Open relatie

14-05-2018 15:00 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi wij als echte nudisten die wel van spanning houden , ik 47 mijn man 60 hij vond het super als ik sex met anderen had. Ik moest er erg aan wennen ( hield hij niet van me) maar nee na 4 jaar en veel sex partners verder het volgende. Ik ben op 1 heftig verliefd en hij ook. Nu zegt mijn man ja en, ik wil hem ook niet verlaten en nu zegt hij ik kan goed delen, en het aller gekste is hij zegt woon half hier en half bij hem of laar hem hier intrekken en hij zei als ik de verhalen hoor of foto's zie is het zat help wat moet ik

Xx I
anoniem_365784 wijzigde dit bericht op 14-05-2018 15:02
Reden: Taal fout
0.75% gewijzigd
maak een keuze, dat is voor iedereen prettiger. Even door de zure appel heen bijten
Ik begrijp niet veel van je verhaal, waar heb je nu hulp bij nodig? Je gebruikt allerlei halve woorden en woorden die niet in de zin passen.
rosetrea wijzigde dit bericht op 14-05-2018 15:07
0.71% gewijzigd
Ik snap er geen zak van. Wat onduidelijk geschreven je man en jij zijn allebei verliefd op een derde persoon en je man wilt dat die bij jullie in trekt maar jij wilt dit niet?
where ever you go, go with your heart
In een ander topic ben je een man, sukkel.
Handig dat jullie nudist zijn, hoef je niet zo met koffers te sjouwen.
Anyco schreef:
14-05-2018 15:05

Want homo's bestaan niet
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Anyco schreef:
:HA:
LaFolie schreef:
14-05-2018 15:07
Want homo's bestaan niet
geen homo's die over 'hun vrouw' praten
hahahahah 0,75 % gewijzigd ivm taalfout.
:yes:
snug schreef:
Handig dat jullie nudist zijn, hoef je niet zo met koffers te sjouwen.
LaFolie schreef:
Want homo's bestaan niet
Ja maar die zijn over het algemeen niet met een vrouw...
guppekop schreef:
hahahahah 0,75 % gewijzigd ivm taalfout.
:-D
Polygamie is helemaal hip en happening tegenwoordig... voor alle mensen, hetero, homo, man, vrouw, onbeslist etc.

Maar misschien is dat jouw probleem helemaal niet, dat kan ik niet opmaken uit die rare zinnen.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Huh....
Goed verhaal :popcorn:
Ok, ik doe een poging. Je bent aan het swingen geslagen, verliefd geworden op een ander samen met je man (dezelfde), je wilt allebei niet kwijt en je man zegt : kom maar op, we gaan met z'n drieën hokken....

Wat is je probleem dan?
:sherlock:
jij bent snel van man naar vrouw gegaan
bevalt het zo'n operatie?
OpenHaardVuur schreef:
14-05-2018 15:18
Polygamie is helemaal hip en happening tegenwoordig... voor alle mensen, hetero, homo, man, vrouw, onbeslist etc.

Maar misschien is dat jouw probleem helemaal niet, dat kan ik niet opmaken uit die rare zinnen.
OOw dacht dat het alweer op zijn retour was?

maar TO, jullie zijn allebei verliefd, lekker kwartetten dan maar
pearle schreef:
14-05-2018 16:45
maar TO, jullie zijn allebei verliefd, lekker kwartetten dan maar
Bingo is ook leuk. Laat de ballen maar vallen.
Maar je man wil alleen maar foto's kijken?
Ik denk dit:

Hoi! wij zijn echte nudisten die wel van spanning houden , ik 47 mijn man 60. Hij vond het super als ik sex met anderen had. Ik moest er erg aan wennen (ik dacht: hield hij niet van me? ) maar nee: we zijn nu 4 jaar en veel sex partners verder.

Ik ben op 1 heftig verliefd en hij ook op mij. Nu zegt mijn man: ja ik vind het prima en ik wil hem (man of vriend?) ook niet verlaten en nu zegt hij (man of vrien) ik kan goed delen, en het aller gekste is: hij zegt: woon half hier en half bij hem of laat hem hier intrekken en hij zei als ik de verhalen hoor of foto's zie is het zat help wat moet ik :cry: hier kan ik niks mee
parbleumondieu schreef:
14-05-2018 16:51
Maar je man wil alleen maar foto's kijken?
Oh! Nu snap ik het! Hij wil er niet perse bij zijn maar wel graag de verhalen horen of foto`s zien!! Dat is zat.
Oooo het probleem is dus dat jouw man niet wil scheiden maar zelfs zegt dat je liefje bij jullie kan komen wonen.
Dat is toch fijn voor je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven