Gratis koffie
zondag 6 mei 2018 om 19:14
Tussen kunnen en willen zit een groot verschil he..
zondag 6 mei 2018 om 19:15
whatcomesaround schreef: ↑06-05-2018 19:13Ik zie je nu dus voor me in je pyjama, tanden nog niet gepoetst en met een ‘out of bed’ haarstijl in de supermarkt![]()
Maar hoe doe je dat dan als er mensen langs willen komen voor een kop koffie? Neem je die dan ook mee naar de supermarkt?
Die lekkere koffie die ik thuis drink hebben ze bij de supermarkt niet dus nee, doe ik lekker thuis of in Italië in een bar
zondag 6 mei 2018 om 19:17
Ik drink koffie niet alleen puur om koffie binnen te krijgen. Ik drink lekker koffie thuis, om rustig op te staan en er wat bij te lezen. Staande in de supermarkt is toch een andere beleving wat mij betreft. Ik drink wel gratis koffie op werk.
Natuurlijk, elke dag een Starbucks koffie tikt behoorlijk aan. Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, maar wat kost nou een kopje thuis gezette koffie helemaal? 12 cent ofzo?
Overigens wordt in mijn supermarkt geen gratis koffie aangeboden.
Natuurlijk, elke dag een Starbucks koffie tikt behoorlijk aan. Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, maar wat kost nou een kopje thuis gezette koffie helemaal? 12 cent ofzo?
Overigens wordt in mijn supermarkt geen gratis koffie aangeboden.
zondag 6 mei 2018 om 19:22
zondag 6 mei 2018 om 19:23
Dit hoort in het vrekken of gierige topic thuis. Doet me trouwens denken aan verhaal van kennis, die iets voor buurvrouw had gedaan in de stad, Och zegt buurvrouw, kom gaan we koffie drinken. Gezellig denkt kennis en loopt al bijna richting lunchroom. Buurvrouw had ander idee: koffie bij AH
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 6 mei 2018 om 19:23
In de supermarkt waar ik kom staan en zitten regelmatig mensen met koffie. Of ze lopen ermee rond terwijl ze boodschappen aan het doen zijn
Ik kan me inderdaad alleen niet voorstellen dat iemand er 3 keer per dag speciaal heen gaat voor de koffie.. uit zo’n automaat kan toch niet zo geweldig zijn?
zondag 6 mei 2018 om 19:28
nlies schreef: ↑06-05-2018 19:23Dit hoort in het vrekken of gierige topic thuis. Doet me trouwens denken aan verhaal van kennis, die iets voor buurvrouw had gedaan in de stad, Och zegt buurvrouw, kom gaan we koffie drinken. Gezellig denkt kennis en loopt al bijna richting lunchroom. Buurvrouw had ander idee: koffie bij AH
zondag 6 mei 2018 om 19:29
Bij 'mijn' Albert Heijn staan er zelfs een tafel en stoelen. Er liggen nog net geen tijdschriften of kranten bij.
Nou vind ik koffie echt ontzettend vies, maar volgens mij hebben ze ook thee. Nooit zo op gelet en ook nooit overwogen om een kopje thee te nemen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.