voordeel van de twijfel. Een man die vreemd gaat wordt uiteindelijk altijd betrapt!
Je hebt gelijk hoor, om het het voordeel te gunnen, het is niet zo dat jullie pas een paar maanden verkering hebben en het heel gemakkelijk is om hem te dumpen. Ik neem aan dat jullie huwelijk meer waard is dan dat.
Alle reacties Link kopieren
Jollyrider...waarom denk jij van niet?

Cateautje..idd. We zijn al jaren getrouwd en 3 kids.
Lady123456 schreef:
07-04-2018 16:21
Tsja...ik geef hem voordeel van de twijfel. Een man die vreemd gaat wordt uiteindelijk altijd betrapt!
Nee hoor.
Alle reacties Link kopieren
Lady123456 schreef:
08-04-2018 10:23
Jollyrider...waarom denk jij van niet
Ik denk dat mensen zichzelf graag wetmatigheden wijs maken omdat dat geruststellend werkt. Maar er is echt geen enkel bewijs of logisch argument voor de bewering dat vreemdgaan altijd uit komt.

Ik ken wel aardig wat voorbeelden van vreemdgaan die nooit, of nooit bij leven, zijn uitgekomen. Je stelling is dus onjuist.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Nu weet je nog niet of hij vreemd gaat....

Als je nou had gezegd, de komende dagen ben ik ongesteld. En dan kijken of er aan het einde van de week een pilletje is verdwenen!
Alle reacties Link kopieren
Lang leve de Viagra, kan die man zich weer eens als een 20tiger voelen ondanks dat zijn lichaam dat eigenlijk niet meer vanzelf kan. Jammer alleen dat zijn onzekerheid en midlife crisis nu weer volop opspeelt omdat zijn vrouw nu zijn geheim weet, dat hij niet meer de jonge seksgod is van 20 jaar geleden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven