glijmiddel gevaarlijk (doorslikken0

dinsdag 24 april 2018 om 22:29
Tegenwoordig hoef je een vrouw blijkbaar niet meer opgewonden te laten worden maar mag je hem gewoon naar binnen raggen.spraakwaterval schreef: ↑24-04-2018 22:24Waar is al dat glijmiddel voor nodig eigenlijk?
Nooit nodig gehad.

woensdag 25 april 2018 om 03:19
Ach nee joh, soms wil nat worden gewoon niet zo lukken, ook al ben je geil.
Likken na piemel in kut kan natuurlijk prima.
Van glijmiddel ga je niet dood. Ik denk wel dat je na een heel flesje wat in de buurt van een toilet moet blijven.

woensdag 25 april 2018 om 08:21
Soms is het best lekker om er een glibberige bende van te maken, het "schuren" krijgt met een boel glijmiddel een heel andere dimensie. En likken of pijpen met glijmiddel, regelmatig gedaan, zelf vindt ik de smaakjes vaak niet te haggelen dus doe mij maar waterbasis, geur en smaakloos. Geen enkel probleem

woensdag 25 april 2018 om 10:38
wat een sarcasme, als antwoorden bij zo'n simpele vraag.
Er zal geen glijmiddel op waterbasis bestaan die gevaarlijk/giftig is bij doorslikken. Fabrikanten beseffen echt wel dat er ook orale seks bestaat, en (zeker in NL gekochte producten) zullen veilig zijn.
Waterbased glijmiddelen/lubricants zijn over het algemeen (grotendeels) smaakloos; tenzij je natuurlijk kiest voor smaakversies. Wij gebruiken vaak glijmiddel (bij voorkeur van het prijzige merk Liquid Silk) ook wanneer er aan orale seks gedaan wordt (bijv. tijdens tegelijkertijd gebruik van speeltjes), het maakt het allemaal net iets leuker, glibberiger.
Ook oil-based en siliconen gebaseerde glijmiddelen zullen vast niet giftig zijn, maar qua smaak een stuk minder smaakloos.
Er zal geen glijmiddel op waterbasis bestaan die gevaarlijk/giftig is bij doorslikken. Fabrikanten beseffen echt wel dat er ook orale seks bestaat, en (zeker in NL gekochte producten) zullen veilig zijn.
Waterbased glijmiddelen/lubricants zijn over het algemeen (grotendeels) smaakloos; tenzij je natuurlijk kiest voor smaakversies. Wij gebruiken vaak glijmiddel (bij voorkeur van het prijzige merk Liquid Silk) ook wanneer er aan orale seks gedaan wordt (bijv. tijdens tegelijkertijd gebruik van speeltjes), het maakt het allemaal net iets leuker, glibberiger.
Ook oil-based en siliconen gebaseerde glijmiddelen zullen vast niet giftig zijn, maar qua smaak een stuk minder smaakloos.

vrijdag 27 april 2018 om 12:50
Janeypotje schreef: ↑26-04-2018 00:03Als er 'hecht in 5 sec' op staat kan je het beter niet doorslikken .

In dat geval het puntje van de tong voorzichtig hechten aan het kapje boven de clitoris en wachten op Koningsdag.

vrijdag 27 april 2018 om 22:10
Ja inderdaad daar zijn die miljoenen liters glijmiddel voor nodig. Voor al die miljoenen raggende mannen die niet de moeite nemen hun vrouw op te winden.
Volgens mij kan jij wel wat smering gebruiken tussen je oren met zo'n onnozele gedachtegang

zaterdag 28 april 2018 om 08:44
Liquid Silk is niet zonder bijsmaak, of je moet problemen met je smaakpapillen hebben.

zaterdag 28 april 2018 om 11:46
En sommige dingen zijn gewoon niet serieus bedoelt. Maar fijn dat jij dat wel zo opneemt

zondag 29 april 2018 om 11:34
Verdikkie, ik had het woord "grotendeels" vetgedrukt moeten schrijven ipv tussen haakjes......HappyFamily038 schreef: ↑28-04-2018 08:44Liquid Silk is niet zonder bijsmaak, of je moet problemen met je smaakpapillen hebben.
Inderdaad niet geheel zonder bijsmaak, mocht je een merk weten die (bijna) gelijkwaardig lang werkzaam blijft (dus niet Pjur of JO H2O) en volledig smaakloos is, hoor ik het ook heel graag.

zondag 29 april 2018 om 11:37
Ja, daarvoor dient glijmiddel: voor penetratie. Ik zou het pas aanbrengen wanneer je daaraan wil beginnen. Om te likken hoef je geen glijmiddel.