Laten we weer eens glitteren
dinsdag 10 april 2018 om 17:07

Ooit, lange tijd geleden, hadden we op het forum een goed lopend glitterplaatjestopic. De eerste werd gestart om een zieke forumster de dag door te helpen, maar er volgenden er meer nadat deze forumster alláng weer op de been was.

Inmiddels dus jaren verder, heb ik zo af en toe wel weer eens zin in glitteren. Vandaag leek me daar wel een mooie dag toe. Wie glittert er mee?
Later is nu
woensdag 11 april 2018 om 15:11
woensdag 11 april 2018 om 15:14
Boucheron schreef: ↑11-04-2018 13:49Daarom is Leo hier even.
Om jullie te bedanken voor de lieve steun van deze en gemen en om jou, Nous, even een virtuele omhelzing te geven.
O en ik had er een glitterplaatje bij gedaan maar weet blijkbaar niet meer hoe dat moet dus dat moeten jullie er bij denken.
![]()
woensdag 11 april 2018 om 16:25
.Boucheron schreef: ↑11-04-2018 13:49Daarom is Leo hier even.
Om jullie te bedanken voor de lieve steun van deze en gemen en om jou, Nous, even een virtuele omhelzing te geven.
O en ik had er een glitterplaatje bij gedaan maar weet blijkbaar niet meer hoe dat moet dus dat moeten jullie er bij denken.
![]()
Later is nu
woensdag 11 april 2018 om 20:54
Haaaaaaaai!Boucheron schreef: ↑11-04-2018 13:49Daarom is Leo hier even.
![]()
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.