Gratis koffie
zondag 6 mei 2018 om 20:26
Ligt dat niet zwaar op de maag elke ochtend?vivapimpelmees schreef: ↑06-05-2018 19:21Ik moet er werkelijk niet aan denken. Mijn dag start pas ná de eerste kip koffie. Dan ben ik pas toonbaar voor de buitenwereld. Dus no way dat ik zonder koffie de deur uit ga. Bovendien is mijn koffie thuis goddelijk. En geen automaatzooi.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
zondag 6 mei 2018 om 20:27
Is die lekker?vivapimpelmees schreef: ↑06-05-2018 19:21Ik moet er werkelijk niet aan denken. Mijn dag start pas ná de eerste kip koffie. Dan ben ik pas toonbaar voor de buitenwereld. Dus no way dat ik zonder koffie de deur uit ga. Bovendien is mijn koffie thuis goddelijk. En geen automaatzooi.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
zondag 6 mei 2018 om 20:30
Nee, Voldemort.
Je leest niet goed.
Iemand meenemen naar huis om ieder een kopje koffie te drinken.
In de supermarkt gaat sneller.
Hier hebben ze echte bonenkoffie. Die maalt de koffie in de automaat.
Is ook de koffieautomaat voor het personeel. Dat is geen pauper, maar het zijn gewoon werkende mensen.
Je leest niet goed.
Iemand meenemen naar huis om ieder een kopje koffie te drinken.
In de supermarkt gaat sneller.
Hier hebben ze echte bonenkoffie. Die maalt de koffie in de automaat.
Is ook de koffieautomaat voor het personeel. Dat is geen pauper, maar het zijn gewoon werkende mensen.
zondag 6 mei 2018 om 22:16
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... -gin-tonic
Mijn zoon tapte in zijn kleutertijd met een grote glimlach zo'n piepklein bekertje limo uit de AH limonadeautomaat als we boodschappen deden. Hoogtepunt van zijn dag destijds. Ik wist niet dat er ook volwassenen blij werden van zo'n tafereel. Hoewel het hem niet om het geld ging, doch om de kick van het drukken op een knop. En dan die magie van de limo die de automaat je geeft.
zondag 6 mei 2018 om 22:30
https://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/ko ... -77760.gif
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
maandag 7 mei 2018 om 00:42
Of in een vliegtuig. Als je een camouflage pak in de kleuren van de omgeving draagt, ziet niemand je langs de poortjes glippen.
Damned if I don’t
maandag 7 mei 2018 om 08:02
Klopt, maar die mensen zitten aan een tafeltje waar de ruimte geschikt is om te ontbijten en waar ik niet slalommend langs hoefHabbekratz schreef: ↑06-05-2018 19:50Voor veel mensen is het gewoon en uitje net als ontbijten voor 2 euro bij de Hema en de Ikea zit ook altijd vol met mensen die smorgens komen ontbijten![]()
maandag 7 mei 2018 om 09:01
Haha ik ook, samen met mijn zoon van 8 jaar. Hij wilde graag thee. 'Mama, zal ik voor jou koffie pakken?' En zo liepen we gemoedelijk met onze bekertjes in de hand boodschappen te doenLady*Voldemort schreef: ↑06-05-2018 20:06Daar heb je zeker een punt. Ik heb wel eens koffie gedronken in een supermarkt, gewoon omdat ik dat toch eens gedaan wilde hebben, en ik vond het niet voor herhaling vatbaar. Bah wat een bocht.
Maaarrr eerlijk is eerlijk, de koffie thuis is 100 x lekkerder.
maandag 7 mei 2018 om 09:37
Gall en gall is toch ook appie
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 7 mei 2018 om 10:10
Sjampa 
Ik zie bij de AH en Jumbo ook koffie-automaten, bij de AH zelfs met een hele tafel en stoelen. Maar de supermarkt is een plek waar ik niet vrijwillig lang verblijf
dus heb het eigenlijk nog nooit gehad.
Als ik met mijn bff naar de kapper of de opticien ga nemen we wel altijd gratis koffie als we even moeten wachten, dat is zo'n beetje traditie. Maar ergens zitten en ervoor betalen zijn we ook niet te beroerd voor.
De lekkerste koffie drink ik overigens niet thuis maar bij mijn ouders, die hebben zo'n superdeluxe koffie-apparaat.
Ik zie bij de AH en Jumbo ook koffie-automaten, bij de AH zelfs met een hele tafel en stoelen. Maar de supermarkt is een plek waar ik niet vrijwillig lang verblijf
Als ik met mijn bff naar de kapper of de opticien ga nemen we wel altijd gratis koffie als we even moeten wachten, dat is zo'n beetje traditie. Maar ergens zitten en ervoor betalen zijn we ook niet te beroerd voor.
De lekkerste koffie drink ik overigens niet thuis maar bij mijn ouders, die hebben zo'n superdeluxe koffie-apparaat.