Waarom?

11-04-2018 19:56 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ugh, ik weet gewoon niet hoe ik dit moet neerzetten, ik gooi er een poging tegen aan.

Ik heb echt een nare dag en snap gewoonweg niet hoe mensen in elkaar steken.i
Ik ben kwaad, mijn ogen spuwen vuur en ik voel mij verraden.

Ik heb moeten vernemen dat iemand die ik heel hoog heb staan een keuze heeft gemaakt die mij tot in het diepste van mijn ziel doet walgen, gatver ik heb letterlijk overgegeven.

Diegene waar ik een goede band mee (dacht ik)heb heeft mijn verkrachter weer in diens leven toegelaten.
Deze persoon weet dat dit heeft plaatsgevonden, en toch staat dit individu er voor open om weer een (vriendschappelijke)relatie aan te gaan met dat walgelijke figuur.

Ik snap het niet, ik krijg te horen dat walgelijk persoon aan het veranderen is en zijn leven aan het beteren is.
Maar waarom, waarom moet dit gebeuren?
Overdrijf ik?
Stel ik mij aan?

Ik voel me zo kut, geen idee hoe hier mee om te gaan.
Ik denk dat je je beter kunt focussen op andere mensen, die jou WEL als prioriteit hebben. De persoon in kwestie weet waarschijnlijk? zelf niet hoe het is om te worden verkracht, aangezien deze persoon hem zo gemakkelijk weer in zijn/haar leven binnenlaat.
Wat vreselijk voor je. Ik wens je heel veel sterkte! :rose:
Laten vallen die jeugdvriend! Hoe moeilijk het ook is. De vriendschap word na dit nooit meer hetzelfde.
Onze tijd is nu.
Wat ongelooflijk rot, veel sterkte :hug:
Devuska88 schreef:
12-04-2018 01:49
Ik denk dat je je beter kunt focussen op andere mensen, die jou WEL als prioriteit hebben. De persoon in kwestie weet waarschijnlijk? zelf niet hoe het is om te worden verkracht, aangezien deze persoon hem zo gemakkelijk weer in zijn/haar leven binnenlaat.
Ik denk dat het hier ook steekt, ik hoef niet op nummmer één te staan maar dit gaat mij te ver.
chocoladerijstwafel schreef:
12-04-2018 02:31
Wat vreselijk voor je. Ik wens je heel veel sterkte! :rose:
Dankjewel, het voelt als een nachtmerrie.
Ik had dit nooit verwacht :(.
Mar-ianne schreef:
12-04-2018 08:44
Laten vallen die jeugdvriend! Hoe moeilijk het ook is. De vriendschap word na dit nooit meer hetzelfde.
Het vertrouwen is inderdaad weg, het zal nooit meer hetzelfde worden.
Fizzyhideous schreef:
12-04-2018 08:56
Wat ongelooflijk rot, veel sterkte :hug:
Bedankt voor de :hug:.
Het is erg naar, en niet te behappen.
Sterkte. Dit izou voor mij ook heel moeilijk te verkroppen zijn.
Wat zegt je jeugdvriend er over? Heb je je kunnen uiten over wat dit met jou doet?
Ergens snap ik het, dat hij hem een kans wil geven, ik denk zeker dat hij niet stil staat bij de impact die het op jou heeft.. Daarmee wil ik het niet goed praten want ik word er ook letterlijk misselijk van.... Heftig voor je liever to!
Is het een optie erover te praten met hem?
Azarole schreef:
12-04-2018 11:08
Sterkte. Dit izou voor mij ook heel moeilijk te verkroppen zijn.
Dankjewel'
azrielle schreef:
12-04-2018 11:59
Wat zegt je jeugdvriend er over? Heb je je kunnen uiten over wat dit met jou doet?
Ergens snap ik het, dat hij hem een kans wil geven, ik denk zeker dat hij niet stil staat bij de impact die het op jou heeft.. Daarmee wil ik het niet goed praten want ik word er ook letterlijk misselijk van.... Heftig voor je liever to!
Is het een optie erover te praten met hem?
Dat iedereen een kans verdiens.
Ik heb het aangegeven wat het met mij doet , lijkt alleen of hjj het niet wil horwn.
Kristallenbolletje schreef:
12-04-2018 14:57
Ik heb het aangegeven wat het met mij doet , lijkt alleen of hjj het niet wil horwn.
Voor mij zou het een no go zijn.
Zeker als het om je jeugdvriend gaat.
:hug:
anoniem_361106 wijzigde dit bericht op 12-04-2018 17:38
99.12% gewijzigd
12-04-2018 14:57
Jeetje ja wat kun je daar weinig mee en ik kan me je gevoel heel goed voorstellen.. je kan alleen maar uit zelfbescherming het contact met je jeugdvriend afkappen. Heel moeilijk, en zonde... Ik leef met je mee..
Kristallenbolletje, wil je me even laten weten dat je mijn bericht gelezen hebt? Dan kan ik het weghalen. Hoe gaat het nu met je?
Dit is vreselijk voor je! Alsof iets wat die verkrachter aangaat jou iets boeit? JA, er lopen gestoorde mensen rond, veel te veel, mensen die je dacht te kennen kunnen je op slag het gevoel geven dat het vreemden zijn, die heb je zeker.

Nee je overdrijft niet.

Kies voor jezelf en neem afstand van die persoon en probeer lief voor jezelf te zijn, zet harde muziek op, gooi met dingen, kussens bijvoorbeeld. of wat je normaal doet als je pissed bent, je hebt er alle reden toe.

Echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend voor je.
anoniem_327361 wijzigde dit bericht op 12-04-2018 17:17
2.21% gewijzigd
Ik: *doet oordopjes in* iedereen: 'hey, laten we een onnodig gesprek beginnen.'
Wat afschuwelijk voor je Normandia :(
normandina schreef:
12-04-2018 17:08
Kristallenbolletje, wil je me even laten weten dat je mijn bericht gelezen hebt? Dan kan ik het weghalen. Hoe gaat het nu met je?
Ik heb je gelezen Normandina, ik heb bijna niet geslapen vannacht en ben op de bank inslaap gevallen.

Dikke :hug: voor jou, wat ontzettend pijnlijk en gemeen wat je hebt meegemaakt!
Helemaal door dat iemand zo dicht bij staat.

Ik voel de pijn door mij heen trekken tijdens het lezen.
Ik zal niet te inhoudelijk reageren, I.v.m Privacy.

Maar ik heb je zeker gelezen!
:rose:
Azarole schreef:
12-04-2018 15:19
Voor mij zou het een no go zijn.
Zeker als het om je jeugdvriend gaat.
Ik ben ook aan het bedenken hoe ik dit ga brengen, of dat ik gewoon niks meer laat horen.
Hij weet het en kiest er toch voor.
YouWish schreef:
12-04-2018 17:16
Wat afschuwelijk voor je Normandia :(
Ik zou het liefst heel dapper hierop reageren maar dat lukt me even niet. Dank je voor je begrip en reactie. :hug:
normandina schreef:
12-04-2018 15:28
:hug:

I
azrielle schreef:
12-04-2018 16:53
Jeetje ja wat kun je daar weinig mee en ik kan me je gevoel heel goed voorstellen.. je kan alleen maar uit zelfbescherming het contact met je jeugdvriend afkappen. Heel moeilijk, en zonde... Ik leef met je mee..
Ik kan er inderdaad niks mee, behalve mij terugtrekken uit deze situatie(vriendschap).
Dankjewel voor je woorden.
12-04-2018 17:31
Ik heb je gelezen Normandina, ik heb bijna niet geslapen vannacht en ben op de bank inslaap gevallen.

Dikke :hug: voor jou, wat ontzettend pijnlijk en gemeen wat je hebt meegemaakt!
Helemaal door dat iemand zo dicht bij staat.

Ik voel de pijn door mij heen trekken tijdens het lezen.
Ik zal niet te inhoudelijk reageren, I.v.m Privacy.

Maar ik heb je zeker gelezen!
:rose:
Ik begrijp je pijn en het diepe gevoel van verraden zijn. Zou willen dat ik je irl een dikke knuffel kon geven en een kopje thee voor je kon zetten, je even kon vertroetelen. Daar had ik iig destijds de meeste behoefte aan terwijl ik het tegelijkertijd ook niet toe kon laten. Zou zoveel meer willen schrijven om je wat beter te laten voelen. Ik denk aan je! :hug:
Je mag mij altijd per pb benaderen.
olya schreef:
12-04-2018 17:15
Dit is vreselijk voor je! Alsof iets wat die verkrachter aangaat jou iets boeit? JA, er lopen gestoorde mensen rond, veel te veel, mensen die je dacht te kennen kunnen je op slag het gevoel geven dat het vreemden zijn, die heb je zeker.

Nee je overdrijft niet.

Kies voor jezelf en neem afstand van die persoon en probeer lief voor jezelf te zijn, zet harde muziek op, gooi met dingen, kussens bijvoorbeeld. of wat je normaal doet als je pissed bent, je hebt er alle reden toe.

Echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend voor je.
Dankjewel voor je berichtje, het is zeker teleurstellend en niet fijn als je dacht iemand goed te kennen.

Ik ga denk ik even een rustige avond houden voor mezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven