Wispelturige vriend

17-04-2018 15:44 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Heeft iemand tips voor het volgende? Mijn vriend is redelijk wispelturig, want de ene week zegt hij hoe blij hij met me is. De week daarna krijg ik te horen dat hij erover twijfelt of we wel bij elkaar passen.
Ik kan hier niet heel goed mee omgaan. Zeker niet in de situatie wanneer hij nog op dezelfde dag als wanneer hij zijn twijfels liet blijken, seks met me wil.
Hij zegt dat hij die twijfels dan krijgt omdat we dan ruzie hebben om hele kleine dingen.
Maar bij mij roept dit het gevoel op dat hij niet genoeg om me geeft, aangezien hij me telkens kwetst met deze opmerkingen over die twijfels.
Ik ben over het algemeen tevreden over onze relatie. (Maar ik heb ook al wel meer ervaring dan hij met relaties). Voor hem ben ik pas zijn 2e relatie en zijn eerste relatie duurde een halfjaar.
In mijn ogen maakt hij kleine problemen juist veel groter en te groot.
Waar je zin in hebt.

Ik zou hem zeggen dat hij het eerst voor zichzelf eens op een rijtje moet krijgen voor hij mij gek maakte met elke keer wat anders. En als ie weet wat ie wil mag ie terugkomen. Of niet.
ik lees "telkens kwets"
het is maar wat je wilt
Ik zou daar geen zin in hebben, twijfel is geen goed teken in een relatie en zeker niet in het begin.
Wat een sneuneus. Zo laat je je toch niet behandelen? Hij mag het elders gaan zoeken met z'n getwijfel. Graag of niet hoor!
dat je zelf nog geen twijfels hebt...
Lorem Ipsum
Ik zou dit niet accepteren. Als hij twijfelt zou ik hem zeggen dat hij even weg moet gaan om er over na te denken, dan later er over praten en knopen doorhakken. Dat knipperlicht gedoe is nogal kinderachtig.
Onze tijd is nu.
Ik twijfel nog, hoor.
arpeggio schreef:
17-04-2018 15:59
Wat een sneuneus. Zo laat je je toch niet behandelen? Hij mag het elders gaan zoeken met z'n getwijfel. Graag of niet hoor!
Klopt. Ik heb het ook aangegeven dat dit niet fijn is en dat dit me kwetst en onzeker maakt. Toen zei hij inderdaad dat ik er zelf over na moest gaan denken wat ik ermee wilde.
Ik probeer nu de strategie uit van weinig van mezelf laten horen.
diamantje123 schreef:
17-04-2018 15:54
Ik zou daar geen zin in hebben, twijfel is geen goed teken in een relatie en zeker niet in het begin.
Ik denk het ook niet, maar wat noem je een begin? We hebben nu zo ongeveer een jaar een relatie
turquasi schreef:
17-04-2018 16:03
dat je zelf nog geen twijfels hebt...
Jawel, maar het maakt het moeilijk dat ik hem leuk vind qua persoonlijkheid etc. Dat ik steeds hoop dat ik degene voor hem ben waar hij uiteindelijk voor gaat.
Bloemvis2 schreef:
17-04-2018 16:08
Ik denk het ook niet, maar wat noem je een begin? We hebben nu zo ongeveer een jaar een relatie
een jaar is nog kort, creëer een ruggengraat je laat je toch niet als voetveeg behandelen
zoals hierboven al gezegd: graag of niet en laat het niet zo van hem afhangen,
hier word je toch zelf ook niet gelukkig van?
Opbokken met die kerel!
Bloemvis2 schreef:
17-04-2018 16:09
Jawel, maar het maakt het moeilijk dat ik hem leuk vind qua persoonlijkheid etc. Dat ik steeds hoop dat ik degene voor hem ben waar hij uiteindelijk voor gaat.
hij heeft helemaal geen leuke persoonlijkheid want hij speelt met je gevoelens,
ene moment wil die wel maar het andere moment niet, laten gaan joh die twijfelkont
je wil toch uiteindelijk ook iemand die voor 200% voor je gaat ?!
Het lijkt ook wel alsof hij je daarmee manipuleert.
Hij heeft door dat hij je daarmee kwetst en dan heeft hij 'gewonnen' in die ruzies.
Hele vervelende mensen zijn dat, die perse willen winnen in een conflict.
Bloemvis2 schreef:
17-04-2018 16:09

Dit doet alle alarmbellen afgaan. Dit had al vrij in het begin zo moeten zijn.
Na 1 jaar is het veel te laat om nog dit soort gedachten te moeten hebben.

Hij gaat niet voor je. Nu niet, nooit niet.
Bloemvis2 schreef:
Klopt. Ik heb het ook aangegeven dat dit niet fijn is en dat dit me kwetst en onzeker maakt. Toen zei hij inderdaad dat ik er zelf over na moest gaan denken wat ik ermee wilde.
Ik zou zeggen: Ik heb er over nagedacht
oprotten maar met je kutkarakter!
Als ik tegen iemand zeg, 'hee ik weet weer eens niet wat ik voor je voel, dat doet je vast pijn enzo maar eh tja ik wil wel seks met je' heb ik dan een leuke persoonlijkheid volgens jou? Het is maar wat je leuk noemt.
Lorem Ipsum
Hij is wel eerlijk. Dat dan weer wel.
Niet meer seksen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Je kunt hem niet veranderen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij houdt je aan voor de seks maar is niet (meer) verliefd op je.

Hou de eer aan jezelf.
Bloemvis2 schreef:
Ik zou helemaal niks meer van mij laten horen als ik jou was.

Wat doe je nog bij een man die jou kwetst en onzeker en dus niet gelukkig maakt? Na een jaar hoor je nog samen op een mooie roze wolk te zitten met z'n tweetjes.
De twijfels zijn écht.

De positieve opmerkingen ook, maar die kunnen ook andere redenen hebben dan een relatiewens.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven