Mode & Beauty alle pijlers

Piercing

11-04-2018 20:55 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.
Ik heb nu al 2 piercings in mn oor en 2 paar oorbellen. Ik heb een helix links en rechts een tragus.

Ik wil er nog wel een rechts een faux rook. Mijn vriend daar integen houd echt niet van piercings en zou eig wel wil hij dat ik er een eind aan brij. Hij vomd het kut dat ik jammer vond dat hij piercings teveel vind worden anders.
Als ik echt wil mag ik hem van hem, maar zijn smaak is het niet.
Zou ik hem nemen?
En is het echt normaal om in een relatie bij elkaar te kunnen zeggem, wil niet dat je dat doet?
Het zijn allemaal dingen in je oor...persoonlijk vind ik het heel raar als hij zich daar al druk om maakt.

Maar goed antwoord op je vraag..hij mag zeggen wat ie er van vind..maar daar blijft het ook bij.
Je kunt 'm nemen, maar je mag niet van je vriend verwachten dat hij er positief op reageert. Kan jij het accepteren dat hij het lelijk vindt? Als je dat niet erg vindt, dan lijkt het mij geen probleem.
En natuurlijk mag hij het afkeuren. Dat is normaal dat dat weleens gebeurt.
Ja. Je vriend is je vriend.. niet je baas. Als jij het graag wil moet je dat doen. Het is een piercing he, niet een hypotheek van 6 ton.
Internagelaktisch
Dankje voor al jullie reacties!
Vriendin van me die doet dat dus wel met haar relatie. Haar vriend mag absoluut geen oorbel en zei mag bepaalde dingen ook niet.
Tja ik vind het zo onbenullig maarja om me heen zeggen sommige dat dat normaal is.
Besju schreef:
11-04-2018 21:23
Dankje voor al jullie reacties!
Vriendin van me die doet dat dus wel met haar relatie. Haar vriend mag absoluut geen oorbel en zei mag bepaalde dingen ook niet.
Tja ik vind het zo onbenullig maarja om me heen zeggen sommige dat dat normaal is.
Is het niet, lijkt me verstandig als je je dat nu al goed beseft en niet meer laat gaan :) Rekening houden met de ander is helemaal prima maar je moet nooit jezelf verliezen in een partner of die persoon laten bepalen wat je wel / niet ‘mag’. Je bent je eigen baas
Internagelaktisch
Ik zou het ook een afknapper vinden. Die piercing dan. Maar hij is niet je vader en jouw lijf is jouw canvas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven