Kat is een hypocriet

06-05-2018 12:06 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als we alleen zijn bijt ze me, maar de volgende dag als er andere mensen bij zijn krijg ik kopjes, wil ze op schoot en buikje kriebelen

Is ze gewoon een trut en moet ik het accepteren?
Dat zijn liefdesbeten. Zachtjes knabbelen: Als je je kat aait en hij bijt luid spinnend zachtjes in je handen dan is dit een teken van liefde en genegenheid. Katten knabbelen namelijk ook aan hun kittens om ze te verzorgen. Het zijn een soort liefdesbeetjes!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
LizBakker schreef:
06-05-2018 13:01
Met zijn tweeën alleen hadden ze geen strijd om aandacht van het baasje. Hoewel dat meer iets voor honden is natuurlijk.
Ja ze heeft ze een dag volkomen genegeerd en toen was het ineens over :-D
Tjezus, wat vals
Ik zou een gedragstherapeut raadplegen
Aangifte doen van pluiselijk geweld, scheiding aan vragen en je in schrijven bij de woningbouwvereniging.

En o ja niet aan kinderen beginnen!
strikjemetstippels schreef:
06-05-2018 14:16
Aangifte doen van pluiselijk geweld, scheiding aan vragen en je in schrijven bij de woningbouwvereniging.

En o ja niet aan kinderen beginnen!
:HA:

En; psychodiagnostisch onderzoek aanvragen. Ik neig naar een antisociale persoonlijkheidsstoornis.
Marte007 schreef:
06-05-2018 14:24
:HA:

En; psychodiagnostisch onderzoek aanvragen. Ik neig naar een antisociale persoonlijkheidsstoornis.
Gestaft wegens diagnose :mrgreen:
Tjezus, wat vals
Ze is sowieso beroemd in onze buurt omdat ze de lift neemt. Ze gaat keurig zitten wachten tot er iemand komt en dan gaat ze ook mee.
koninginbeatrix schreef:
06-05-2018 15:31
Ze is sowieso beroemd in onze buurt omdat ze de lift neemt. Ze gaat keurig zitten wachten tot er iemand komt en dan gaat ze ook mee.
Oh, hilarisch dit! Ik zie Hare Koninklijke Hoogheid al bij de lift zitten :rofl:
In this mad house we must all survive
Onze sloerie tolereert mij (ben goed voor bak verschonen en eten en drinken geven), is dol op Man (bij hem gaat ze op schoot) en heeel dol op mannelijke visite, die worden besnuffeld, bekop-jet en ze flasht ook nog het een en ander :-D :-D

En er was zo n verlegen asiel-poesje......
Blauwuiltje,

Oh jaaaaaaa die van ons is ook DOL op mijn vriend, terwijl vriend niet zo dol is op haar. Ik zou dolgraag haar liefde willen, maar tegen mij is ze alleen maar hypocriet, hahahahaha
Geef het tijd, mijn twee poezen van de straat hebben slechts zes jaar onder mijn bank geleefd. Ik was oke om het voer bij te vullen en de kattenbak te verschonen. Ja, 's nachts als niemand ze zag kwamen ze bij me liggen. Liefst op mijn voeten. En ik HAAT warme voeten....

Sinds afgelopen zomer heeft eentje toch besloten onder de bank uit te komen en misschien te vinden dat ik wel oke ben. Maar nu er ook bijna letterlijk de hele dag geknuffeld worden. Kwam vorige week terug van vakantie, zolang er mensen in huis waren zat ze onder de bank. Mensen weg en ze besprong me bijna. Totaal geen last van het-beledigde-kat-syndroom.
Best gezellig hoor, zo'n kat die zes jaar liefde moet inhalen. Maar af en toe......
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
MevrouwJack schreef:
06-05-2018 15:14
Gestaft wegens diagnose :mrgreen:
Ouch! :cry:
koninginbeatrix schreef:
06-05-2018 17:11
Blauwuiltje,

Oh jaaaaaaa die van ons is ook DOL op mijn vriend, terwijl vriend niet zo dol is op haar. Ik zou dolgraag haar liefde willen, maar tegen mij is ze alleen maar hypocriet, hahahahaha
Hahaha herkenbaar hè. Maar we zijn allebei dol op haar. En hij is rustig dat voelen ze.....
Is ze toevallig aan de pil? Kreeg ze bij ons een heel kort lontje van. Ze had al een hekel aan haar zoon en broer maar toen ze de pil slikte kon ze hen niet om zich heen verdragen.
MevrouwJack schreef:
06-05-2018 12:43
Collega vertelde dat haar nieuwe kat en de kat die ze al jaren had elkaar niet konden luchten of zien. Zodra ze elkaar zagen was het al hommeles: blazen, gillen, knokken. Was nog geen enkel moment goed gegaan, al een paar weken. Ze zat met de handen in het haar.

Komt ze thuis uit haar werk, is de buurvrouw in de tuin bezig. Zegt de buurvrouw "zo leuk die katten van jou, de hele dag gezellig samen op de vensterbank zitten met z'n tweetjes, beetje kijken naar wat er op straat voorbijkomt".

:rofl:
Oh, wat is dit herkenbaar! Het duurde bijna twee jaar voordat mijn twee dames elkaar tolereerden en accepteerden. Ik hoorde van de buurvrouw al wel heel snel dat ze overdag vaak gezellig saampjes op de vensterbank zaten, met synchroon zwaaiende staarten, dus het was niet constant standje oorlog. Als ik er was wilden ze allebei hun momentje met mij pakken, maar als er een indringer voor de poort stond dan was het één front. De jonge kat bleef wel de minste rechten houden. Toen ik mijn oude kat in januari heb laten inslapen, greep de jonge (intussen ook alweer 10 jaar) haar kans. Ze blijkt toch iets snuggerder dan ik dacht, ze heeft veel gewoontes van de oude kat gekopieerd. Zou daar de term copy-cat vandaan komen? Met het imiteren van de oude kat ben ik iets minder blij, maar gelukkig blijft het verbouwen beperkt tot het vernielen van kartonnen dozen en heeft ze nog niet mijn meubels ontdekt. Voorlopig veel kartonnen dozen blijven aanvoeren...
koninginbeatrix schreef:
06-05-2018 17:11
Blauwuiltje,

als mijn vriend er is ben ik ook compleet uit de gratie, maar hij is het helemaal.
prominent gaat ze op m liggen, ook in bed.
sloeries zijn het
Oudste is 5,5 mnd alleen geweest omdat jongste weggelopen was.
Knuffelen, aandacht, álles. Maar zodra vriend er was, telde ik niet meer mee. Kreeg dan ook een blik van: "Hij is van mij"
Nu hebben die 2 toch al een rare verhouding, ze was ooit bang voor mannen. M'n ex dulde ze niet, andere mannen mochten blij zijn als ze haar zagen.
Had vriend dus ook al gewaarschuwd, maar mevrouw ligt na 5 minuten purrend, kopjes gevend en knedend op z'n schoot.

Nu de jongste sinds een paar weken weer thuis is, heeft ze weer moeite met het feit dat er aandacht verdeeld moet worden.
Maar alleen als ze weet dat ik fysiek aanwezig ben. Ben al een paar keer thuisgekomen dat ze tegen elkaar aan lagen.
Ook het kattenkwaad uithalen is weer terug. De een slijmt, de ander vreet wat uit.
Deden die van mij ook. De een sprong op het aanrecht en ging me uitdagend aan zitten kijken. Ik zuchtend opstaan en naar de keuken lopen en achter mijn rug ging de ander er met de kipfilet op mijn bord vandoor.

Klotebeesten :heart:
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
08-05-2018 16:27
Deden die van mij ook. De een sprong op het aanrecht en ging me uitdagend aan zitten kijken. Ik zuchtend opstaan en naar de keuken lopen en achter mijn rug ging de ander er met de kipfilet op mijn bord vandoor.

Klotebeesten :heart:
Ja, heel herkenbaar :love:
koninginbeatrix schreef:
06-05-2018 15:31
En miauwt ze dan zes keer om aan te geven dat ze naar de zesde wil?
When in doubt, the auditor is always right!
Dreigen met 3 dagen geen eten als ze zich niet beter gaat gedragen :twisted:.

Ze vangt maar een muis buiten als ze honger heeft.

Je mag dan wel personeel zijn, je hebt ook rechten en drukkingsmiddelen :mrgreen:.
Neem een huisgenoot/partner, dan is er altijd bezoek en kun je altijd knuffelen en kroelen :cat: :lightbulb: .
Lach hard, duik diep, kom terug..
Mijn kat mist het IQ voor dit soort spelletjes.
bumbly schreef:
08-05-2018 22:10
Neem een huisgenoot/partner, dan is er altijd bezoek en kun je altijd knuffelen en kroelen :cat: :lightbulb: .
Haha moet alleen al lachen om 'neem een partner' alsof dat zo eenvoudig als je het zegt een kwestie van 'nemen' is. Ik vond de zoektocht naar mijn eigen vriend echt een enorm karwei, maar nu hij er is wel ontzettend goed gelukt!
Dat vindt de kat dus ook, het is echt grote liefde met hem ;-)
Tornacense schreef:
08-05-2018 22:05
Dreigen met 3 dagen geen eten als ze zich niet beter gaat gedragen :twisted:.

Ze vangt maar een muis buiten als ze honger heeft.

Je mag dan wel personeel zijn, je hebt ook rechten en drukkingsmiddelen :mrgreen:.
Als ik haar geen eten geef: geen probleem. Ze kan heel goed slijmen bij de buren. Ze is manipulatief zat om nooit meer te hoeven jagen :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven