Ik mis mijn ex-vriendin, kan haar niet loslaten
dinsdag 3 maart 2009 om 13:21
Sinds kort , 3 dagen geleden, heeft mijn vriendin mij verlaten. We waren alles samengeteld meer dan 3j samen. 8 maanden geleden hebben we besloten te gaan samenwonen, maar de laatste maanden ging het niet meer goed. Zij stoorde zich aan het feit dat ik haar te weinig steunde, te weinig attent was, te weinig hielp in het huishouden. Ze heeft me dit herhaalderlijk kerel duidelijk gemaakt en telkens gaven we het opnieuw een kans. Ik hield dit vol voor een week ofzo en toen herviel ik terug. Ik was gewoon zo gelukkig dat ik bij haar kon zijn dat ik mijn taken vergat.
Nu heeft ze een besluit genomen en wil ze er definitief mee stoppen en wil ze dat ik vertrek. Woon nu voorlopig terug bij mijn ouders, maar kan haar niet vergeten. Ze heeft me nu echt wakkergeschud, dat besef ik nu, en ik wil echt al die dingen voor haar doen. Zij is het meisje dat mijn leven nodig heeft. Ze begrijpt me, ze weet alles van me,... we waren 2 handen op 1 buik. Ze heeft de afgelopen weken afgezien en gemerkt dat ik telkens maar niet veranderde en nu heeft ze er genoeg van. Ik wou dat ik gewoon nog 1 kans kreeg om me te bewijzen. Maar het lijkt dat haar besluit vaststaat maar ben bang dat als ik haar laat dat ze het leven gaat gewoon worden zonder mij en dat ik dan helemaal geen kans meer heb. Ik wil gewoon op 1 of andere manier mij bewijzen desnoods op afstand maar weet niet hoe. Kunnen jullie mij helpen aub ?
Nu heeft ze een besluit genomen en wil ze er definitief mee stoppen en wil ze dat ik vertrek. Woon nu voorlopig terug bij mijn ouders, maar kan haar niet vergeten. Ze heeft me nu echt wakkergeschud, dat besef ik nu, en ik wil echt al die dingen voor haar doen. Zij is het meisje dat mijn leven nodig heeft. Ze begrijpt me, ze weet alles van me,... we waren 2 handen op 1 buik. Ze heeft de afgelopen weken afgezien en gemerkt dat ik telkens maar niet veranderde en nu heeft ze er genoeg van. Ik wou dat ik gewoon nog 1 kans kreeg om me te bewijzen. Maar het lijkt dat haar besluit vaststaat maar ben bang dat als ik haar laat dat ze het leven gaat gewoon worden zonder mij en dat ik dan helemaal geen kans meer heb. Ik wil gewoon op 1 of andere manier mij bewijzen desnoods op afstand maar weet niet hoe. Kunnen jullie mij helpen aub ?
dinsdag 3 maart 2009 om 14:01
Neen YoYo2 zo ben ik totaal niet. Alles was piekfijn in orde. Zij deed de was ja, maar ik hielp die soms ook binnenhalen, ik liet nooit kleren rondslingeren altijd alles netjes opgeplooid of in de was. Gebruikte ik de badkamer ruimde ik alles mooi op, waterdruppels van de spiegel afdoen en noem maar op. Ja dat hoort allemaal zo, en dat deed ik dan ook. Ik kom misschien over als een luierik of egoist. Luierik zeker niet, egoistisch misschien wel omdat ik af en toe liever naar de fitness ging en haar niet vroeg, kan ik hier nog even meehelpen met iets. Je moet ook denken dat er iemand kwam poetsen iedere donderdag en we allebei de hele dag werken zijn.
Ze is veeleisend geweest, en het komt nooit langs ene kant. Maar ik wil haar niet gaan verwijten wat mij ergerde aan haar, want dat is er ook. Ik hield van haar en gaf om haar en nam die ergernissen er graag bij. Als zij zich stoorde aan die dingen van mij wil ik me daarin bewijzen dat ik het meen en dat we terug gelukkig kunnen zijn zoals we zoveel maanden geleden samen waren.
Ze is veeleisend geweest, en het komt nooit langs ene kant. Maar ik wil haar niet gaan verwijten wat mij ergerde aan haar, want dat is er ook. Ik hield van haar en gaf om haar en nam die ergernissen er graag bij. Als zij zich stoorde aan die dingen van mij wil ik me daarin bewijzen dat ik het meen en dat we terug gelukkig kunnen zijn zoals we zoveel maanden geleden samen waren.
dinsdag 3 maart 2009 om 14:01
quote:yoyo2 schreef op 03 maart 2009 @ 13:56:
[...]
Misschien hou je het nu wel vol, nu je weer in je eentje gaat wonen en je erachter komt dat het aanrecht na enkele dagen vanzelf wegloopt en je je onderbroeken al 4 keer hebt omgedraaid...
Wie zegt dat hij dit doet?
Fuchsio; deelde jullie de huishoudelijke taken? Hadden jullie de zelfde standaard daar in of was zij extreem netjes en jij een beetje slordig?
Bij ons is het ook een proces geweest voordat we samen een huishouden konden voeren. Het duurt even voordat je daar de balans in vindt.
Ik vind het persoonlijk niet onredelijk als de ene kookt en de ander houd de boekhouding bij. Ik hou er niet van om de ramen te lappen maar ik doe wel de wc en dat wil hij liever niet. eerlijk delen.
[...]
Misschien hou je het nu wel vol, nu je weer in je eentje gaat wonen en je erachter komt dat het aanrecht na enkele dagen vanzelf wegloopt en je je onderbroeken al 4 keer hebt omgedraaid...
Wie zegt dat hij dit doet?
Fuchsio; deelde jullie de huishoudelijke taken? Hadden jullie de zelfde standaard daar in of was zij extreem netjes en jij een beetje slordig?
Bij ons is het ook een proces geweest voordat we samen een huishouden konden voeren. Het duurt even voordat je daar de balans in vindt.
Ik vind het persoonlijk niet onredelijk als de ene kookt en de ander houd de boekhouding bij. Ik hou er niet van om de ramen te lappen maar ik doe wel de wc en dat wil hij liever niet. eerlijk delen.
dinsdag 3 maart 2009 om 14:05
Zij is nogal precies. Het moet kraaknet zijn. Ze ging bijna iedere dag eens met de keerborstel door het huis af, zelfs als we nooit thuis zijn. En ja ik heb daar een andere mening over maar respecteer haar daarin en dat stoort mij ook niet. In de living of keuken zal je nooit 1 boekje, briefje, weet ik veel wat zien liggen. Alles is altijd opgeruimt. Enkel mijn bureau (andere kamer) was slordiger maar daar heeft ze ook nooit een punt van gemaakt. Maar ik dacht vaak te veel aan m'n eigen zei ze. Er waren nog enkele kleine karweien te doen zoals latjes ophangen enzo en als zij dan een weekend werken was, ging ik al eens af en toe naar de voetbal kijken ipv dat af te handelen. Het zijn allemaal kleine dingen geweest die het geheel groot gemaakt hebben. Maar ik weet stuk voor stuk wat er stoorde en ik denk telkens opnieuw, ja eigenlijk was het een kleine moeite voor dat te doen, dus waarom zou ik het nu niet kunnen volhouden. Liefde kan veel doen en je weet pas wat je mist als je het kwijt bent.
dinsdag 3 maart 2009 om 14:10
dinsdag 3 maart 2009 om 14:11
Als jij jezelf telkens maar weer moet aanpassen, zit de relatie ook niet goed. misschien is zij te veeleisend, mischien ben jij idd een luie sloddervos.
Hoe dan ook, het was voor haar reden om tot de conclusie te komen dat jullie niet bijelkaar pasten. Ik heb ook wel ens gedate met een meneer die zijn sokken streek, en gelukkig kwamen we er na een paar dates al achter dat we elkaar gek zouden maken. Je moet jezelf niet wilen veranderen in haar idelale partner, want dan raak je jezelf kwijt. En je kunt altijd beter je partner kwijtraken dan jezelf. accepteer je verlies en ga verder. ga inderdaad zo snel mogelijk op jezelf wonen en weg bij je moeder, dan leer je hoe een huishouden werkt en wat er moet gebeuren. En dat je los daarvan mischien niet de meest romantische attente man bent, daar moet je toekomstige partner mar mee leven. Zoals jij bereid was om haar nare kanten op de koop toe te nemen omdat je van haar hield, zo zou het andersom ook moeten zijn. en als voor een van de twee de nare karaktertrekjes zwaarder wegen dan de goede dingen, dan pas je niet bijelkaar. jammer maar helaas.
Hoe dan ook, het was voor haar reden om tot de conclusie te komen dat jullie niet bijelkaar pasten. Ik heb ook wel ens gedate met een meneer die zijn sokken streek, en gelukkig kwamen we er na een paar dates al achter dat we elkaar gek zouden maken. Je moet jezelf niet wilen veranderen in haar idelale partner, want dan raak je jezelf kwijt. En je kunt altijd beter je partner kwijtraken dan jezelf. accepteer je verlies en ga verder. ga inderdaad zo snel mogelijk op jezelf wonen en weg bij je moeder, dan leer je hoe een huishouden werkt en wat er moet gebeuren. En dat je los daarvan mischien niet de meest romantische attente man bent, daar moet je toekomstige partner mar mee leven. Zoals jij bereid was om haar nare kanten op de koop toe te nemen omdat je van haar hield, zo zou het andersom ook moeten zijn. en als voor een van de twee de nare karaktertrekjes zwaarder wegen dan de goede dingen, dan pas je niet bijelkaar. jammer maar helaas.
dinsdag 3 maart 2009 om 14:12
Dus echt waren de taken niet verdeeld. We zouden gewoon elkaar moeten helpen. En misschien is het beter geweest om ze te verdelen zodat ik ook een lij-draad had waar ik mij aan moest houden. Maar zoals ik al zei kwam er iemand poetsen op donderdag. Ramen heb ik ook gewassen toen de zomer er was , ik reed buiten het gras af,... allemaal heel normaal. En zelfs nog wil ik me bewijzen dat ik haar nog meer kan geven. Ik ben heel strikt, ik wil graag over het fijne van weten voor een beslissing te nemen en zij nogal onbesuist daarin. En als ik dan mijn mening gaf "bevraag je daar eens goed", "zou je dat wel doen" zag ze dit als kritiek terwijl ik het beste met haar voor heb. Dat is mijn manier van praten en daar wil ik dan ook aan werken om voor haar dat luisterend oor te zijn
dinsdag 3 maart 2009 om 14:17
Nee Suzeli, ik keek zelden of nooit voetbal thuis. Altijd programma's waar we samen iets aan hadden. Maar ik ben op die 8 maanden 2 keer naar een locale voetbalploeg gaan kijken terwijl zij werken is. Andere dagen dat ze werken is ga ik zelf al eens sporten. En daar had ze op zich ook niks mis mee, alleen verwachte ze van mij als zij stof aan't vegen is, ook al is het maar 10min dat ik niet mij ga douchen of even voor mijn werk bezig ben thuis maar dat ik haar eerst help. En je runt een huisje samen dus ik had dat moeten doen. Ik mag mezelf ook niet veranderen dat is waar, maar het stoort me niet. Het is een gewoonte die afgeleerd moet worden bij mij. Ze is echt mijn liefde. 3j geleden heeft ze het ook gedaan gemaakt, toen zonder reden en een half jaar later zagen we elkaar terug (toen had ik zelf terug een vriendin) en het kriebelde bij haar en ik heb alles en iedereen laten vallen voor haar. Ze is mijn grote liefde ik kan er niet aan doen. Ik weet dat ik naief klink maar hoop dat iemand dit kan beamen
dinsdag 3 maart 2009 om 14:18
dinsdag 3 maart 2009 om 14:20
Lieve jongen,
Ik weet niet of dit allemaal waar is wat je typt, maar volgens mij deed je genoeg in je huishouden. Mijn vriend is het al te veel als hij de tafel een keer moet afruimen en op een maandelijke ruzie na ga ik daarom niet bij hem weg.. .
Er zullen dus wel meer dingen spelen in het hoofd van je ex, waardoor ze tijd voor zichzelf wilt of je niet meer terug wilt.
Je kunt nu wel met der gaan praten, waarschijnlijk zegt ze dat je dan weer niet luistert, haar weer niet begrijpt.. Schrijf anders een brief en laat het even rusten, hoe moeilijk ook.
Veel sterkte!
Ik weet niet of dit allemaal waar is wat je typt, maar volgens mij deed je genoeg in je huishouden. Mijn vriend is het al te veel als hij de tafel een keer moet afruimen en op een maandelijke ruzie na ga ik daarom niet bij hem weg.. .
Er zullen dus wel meer dingen spelen in het hoofd van je ex, waardoor ze tijd voor zichzelf wilt of je niet meer terug wilt.
Je kunt nu wel met der gaan praten, waarschijnlijk zegt ze dat je dan weer niet luistert, haar weer niet begrijpt.. Schrijf anders een brief en laat het even rusten, hoe moeilijk ook.
Veel sterkte!
dinsdag 3 maart 2009 om 14:23
Fullbody, dat is inderdaad wat ze zegt. Ik bel haar af en toe, rij zo vaak een keer langs maar ze laat me niet binnen en aan de telefoon vraag ik, smeek ik of ze me kan/wil begrijpen en het mij laat bewijzen, desnoods op afstand. Maar dan zegt ze inderdaad dat ik weer niet luister, dat ik altijd maar aan m'n eigen denk en nooit eens respecteer wat zij denkt of wilt.
Om een brief te schrijven heb ik schrik, schrik om te pusherig over te komen, schrik dat ze zich verstikt voelt
Om een brief te schrijven heb ik schrik, schrik om te pusherig over te komen, schrik dat ze zich verstikt voelt
dinsdag 3 maart 2009 om 14:24
dinsdag 3 maart 2009 om 14:25
dinsdag 3 maart 2009 om 14:25
Ik denk dat het verstandig is voor jou om even afstand te nemen. Leren hoe jij graag jou huishouden wil voeren hoe jij je tijd in wil delen. Jezelf zijn.
Ik vind het heel logisch als mijn vriend van z'n werk komt (fysiek zwaar) hij eerst ff wat wil drinken en evt douchen. Als ik dan al wat wil doen dan ga ik! dat doen. En andersom is het precies zo. Als hij vroeg thuis is en ik moet snel weer weg zorgt hij dat er eten is.
Als jij zegt: spring in de sloot, doe je het dan ook?
Ben mosterd geloof ik
Ik vind het heel logisch als mijn vriend van z'n werk komt (fysiek zwaar) hij eerst ff wat wil drinken en evt douchen. Als ik dan al wat wil doen dan ga ik! dat doen. En andersom is het precies zo. Als hij vroeg thuis is en ik moet snel weer weg zorgt hij dat er eten is.
Als jij zegt: spring in de sloot, doe je het dan ook?
Ben mosterd geloof ik
dinsdag 3 maart 2009 om 14:26
Is het niet belangrijk dat je in je relatie jezelf kunt zijn? dat je van elkaar houdt om wie je bent, met je goede en slechte kanten en je imperfecties. Ik lees bij jou alleen maar zelfkritiek. ik had dit gemoeten en ik had dat gemoeten. Bij elke kik van haar beweeg je mee. Ze heeft het al eens uitgemaakt, en toen ze je weer terugwilde liet je direct alles en iedereen vallen voor haar. Klinkt in mijn oren alsof je je meer gedraagt als haar hondje dan als en gelijkwaardige partner. persoonlijk zou ik echt enorm afknappen op zoveel slaafsheid en dweperigheid, en misschien is dat ook wat er bij har is gebeurd. als iemand zich als je hondje gedraagt verlies je op terwmijn alle respect voor die persoon en ga je m ook als je hondje behandelen. Uiteindelijk wil echter niemand een relatie met zijn hond, dus is ze bij je weggegaan.
dinsdag 3 maart 2009 om 14:26
Ik denk dat als de liefde op is, je je dan pas gaat ergeren
aan taken die niet goed worden uitgevoerd.
Het heeft dus geen zin om je aan te passen of beloftes
te maken, want het gevoel is er niet meer van haar kant
en misschien wel nooit echt geweest. Als zij vaker verrast wil worden, geeft ze eigenlijk aan dat jij niet spannend genoeg voor haar bent.Misschien omdat je te weinig initiatief hebt? Te weinig jezelf bent?
Als ik verliefd ben, kunnen rondslingerende sokken me niks schelen. Als ik niet verliefd ben wel.
Maar rondslingerende sokken kunnen ook de liefde doden
als ze een teken zijn van luiheid en passiviteit. Wie wil zo´n
vent nou?
aan taken die niet goed worden uitgevoerd.
Het heeft dus geen zin om je aan te passen of beloftes
te maken, want het gevoel is er niet meer van haar kant
en misschien wel nooit echt geweest. Als zij vaker verrast wil worden, geeft ze eigenlijk aan dat jij niet spannend genoeg voor haar bent.Misschien omdat je te weinig initiatief hebt? Te weinig jezelf bent?
Als ik verliefd ben, kunnen rondslingerende sokken me niks schelen. Als ik niet verliefd ben wel.
Maar rondslingerende sokken kunnen ook de liefde doden
als ze een teken zijn van luiheid en passiviteit. Wie wil zo´n
vent nou?
dinsdag 3 maart 2009 om 14:30
Fuchsio, laat het even rusten. Geef haar de rust die ze nodig heeft, hoe moeilijk het ook voor je is. Zo te horen heb je genoeg gedaan, maar voor haar misschien niet genoeg. Dat kan, maar ik denk niet dat dat het enige probleem is dat zij met je heeft/had. Er zal vast wel meer spelen.
Nogmaals, het is net 3 dagen over. Laat het even met rust. Ook voor jezelf. Probeer alles op een rijtje te zetten en misschien zie je het over een maandje wel heel anders.
Veel sterkte!
Nogmaals, het is net 3 dagen over. Laat het even met rust. Ook voor jezelf. Probeer alles op een rijtje te zetten en misschien zie je het over een maandje wel heel anders.
Veel sterkte!
...
Fuchsio, wat jij hebt dat heel liefdesverdriet. We hebben het allemaal een (paar) keer in ons leven. Je vriendin was gewoon klaar met je vrees ik. Dat heeft niks met afwas te maken. Sterkte, over een paar weken is het beter.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 3 maart 2009 om 14:32
Kan wel kloppen wat jullie zeggen. Niemand wil een schoothondje maar ik deed dat uit liefde en dat was me niks te veel. Haar gelukkig maken was alles wat ik wou doen.
Ik weet dat de conclusie hier is dat het niet meer goed komt en dat ik me erover moet zetten. Maar denk dat niemand mij kwalijk kan nemen dat ik nog hoop koester en dat ik alles zal blijven proberen zonder te overdrijven.
Ik krijg als sinds zaterdag geen hap door mijn keel, ik slaap niet meer snachts, dingen waar ik nooit last van gehad heb. Slaap altijd als een steen. Ik voel gewoon dat het aan mij knaagt en ik moet er gewoon voor blijven vechten. Tot het gevoel verminderd langs mijn kant, wat het zeker zal doen maar zelfs daarna zal ze altijd vanbinnen mijn meisje blijven. Sorry maar ik besef dat echt
Ik weet dat de conclusie hier is dat het niet meer goed komt en dat ik me erover moet zetten. Maar denk dat niemand mij kwalijk kan nemen dat ik nog hoop koester en dat ik alles zal blijven proberen zonder te overdrijven.
Ik krijg als sinds zaterdag geen hap door mijn keel, ik slaap niet meer snachts, dingen waar ik nooit last van gehad heb. Slaap altijd als een steen. Ik voel gewoon dat het aan mij knaagt en ik moet er gewoon voor blijven vechten. Tot het gevoel verminderd langs mijn kant, wat het zeker zal doen maar zelfs daarna zal ze altijd vanbinnen mijn meisje blijven. Sorry maar ik besef dat echt
dinsdag 3 maart 2009 om 14:33
quote:fuchsio schreef op 03 maart 2009 @ 14:23:
Fullbody, dat is inderdaad wat ze zegt. Ik bel haar af en toe, rij zo vaak een keer langs maar ze laat me niet binnen en aan de telefoon vraag ik, smeek ik of ze me kan/wil begrijpen en het mij laat bewijzen, desnoods op afstand. Maar dan zegt ze inderdaad dat ik weer niet luister, dat ik altijd maar aan m'n eigen denk en nooit eens respecteer wat zij denkt of wilt.
Om een brief te schrijven heb ik schrik, schrik om te pusherig over te komen, schrik dat ze zich verstikt voeltJe blijft haar wel bellen en zelfs langsrijden, ookal laat ze je niet binnen? dat komt bij mij al heel erg stalkerig en pusherig over. En ze heeft gelijk als ze zegt dat je niet luistert, want ze geeft dus heel duidelijk aan dat ze GEEN!!! contact wilt. Ze laat je niet binnen, ze maakt har behoeftes duidelijk, en jij gaat er als een stoomwals overheen en kijkt naar je eigen behoeftes. je verlaagt jezelf en ligt smekend aan haar voeten? Weet je hoe ontzettend onaantrekelijk en afstotend dat is? Als een ex dat doet verliest iedereen al het respect voor die persoon. En dan vind je een brief schrijven pusherig? Zou een stuk minder pusherig geweest zijn als blijven bellen en langsrijden. Ik raad je nu aan om haar wens te respecteren en helemaal geen contact meer met haar te zoeken. misschien dat ze dan de kans krijgt om je te gaan missen, weer respect voor je kan opbrengen en je nog een kans wil geven. Als ik haar was zou ik echter gillend bij je weglopen.
Om een brief te schrijven heb ik schrik, schrik om te pusherig over te komen, schrik dat ze zich verstikt voeltJe blijft haar wel bellen en zelfs langsrijden, ookal laat ze je niet binnen? dat komt bij mij al heel erg stalkerig en pusherig over. En ze heeft gelijk als ze zegt dat je niet luistert, want ze geeft dus heel duidelijk aan dat ze GEEN!!! contact wilt. Ze laat je niet binnen, ze maakt har behoeftes duidelijk, en jij gaat er als een stoomwals overheen en kijkt naar je eigen behoeftes. je verlaagt jezelf en ligt smekend aan haar voeten? Weet je hoe ontzettend onaantrekelijk en afstotend dat is? Als een ex dat doet verliest iedereen al het respect voor die persoon. En dan vind je een brief schrijven pusherig? Zou een stuk minder pusherig geweest zijn als blijven bellen en langsrijden. Ik raad je nu aan om haar wens te respecteren en helemaal geen contact meer met haar te zoeken. misschien dat ze dan de kans krijgt om je te gaan missen, weer respect voor je kan opbrengen en je nog een kans wil geven. Als ik haar was zou ik echter gillend bij je weglopen.
dinsdag 3 maart 2009 om 14:35
Ik ben ook een keer door luduvudu 5 kilo afgevalen in een week. Niet gezond maar het was niet anders.
Bel een goede vriend en ga lekker naar de voetbal en andere dingen doen die je te lang niet gedaan heb. Het gaat over ookal doet het nu heel veel zeer.
een ex heeft zijn kansen op een gewone vriendschap bij mij verknald door nog zeker een jaar jaloers te gaan lopen doen. erg irri doe dat jezelf (en haar) niet aan.
Bel een goede vriend en ga lekker naar de voetbal en andere dingen doen die je te lang niet gedaan heb. Het gaat over ookal doet het nu heel veel zeer.
een ex heeft zijn kansen op een gewone vriendschap bij mij verknald door nog zeker een jaar jaloers te gaan lopen doen. erg irri doe dat jezelf (en haar) niet aan.
dinsdag 3 maart 2009 om 14:35
Ja velen zeggen altijd dat als ik aan haar deur ga staan en mijn verdriet ga laten zien dat ze helemaal niet onder de indruk zal zijn. Wie wil er nu iemand met rode ogen zonder zelfvertrouwen. Het is natuurlijk beter dat ze me tegenkomt, ik die vrolijk ben enzo. Maar kan dat voorlopig nog niet.
Over enkele uren zie ik haar weer even. Ik ga langs om nog enkele spullen van mij te halen. Er staan er nog heel veel maar heb maar enkele voorlopig nodig. Ik wil graag even met haar praten maar ze gaat dat niet willen, ze wil alleen gelaten worden. Al deed ze maar 5 min , normaal, tegen mij het zou al zoveel voor me betekenen.
Over enkele uren zie ik haar weer even. Ik ga langs om nog enkele spullen van mij te halen. Er staan er nog heel veel maar heb maar enkele voorlopig nodig. Ik wil graag even met haar praten maar ze gaat dat niet willen, ze wil alleen gelaten worden. Al deed ze maar 5 min , normaal, tegen mij het zou al zoveel voor me betekenen.
dinsdag 3 maart 2009 om 14:36
quote:fuchsio schreef op 03 maart 2009 @ 14:32:
Ik krijg als sinds zaterdag geen hap door mijn keel, ik slaap niet meer snachts, dingen waar ik nooit last van gehad heb. Slaap altijd als een steen. Ik voel gewoon dat het aan mij knaagt en ik moet er gewoon voor blijven vechten. Tot het gevoel verminderd langs mijn kant, wat het zeker zal doen maar zelfs daarna zal ze altijd vanbinnen mijn meisje blijven. Sorry maar ik besef dat echtDat mag ook! Maar laat het nu even rusten. Anders forceer je de boel. Zorg nu dat je laat zien dat je het wel alleen kunt. Dat je wel netjes bent etc. Geef haar rust. Om haar nu steeds te benaderen/bellen heeft alleen negatief effect. Misschien dat zij over een maand zelf wel bij jou aanklopt. En anders kun je altijd over een maandje, als je er nog hetzelfde over denk,t proberen een afspraak te maken om nog eens samen te praten. Maar niet nu. Je zit in een emotionele rollercoaster, en je moet eerst even tot je zelf komen!
Ik krijg als sinds zaterdag geen hap door mijn keel, ik slaap niet meer snachts, dingen waar ik nooit last van gehad heb. Slaap altijd als een steen. Ik voel gewoon dat het aan mij knaagt en ik moet er gewoon voor blijven vechten. Tot het gevoel verminderd langs mijn kant, wat het zeker zal doen maar zelfs daarna zal ze altijd vanbinnen mijn meisje blijven. Sorry maar ik besef dat echtDat mag ook! Maar laat het nu even rusten. Anders forceer je de boel. Zorg nu dat je laat zien dat je het wel alleen kunt. Dat je wel netjes bent etc. Geef haar rust. Om haar nu steeds te benaderen/bellen heeft alleen negatief effect. Misschien dat zij over een maand zelf wel bij jou aanklopt. En anders kun je altijd over een maandje, als je er nog hetzelfde over denk,t proberen een afspraak te maken om nog eens samen te praten. Maar niet nu. Je zit in een emotionele rollercoaster, en je moet eerst even tot je zelf komen!
...