VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Wind schreef op 01 maart 2009 @ 21:55:

Volgende meet daar! Iets beter akoestiek voor ons gekakel

Ben nieuwsgierig naar de foto's!

Heb helemaal niet door gehad dat ze werden genomen. Komt niet helemaal ten goede aan het (wind)resultaat ben ik bang.

En nu moet jij zeggen dat dat heel erg meevalt

Goed idee, Wind; kunnen alle kinderen mee (valt toch niet op )

en het valt echt mee hoor Wind!
..
anoniem_40307 wijzigde dit bericht op 01-03-2009 22:04
Reden: @ adres weggehaald
% gewijzigd
Was inderdaad een leuk kippenhok vanmiddag!

(En zo lekker dicht bij huis Iedereen die verder moest reizen weer heelhuids thuis?)
Maar ik ga mijn email-adres hier niet neermikken en wil ze wel zien, dus graag ook op Hyves, of Wind moet ze op onze ak willen zetten?
o, ik ben ze al op Hyves aan het mikken en heb er al eentje aan Mille gemaild
Mille, ik gooi ze op onze groep.

Probeer nu Sokje te pakken te krijgen op Hyves.
Ik zag idd. een Dropje, Koekie en Anky zitten
Leuk om een gezicht (en een geluid ) bij de Vrolijkerds te hebben nu! Ik vond het gezellig dames.
Wat was het leuk he vanmiddag? Zo speciaal om te cross meeten met elkaar. Leuk om alle Vrolijkerds weer te zien en dan de mutsen kersvers te meeten. Gezellug genoeg iig om 4 uur vol te kletsen! Nath, dank je wel voor de lift

Ik heb heerlijk gegeten nog hoor, geen zorgen. Lekker cataplana gegeten, soort stoofschotel van heleboel vis, garbalen, mosselen, krab n nog veel meer lekkers. Zit nu wel bomvol dus goed dat ik morgen weer 2 uur ga sporten
Ely, goed dat je er niet bij was vandaag als je zo duizelig bent. Wij waren wel eerst in de veronderstelling dat je er zou zijn, maar volgens mij moest je werken.
Kom ik hier ook nog even weltrusten zeggen. Ik vond het heel, heel leuk en gezellig om jullie allemaal te zien en te spreken!
Koek, wat moest het voor jou een boel impact hebben om ineens de mutsen en vrolijkerds bij elkaar te zien! Hahaha..alsof je eigen zooitje niet al genoeg was dan ook nog de buurtjes erbij!
Oh, had je nog helemaal niemand ooit gezien Koek? Zo, dan ben je nu wel meteen helemaal ontgroend zeg, meetingsgewijs

Ik ga welterusten zeggen. Haaaaai Dropje!
Ik had ook nog nooit iemand gezien. Ik wil wel vaker zo ontgroend worden , haske leuk!
Ha kletskousen. Jullie hebben het gezellig gehad zo te zien en mekaar nog niet eens helemaal sufgeluld!
O ja Pammie, dat was waar ook. Jij bent samen met Koek de dappere muts van de dag.

Haaai Drop, ff laten weten hoe rood de boei werd van je zoon met de liefdesbrief he?

Athena, Ely en Nippo, jullie werden gemist hoor!

Lien, heel veel succes morgen met je eerste werkdag.

Toi, toi, toi, break a leg!

Oooh ja, die liefdesbrief. Dat was wel erg schattig.

Lien morgen beginnen? Daar hebben we het dan niet over gehad. Maar Lien, heel veel succes!
Ja, het was echt leuk vanmiddag! Lollig om nu koppies te weten bij de nicks hier! Als ik het zo lees zijn jullie niet eens veel later dan ik weggegaan?

Vrolijk, wat heb jij lekker gegeten zeg! Ik was laat thuis doordat ov9292 mij een trein door had gegeven die op zondag niet rijdt, waardoor ik in Arnhem 40 minuten moest wachten op mijn aansluiting. Heb thuis net tijd gehad om een broodje voor mezelf te maken, een eitje te koken en een bakje pittige olijven leeg te kanen en toen moest ik alweer weg. Ik ben net drie kwartier thuis en heb de kinderen dus nog niet gezien, morgen krijgt Suske zijn brief want daar wil ik bij zijn!

Ik vind het trouwens wel heel erg dapper van degenen die nog niemand hadden gezien, om zo ineens tussen 16 vrouwen te zitten die je nog niet in het echt hebt meegemaakt lijkt me knap spannend!

Elyane, jammer dat je er niet was maar als ik hoor over je duizeligheid was dat wel het best.

Lien, succes morgen!
Halloooooo....

Ik heb eigenlijk geen tijd om te posten want ik moet naar de H&M voor de sjaal van Pammie, naar Dept voor de trui van Morrie en ik moet nog aan Nathje vragen welke shampoo ze gebruikt, maar goed, ff snel tussendoor dan:

Ik vond het supergezellig jullie (weer) te zien, en om die nieuwerds te zien natuurlijk.... (volgens mij was dat voor mij alleen Nathje)... Hoewel ik bijna nooit meer buurt (zal ik wel weer eens doen, is toch wel erg gezellig) vond ik het net alsof er maar heel kort tussen nu en de vorige meet zat (bleek toch zo'n drie jaar te zijn!).

Afijn, ik heb een superleuke middag gehad.

Thanx.
O ja en Lien, ik hoop dat 't goed gaat vandaag, ik duim voor je.

Ik vind je een bikkel! (Echt!)
Oh ja, inderdaad Lien! Een beetje laat om je sterkte en succes te wensen, maar ik hoop dat het allemaal goed gegaan is en leuk was!

Zo zag het er niet uit Pammie, alsof je nog niemand kende

Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Het leek wel lente! Ik ben net toen Nano en ik Mini uit school haalden meteen even met ze doorgegaan naar de speeltuin daar vlakbij, en we waren niet de enigen die op dat idee waren gekomen.
Het was gister leuk hè? Ik heb er vandaag nog een paar keer aan gedacht dat het echt wonderlijk is dat je zoveel verschillende vrouwen in een ruimte zet en dat er eindeloos gezellig gekletst wordt

Jeetje Drop, 40 minuten wachten is wel vervelend zeg! Had je beter nog even bij ons kunnen blijven! (en had ik je nog even kunnen spreken!)

Ik ben benieuwd hoe het bij Lien is gegaan en of ze het even komt vertellen vanavond. Ik ga zo even lekker op de crosstrainer, douchen en dan mijn bed in. Vol goede voornemens na een vakantie met late avonden, wijn en veel eten

Heerlijk weer was het vandaag. Goed plan om lekker meteen buiten te gaan spelen, Mille!
oja, ik was de stapel VBplaatjes vergeten mee te nemen. Suf! Aap is ze nu op volgorde aan het leggen zodat ik zo kan kijken of ik 1 van de kids hier er blij mee kan maken. Zag dat Pebbles en Wind lijstjes hadden op de LP dus die zal ik sowieso checken.
Lien, hoe was het vandaag?

Zo'n eerste dag is vooral veel indrukken op doen, vind ik altijd.

Ben benieuwd of je het ons vandaag nog even laten weten! Of of de file meeviel natuurlijk

Heb vandaag nog veel teruggedacht aan gisteren.

Toch bijzonder.. dat internet.

En ik zit helemaal klaar (of eigenlijk lig, want ik lig al lekker in bed ) voor een nieuw seizoen van Grey's Anatomy. Nu nog even kijken of ik GW zo gek kan krijgen dat hij zometeen thee gaat zetten.
En inderdaad lekker weer! Om 15.30 KW op de fiets uit school gehaald en meteen doorgereden naar de creche van BRS. Thuis meteen de speeltuin in gedoken. Wat een lekker zonnetje.

Om 17.45 uur, we waren net binnen, staan er twee meisjes voor de deur om BRS (ja, BRS!) te halen.

Iemand nog sprankelende (gezonde) ideeen om volgende week op de creche te trakteren voor BRS zijn verjaardag? Ik niet namelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven