Single ladies?!

10-04-2018 19:48 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd baal ik er enorm van dat ik single ben. :(
Waar vroeger de nadruk lag op vriendschap, ligt deze nu op het hebben van een relatie.

En die is bij mij in de verste verte niet te bekennen.

Ik zoek eigenlijk een beetje een steuntje in de rug van andere dames (ik ben 24) die ook single zijn. Het lijkt echt wel alsof IEDEREEN een relatie heeft en wat is er toch mis met mij dat het bij mij maar niet lukt ? :( :( :( En als je nieuwe mensen leert kennen wordt de vraag of je een relatie hebt, heel vaak gesteld. En in een kerstkaartje schreef een collega: 'Hopelijk vind je in 2018 je ware liefde'. Alsof mensen het ook van je verwachten ofzo.

Hoe oud waren jullie toen jullie je partner leerden kennen en hebben jullie tips voor mij om z.s.m. aan een vriend te komen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 30 en single. Héérlijk
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik ken genoeg mensen van jouw leeftijd die ook single zijn. Niets raars aan dus! Door meer mannen te ontmoeten vergroot je wel de kans om iemand tegen te komen die goed bij je past. Ga dus daten. Via het internet (Tinder bijvoorbeeld) of ga naar evenementen om daar mannen met dezelfde interesse te ontmoeten. Probeer het alleen niet te forceren. Zo werkt het helaas niet in de liefde.
Alle reacties Link kopieren
z.s.m aan een nieuwe vriend komen lijkt me een heel slecht credo. Het gaat namelijk niet om het hebben van een relatie maar om het hebben van een relatie met iemand die je superleuk en lief vindt en die er hetzelfde over denkt als jij.

Je bent pas 24 en hebt heel je leven voor je; geniet ervan dat je nu nog kunt doen en laten wat je wilt zonder met een vriend rekening te hoeven houden en hang je eigenwaarde niet op aan het hebben van een relatie!
Alle reacties Link kopieren
25 en single hier!
Alle reacties Link kopieren
En idd dan lijkt het alsof iedereen in je omgeving een relatie heeft xD
Alle reacties Link kopieren
Ik was 32 toen ik “de ware” tegenkwam en na 7 jaar was het over. Nu alweer vijf jaar single, af en toe een korte fling.
Zo betrekkelijk kan het dus zijn.

Je klinkt alsof je enige doel het krijgen een relatie is. Een relatie is niet zaligmakend hoor. En ook geen garantie voor een lang en gelukkig leven.
Mijn advies: maak je leven leuk en zie wel of het komt.
.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, zo voelt het idd op het moment wel: als mijn enige doel. Als ik dát heb, dan word ik gelukkig. Haha eenmeisje1993, zo voelt het idd, en ik vind het irritant. Alsof je als single minder waard bent, ofzo. Of alsof er iets mis is met je..
Alle reacties Link kopieren
En aub nooit roepen: wat is er mis met mij!? als je geen relatie hebt.
Er zijn genoeg vrouwen en mannen met wie van alles mis is die wel een relatie hebben. Net zo goed als er legio mensen zijn waar niets mis mee is die geen relatie hebben. Das geen causaal verband.
better_sweet wijzigde dit bericht op 10-04-2018 20:08
Reden: Typfoutje
0.37% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Overigens wil ik dit enkel en alleen met een man waar het 100% goed mee voelt. Onlangs op een feestje de 'perfecte kandidaat' gevonden (hoge opleiding, net begonnen aan een goede baan, lange vent -daar houd ik van-, veel vrienden, etc.) Alleen ik voelde 'het' niet. De klik. Totaal geen kriebels. Dus dat heb ik na 1 date afgekapt.
Alle reacties Link kopieren
Better_Sweet schreef:
10-04-2018 20:08
En aub nooit roepen: wat is er mis met mij!? als je geen relatie hebt.
Er zijn genoeg vrouwen en mannen met wie van alles mis is die wel een relatie hebben. Net zo goed als er legio mensen zijn waar niets mis mee is die geen relatie hebben. Das geen causaal verband.
Dat is heel erg lief van je, dankjewel!
Ik was 28 toen ik man tegenkwam, daarvoor lekker genoten van het singleleven. Je zit nog aan de goede kant van de 20 dus laat je nog niet vastleggen. Je hebt nog tijd zat. Als het goed is zit je langer in een relatie dan dat je vrijgezel bent dus kan je er beter lekker van genieten.
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
10-04-2018 20:11
Ik was 28 toen ik man tegenkwam, daarvoor lekker genoten van het singleleven. Je zit nog aan de goede kant van de 20 dus laat je nog niet vastleggen. Je hebt nog tijd zat. Als het goed is zit je langer in een relatie dan dat je vrijgezel bent dus kan je er beter lekker van genieten.
Welke kant zit ik dan met 25 :P?
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel, nu 5 jaar single en daarvoor lang relatie gehad. Vond single zijn de laatste jaren heerlijk, lekker mijn eigen gang gaan, leuke dingen doen met vriendinnen. Maar ik ben er op het moment gewoon even klaar mee. Wil gewoon een maatje, lekker in het weekend weer wat thuis omhangen en met iemand de dag door kunnen nemen..

Ben idd wel actief op datingsites, maar heb zo vaak de klik niet als ik met iemand afspreekt.
Wat is nou een handige plek als je ong. 30 bent om single mensen te ontmoeten?
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
10-04-2018 20:11
Als het goed is zit je langer in een relatie dan dat je vrijgezel bent dus kan je er beter lekker van genieten.
Dit is iets waarvan ik toen niet had kunnen geloven het ooit te bevestigen maar uiteindelijk klopt het!
ooitverlegen wijzigde dit bericht op 10-04-2018 20:29
0.68% gewijzigd
Gate_Keeper schreef:
10-04-2018 20:11
Ik was 28 toen ik man tegenkwam, daarvoor lekker genoten van het singleleven. Je zit nog aan de goede kant van de 20 dus laat je nog niet vastleggen. Je hebt nog tijd zat.Als het goed is zit je langer in een relatie dan dat je vrijgezel bent dus kan je er beter lekker van genieten.
Wat? En als ze aan 'de verkeerde kant' zit dan? En hoezo 'als het goed is' ? Wat is er mis met gewoon single zijn dan?
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
10-04-2018 20:14
Welke kant zit ik dan met 25 :P?
Haha ja, ik ben ook uit ‘93, dus binnenkort ook aan de verkeerde kant, kennelijk.
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
10-04-2018 20:33
Haha ja, ik ben ook uit ‘93, dus binnenkort ook aan de verkeerde kant, kennelijk.
Hahaha high five!
Alle reacties Link kopieren
diedietje schreef:
10-04-2018 20:20
Ik herken het wel, nu 5 jaar single en daarvoor lang relatie gehad. Vond single zijn de laatste jaren heerlijk, lekker mijn eigen gang gaan, leuke dingen doen met vriendinnen. Maar ik ben er op het moment gewoon even klaar mee. Wil gewoon een maatje, lekker in het weekend weer wat thuis omhangen en met iemand de dag door kunnen nemen..

Ben idd wel actief op datingsites, maar heb zo vaak de klik niet als ik met iemand afspreekt.
Wat is nou een handige plek als je ong. 30 bent om single mensen te ontmoeten?
Ja precies. Lastig is dat. Ik heb weleens Tinder gehad alleen echt nooit gewoon een leuke vent die bij me past. Dus dat werkt ook al niet
Het is voor vrouwen die een succesvolle man zoeken gewoon een stuk lastiger dan voor mannen die een lekker wijf zoeken. Om succesvol te zijn moet je dingen doen namelijk, om een lekker wijf te zijn hoef je niets te doen en komen ze vanzelf.

Tja.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
10-04-2018 20:41
Het is voor vrouwen die een succesvolle man zoeken gewoon een stuk lastiger dan voor mannen die een lekker wijf zoeken. Om succesvol te zijn moet je dingen doen namelijk, om een lekker wijf te zijn hoef je niets te doen en komen ze vanzelf.

Tja.
Wauw...
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
10-04-2018 20:41
Het is voor vrouwen die een succesvolle man zoeken gewoon een stuk lastiger dan voor mannen die een lekker wijf zoeken. Om succesvol te zijn moet je dingen doen namelijk, om een lekker wijf te zijn hoef je niets te doen en komen ze vanzelf.

Tja.
Ik snap hem niet?
Ik sloeg gewoon aan op dat 'perfecte kandidaat'. Jakkes. Je moet chemie met iemand voelen. Dát is de perfecte kandidaat.

Ik word er niet echt heel warm van wanneer je iemand als de perfecte kandidaat omschrijft omdat hij veel geld verdient.
Alle reacties Link kopieren
De perfecte kandidaat kan ook gewoon betekenen iemand die helemaal in je leven past.. qua werk, opvattingen, vrijetijdsbesteding, interesses etc.
Maar idd als de chemie mist heb je daar allemaal niks aan.
Alle reacties Link kopieren
24 en single hier! En heel tevreden daarmee!

Kennissen willen me nog wel eens koppelen, of vragen me of ik geen vriend zoek. Vrienden niet, die kennen mij goed genoeg om te weten dat ik helemaal tevreden met mijzelf ben, geniet van het vrijgezellenbestaan, en geen toegevoegde waarde zie in een partner in mijn leven. Wel leuke contacten, en ook wel mannen gehad die aangaven een relatie met mij te willen hebben (en er is genoeg mis met mij, geloof me!), maar geen zin in.

Klinkt misschien enorm cliché, maar het is in mijn ervaring (wilde wel een rela) compleet waar: leer eerst van jezelf houden en de liefde van een ander komt vanzelf. Een boost in mijn zelfvertrouwen heeft ervoor gezorgd dat ik mensen heel snel makkelijk aan kan spreken, en dit ook andersom gebeurt. En zo vaak ben ik niet te vinden bij sociale dingen, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven