Eindpresentatie
donderdag 12 april 2018 om 12:11
Binnenkort studeer ik af. Tijdens de eindpresentatie moet je laten zien hoe je persoonlijke groei is verlopen. Dit moet op een originele manier gebeuren! Sommige gebruiken als symbool een ladder. Elke trede staat voor een stap in hun groei. Of een bloem die groeit. Dit is nu niet heel erg origineel meer
Hebben jullie nog meer ideeën hoe je groei kan laten zien door voorwerpen etc?
Bedankt!
Bedankt!
donderdag 12 april 2018 om 12:16
donderdag 12 april 2018 om 12:28
PABO; open deur, maar de 8 groepen van de basisschool
Of verplaatsing; kruipen, lopen, rennen, fietsen, scooter, auto
ontkieming van zaad/vruchten
maken van een patchwork deken, allemaal kleine vierkantjes die samen een mooie grote deken worden
Of verplaatsing; kruipen, lopen, rennen, fietsen, scooter, auto
ontkieming van zaad/vruchten
maken van een patchwork deken, allemaal kleine vierkantjes die samen een mooie grote deken worden
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 12 april 2018 om 12:45
Op elke sheet een zelfgemaakte tekening lijkt me erg leuk! Als ik daar even goed voor ga zitten moet dat lukken. Ook het idee van de foto's is leuk, maar ik heb helaas geen foto's uit mijn eerste jaar. Ik ga de foto's uit de andere jaren wel verwerken in de presentatie.
De boom met voetstappen is erg origineel! Misschien kan ik dit combineren met de tekeningen!
Alvast bedankt voor de ideeën.
De boom met voetstappen is erg origineel! Misschien kan ik dit combineren met de tekeningen!
Alvast bedankt voor de ideeën.
donderdag 12 april 2018 om 12:46
Natuurlijk heb ik al genoeg bedacht! Maar het moet iets bijzonders worden en daardoor twijfel ik echt over alles. Heb al zoveel ideeën uitgewerkt op papier.ZonderTitel_1981 schreef: ↑12-04-2018 12:23Had je zelf al dingen bedacht? Na vier jaar PABO zou je dit toch juist zelf moeten kunnen bedenken...
donderdag 12 april 2018 om 12:58
google maps kaart met een route die je afgelegd hebt en bij elke plaats een typisch spreekwoord of feitje dat jouw ontwikkeling typeert:
bv:
- eindpunt Rome (alle wegen naar rome)
- Grote overwinning bij Alkmaar (bij Alkmaar begint de victory) of heb ik het gezegde fout?
- Rotterdam bij hard werken (niet lullen maar poetsen)
- Eindhoven, toen je opeens iets snapte (licht ging aan)
- Lelystad: je werd overspoeld door werk maar kwam toch weer boven drijven
bv:
- Grote overwinning bij Alkmaar (bij Alkmaar begint de victory) of heb ik het gezegde fout?
donderdag 12 april 2018 om 13:08
knooppunt Vianen (of welk knooppunt dan ook,liefst een heel druk) voor alle beslissingen.florence13 schreef: ↑12-04-2018 12:58google maps kaart met een route die je afgelegd hebt en bij elke plaats een typisch spreekwoord of feitje dat jouw ontwikkeling typeert:
bv:
Bordje doodlopende weg als je eens vast liep.
O nu bedenk ik dat je ook verkeersborden kunt gebruiken.
Naast die doodlopende weg; stopverbod omdat je door moest
omrijden om iets vanaf een andere kant te bekijken
(of bedoelde je iets heel anders?)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 12 april 2018 om 13:11
donderdag 12 april 2018 om 13:15
oh jaa, of teruggestuurd worden aan de grens door de douane, of zwemmen of verzuipen naar Texel, voor bureaucratische en administratieve rompslomp ging je naar denhaag of naar Groningen (daar zit DUO).nlies schreef: ↑12-04-2018 13:08knooppunt Vianen (of welk knooppunt dan ook,liefst een heel druk) voor alle beslissingen.
Bordje doodlopende weg als je eens vast liep.
O nu bedenk ik dat je ook verkeersborden kunt gebruiken.
Naast die doodlopende weg; stopverbod omdat je door moest
omrijden om iets vanaf een andere kant te bekijken
(of bedoelde je iets heel anders?)
(ik begin die presentatie van TO erg geinig te vinden)
donderdag 12 april 2018 om 13:16
Een toneelstukje.
Een vlogfilmpje.
samen met de kinderen van je stagegroep iets opvoeren of voorbereiden en dat zelf presenteren.
Een boek schrijven incl. tekeningen. Denk aan een kinderboek.
Een meetlint als kapstok gebruiken.
lijkt mij persoonlijk heel leuk en inspirerend wanneer je de kinderen betreft hierbij. Dat doen de anderen beslist niet zo te lezen. En die kinderen, dat is nou juist jouw werk.
Een vlogfilmpje.
samen met de kinderen van je stagegroep iets opvoeren of voorbereiden en dat zelf presenteren.
Een boek schrijven incl. tekeningen. Denk aan een kinderboek.
Een meetlint als kapstok gebruiken.
lijkt mij persoonlijk heel leuk en inspirerend wanneer je de kinderen betreft hierbij. Dat doen de anderen beslist niet zo te lezen. En die kinderen, dat is nou juist jouw werk.
donderdag 12 april 2018 om 13:17
zou hij openbaar zijn?florence13 schreef: ↑12-04-2018 13:15oh jaa, of teruggestuurd worden aan de grens door de douane, of zwemmen of verzuipen naar Texel, voor bureaucratische en administratieve rompslomp ging je naar denhaag of naar Groningen (daar zit DUO).
(ik begin die presentatie van TO erg geinig te vinden)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 12 april 2018 om 13:43
De beste presentaties bij ons (met een 8 of 9) waren gewoon normale powerpointpresentaties. De mensen die iets bijzonders hadden bedacht (zoals een aquarium met dingen erin) hadden een 6.
Het gaat nog altijd om de inhoud.
Het gaat nog altijd om de inhoud.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF