Beste vriendin

22-04-2018 19:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb even een vraag. Hoeveel dingen delen jullie met je beste vriendin? Echt alles of alleen gedeeltes? En dan ook over je relatie of dingen over je vriend?
Beetje rare vraag dit misschien, maar ik was even benieuwd
Waarom vraag je je dat af? Is er iets wat gebeurt ofzo?
Ik heb vroeger altijd geleerd om de vuile was niet buiten te hangen. Dus nee ik deel zeker niet alles.

Als je er probleem hebt met je vriend is dat ook veel constructiever omdat met je vriend zelf te bespreken en met je vriendin.
Nee er is niks gebeurt, was gewoon een vraag. Was nieuwsgierig. Ik zelf vertel namelijk wel altijd alles tegen haar, omdat ik haar dan ook volledig vertrouw. Maar het was dus gewoon een vraag haha.
Nee heb geen beste vriendin
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Nee, ik bespreek alleen alles met mn partner.
ik geef mn bek ook maar een douw
Met mijn beste vriendin deel ik zo goed als alles.
Mijn partner is mijn beste vriend. Daar deel ik bijna alles mee. Ik heb ook een hele goede vriendin. Daar deel ik ook bijna alles mee.

Ook relatiegedoe mocht dat eens voorkomen.
Maar delen jullie ook dingen over je vriendje met je beste vriendin en andersom?
En dan bedoel ik persoonlijke dingen, maar dus ook dingen over je relatie?
Niet alles maar wel veel. Daarnaast heb ik 3 aparte vriendinnen waar ik veel mee deel. Contact met elk vriendin is anders.
anoniem_258455 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 19:34
65.99% gewijzigd
Bam!!!!
Ik deelde alles met haar, maar zij niet met mij.
Ik vind en vond dat te ingewikkeld, onthouden wat je wel of niet verteld hebt.

Dit heb ik nooit vervelend gevonden van haar uit, vond het ook geen blijk van geen vertrouwen in mij. Je deelt wat je wil delen.

Tot mijn grote verdriet is vriendschap sinds een goed jaar, na bijna 30 jaar vriendschap, bekoeld.
Een week of drie geleden hebben we gesproken en heeft ze mijn kant gehoord en heeft ze een poging gedaan weer meer contact te hebben. Ik merk dat ik vertrouwen in haar kwijt ben en krijg wss ook gelijk, want na 2 weken dagelijks appen is het weer een week doodstil en reageert ze niet op mijn appjes van afgelopen donderdag. Het doet me veel verdriet, maar als er geen belangstelling is, dan kan ik niet dwingen.
Nope
NB: ik deel geen zaken van tussen de lakens. Man is beste vriend en daar deel ik alles mee, maar dan ook alles @(

Mijn beste momenten en mijn slechtste, hij is erbij of hij hoort erover.
Andersom ook, al is hij lang niet zo extrovert als ik ben ;-D :jump:
Nope
Aaa1 schreef:
22-04-2018 19:32
Maar delen jullie ook dingen over je vriendje met je beste vriendin en andersom?
Met 1 vriendin deel ik wel dingen over mijn partner maar ook niet lang alles.
Bam!!!!
Aaa1 schreef:
22-04-2018 19:32
Ja. Alles wat ik meemaak: thuis, werk, vrienden,partner is persoonlijk. Dus als ik ergens mee zit, op elk van die vlakken, bespreek ik het meeste ook wel eens met haar.

En aangezien je dat nu al 2x vraagt.. jij vind dat niet oke?
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 19:41
21.91% gewijzigd
Ik heb een goede vriendin en we weten veel van elkaar mijn zusje heeft een beste vriendin die weet alles van haar elkaar. Meer dan ik als zus zelfs.
zou jij willen dat je vriend "alles van jullie relatie" bespreekt met zijn beste vriend?

Nee, natuurlijk bespreek ik niet alles.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
hamerhaai schreef:
22-04-2018 19:40
zou jij willen dat je vriend "alles van jullie relatie" bespreekt met zijn beste vriend?

Nee, natuurlijk bespreek ik niet alles.

Ligt eraan wat ze met alles bedoelt. Elk detail van je sexleven en hoe een partner eruit ziet en wat hij doet of niet doet..en wat ik prettig vind of niet... zou ik niet bespreken met wie dan ook. Geen behoefte aan ook.

Maar dat er gedoe is over huishouden of werkuren of iets dergelijks .. dat bespreek ik wel met een vriendin.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 19:46
39.64% gewijzigd
Ik deel bijna alles met mijn beste vriendin.

Persoonlijke dingen van mijn partner niet. Er zijn gewoon dingen die tussen hem en mij blijven en mijn vriendinnen niet perse hoeven weten. Ik zou het ook niet fijn vinden als hij dat met zijn vrienden zou bespreken.

Ook geheimen van andere mensen houdt ik voor me. Dat is niet aan mij om te vertellen.
.
anoniem_368287 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 19:48
99.48% gewijzigd
Lucifermiauww schreef:
22-04-2018 19:39
Ja. Alles wat ik meemaak: thuis, werk, vrienden,partner is persoonlijk. Dus als ik ergens mee zit, op elk van die vlakken, bespreek ik het meeste ook wel eens met haar.

En aangezien je dat nu al 2x vraagt.. jij vind dat niet oke?
Jawel, dat vind ik juist wel oke, aangezien ik over het algemeen ook alles met haar deel.
Ik bespreek bijna alles met een goede vriendin

Met mijn partner bespreek ik alles.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik bespreek alles behalve mijn spaarsaldo - dat vind ik het enige dat privé is.
Ik deel met niemand 'alles'. Veel mensen hier zijn genuanceerd, en zeggen 'bijna alles'. Dat kan ik begrijpen. Iemand die zegt 'ik deel altijd alles met mijn beste vriendin' neem ik met een korrel zout.
Ik neem aan dat ik een gemiddeld mens ben, dus ik ben vast niet de enige die af en toe kleine of grotere dingen of gewoon gekke gedachten even lekker met niemand deelt.
Klinkt misschien raar we kennen elkaar vanaf groep 3.
zonnigschildpadje schreef:
22-04-2018 20:02
Ik bespreek alles behalve mijn spaarsaldo - dat vind ik het enige dat privé is.
Oh dat vind ik dan weer geen probleem. Ook het noemen van salarissen niet. Snap ook niet waarom dat voor sommigen een taboe is.

Seksgerelateerde zaken bespreek ik sowieso niet. Ik heb een vriendin die graag heel plastisch alle ins en out vertelt en hoort, maar daar heb ik dus geen zin in. Wil dat soort dingen gewoon niet weten van bekenden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven