Wat moetik hiermee?

13-05-2018 19:28 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig spreek ik met een leeftijdsgenootje af om eens iets te gaan eten ofzo. Dit weekend zou dit weer gebeuren. Of dat dacht ik toch...

Vrijdagmiddag spreken we af om zaterdagavond wat leuks te gaan doen. Jammer genoeg belde hij zaterdagmiddag af.
Diezelfde avond belde hij me om te vragen of we dan zondag kunnen afspreken. Ok, dan! Hij zou me zondag tussen 13u en 13u30 bellen voor meer details.
Zondag maak ik me op, trek ik een leuk kleedje aan. Klaar om weg te gaan!
Dat telefoontje liet op zich wachten... om 13u50 krijg ik telefoon van iemand anders. "We rijden zo naar plaats x. Ga je mee?" Maar ik legde uit dat ik al afgesproken had.
Om 14u bel ik toch maar even zelf. En dan vertelde hij me dat hij geen tijd heeft voor me, want hij was al ergens naartoe gereden.
Wat moet ik hiermee?
anoniem_369444 wijzigde dit bericht op 13-05-2018 19:40
1.35% gewijzigd
Zelf je plan trekken. Doet hij ook.
Ik dacht (aan je eerste zin te zien) dat er minimaal een ongeluk was gebeurd.

Laat die vriend weten dat je het niet waardeert dat hij niks van zich laat horen. En trek je conclusies in deze vriendschap. Blijkbaar ben jij geen prioriteit.
.
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 13-05-2018 20:23
91.67% gewijzigd
Och hemel. Dat is een behoorlijk ingewikkeld dilemma.
Ik zou nog n 3de keer proberen afspreken :')
Wat denk je zelf, dat dit (zijn gedrag) betekent?
Ik heb zelf geen idee.
Waarom zou hij iets voorstellen om daarna niets van zich te laten horen?
Ff denken.
Ik zou er klaar mee zijn.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Hope988 schreef:
13-05-2018 20:04
Ik heb zelf geen idee.
Waarom zou hij iets voorstellen om daarna niets van zich te laten horen?
Omdat hij een *** is die geen fatsoen heeft.

Zo ga je niet om met vrienden of je date. Ik zou hem er gewoon op aanspreken dat je dit geen manieren vindt.
Ik zou hem laten weten dat je er hier van gediend bent.
Als hij niet eens het fatsoen kan opbrengen om af te bellen dan is dat helemaal geen vriend. Dan is het een onbetrouwbare kennis.
De vriendschap opzeggen. Als je het al een vriendschap kunt noemen. Hij laat jou lekker zitten omdat hij andere dingen/personen leuker vindt. Daar zou ik geen zin in hebben....
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Met leeftijdsgenootjes moet je het ook gewoon bij de zandbak houden.
1 keer afbellen kan gebeuren. Maar 2 keer achter elkaar en zo laat pas vind ik niet kunnen. Zou als ik jou was het contact op een laag pitje zetten en lekker met anderen afspreken. Hier kan je niet van op aan
Next! Dit accepteer je toch niet?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Boos worden en nooit meer met hem meegaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zeggen dat hij je met respect behandeld, anders maak je het (vriendschap) uit. Meer smaken zijn er toch niet?
Zeg hem dat je het een egoistische klotenstreek vind.
Wees maar ff goed boos op hem. Dat hij weet dat hij fout deed en dat hij dit geen 2e x moet flikken bij jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven