Steeds maar ruzie met minnaar
zondag 15 april 2018 om 17:35
zondag 15 april 2018 om 19:35
Volgens mij heeft dit zijn langste tijd gehad. Hij vindt je een zeur en wil geen seks. Ik denk dat hij je niet meer wil als minnares. Wat is de reden dat jij niet los laat?
Appen en vooral ruzie via de app is iets voor pubers. Wanneer jullie niet meer in staat zijn tot volwassen communicatie wat blijft er dan nog over?
Appen en vooral ruzie via de app is iets voor pubers. Wanneer jullie niet meer in staat zijn tot volwassen communicatie wat blijft er dan nog over?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 15 april 2018 om 21:37
Sure!Daantjo1978 schreef: ↑15-04-2018 20:14Hij negeert me nu ook. Tijd om te gaan.Hoeveel ik ook om hem geef. Ik heb overigens meer verdriet van de vriendschap die ik nu verlies omdat we zoveel deelden samen dan dat ik verdriet heb om het sexuele gedeelte.
Maak dat de kater wijs.
zondag 15 april 2018 om 22:05
Zeker weten?Daantjo1978 schreef: ↑15-04-2018 20:14Ik heb overigens meer verdriet van de vriendschap die ik nu verlies omdat we zoveel deelden samen dan dat ik verdriet heb om het sexuele gedeelte.
Had je topic dan niet "steeds maar ruzie met vriend" geheten en op de relatiepijler gestaan?
.