Op vakantie met mijn ex

02-05-2018 10:57 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen; gisteravond heb ik het uitgemaakt met mijn vriend. Wij waren iets meer dan een jaar samen en voor mij ging het gewoon niet meer. Ik was de laatste paar weken niet meer verliefd op hem en ik zag hem gewoon als een vriend. Wanneer we samen waren waren er vaak irritaties maar we hebben eigenlijk nog nooit ruzie gehad omdat hij gewoon geen ruzie kan maken, geloof me ik kan dat wel. Dat is toch niet gezond? Maar dat is niet waar ik het over wil hebben. Wij zijn gisteren dus uit elkaar gegaan en we hebben elkaar beloofd vrienden te blijven. Ik weet zeker dat dat van mijn kant gaat lukken, maar ik weet niet zeker of hij zomaar zijn gevoelens kan uitzetten. Hij heeft nu examens dus we hebben afgesproken elkaar sws niet te zien of te spreken tot na de examens. Daarna gaan we samen ergens wat drinken en er over praten. Wij hebben een paar weken geleden namelijk samen een vakantie geboekt naar Spanje voor 8 dagen. Voor nu hadden we het idee om dat alsnog te doen, maar gewoon als vrienden. Ik wil dat echt heel graag. Hij is namelijk mijn beste vriend. Hij wil dat ook heel graag. Maar ik ben bang dat hij dan nog steeds gevoelens voor mij heeft, maar is dat zo erg? We kunnen een leuke tijd hebben op vakantie, maar maakt het dan echt zoveel uit dat hij misschien nog gevoelens voor mij heeft?

Laat het me weten!
Natuurlijk heb ik gevoelens maar niet zoals iedereen. Als je me kent dan weet je dat ik gwn nooit mijn gevoelens uit. Ja ik voel ze natuurlijk wel, maar ik negeer ze. Netzoals nu
Ik denk dat jij voorlopig even geen nieuwe relatie aan moet gaan. Ga eerst maar eens heel hard aan jezelf werken.
Nadat ik 4 maanden buitenlandstage had gelopen, zou ik samen met vriend een maand gaan reizen.
We waren drie jaar samen en woonden ook samen.
Hij kwam aan en maakte het vrijwel direct uit... dolle boel...

Ben dus een maand met ex op vakantie geweest. Ik vond het echt de hel.
Andere situatie, maar toch.

Ik zou het echt niet doen. Misschien voor jou niet erg, maar voor je ex écht niet leuk.
hankypankyshanghai schreef:
02-05-2018 18:11
Viva is helemaal niet zo veel beter dan fok, ook al wordt er maar al te vaak graag gedaan alsof het wel zo is. Maar de giftigheid op het Viva forum is meestal wel vermakelijk.
De foksters daar zitten veelal ook hier. Op fok wordt er op je ingetrapt door mannen en vrouwen, hier vnl. door vrouwen. Ik vind beiden verachterlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven