Open relatie
maandag 14 mei 2018 om 15:00
Hoi wij als echte nudisten die wel van spanning houden , ik 47 mijn man 60 hij vond het super als ik sex met anderen had. Ik moest er erg aan wennen ( hield hij niet van me) maar nee na 4 jaar en veel sex partners verder het volgende. Ik ben op 1 heftig verliefd en hij ook. Nu zegt mijn man ja en, ik wil hem ook niet verlaten en nu zegt hij ik kan goed delen, en het aller gekste is hij zegt woon half hier en half bij hem of laar hem hier intrekken en hij zei als ik de verhalen hoor of foto's zie is het zat help wat moet ik
Xx I
Xx I
anoniem_365784 wijzigde dit bericht op 14-05-2018 15:02
Reden: Taal fout
Reden: Taal fout
0.75% gewijzigd

maandag 14 mei 2018 om 15:18

maandag 14 mei 2018 om 16:45
OOw dacht dat het alweer op zijn retour was?OpenHaardVuur schreef: ↑14-05-2018 15:18Polygamie is helemaal hip en happening tegenwoordig... voor alle mensen, hetero, homo, man, vrouw, onbeslist etc.
Maar misschien is dat jouw probleem helemaal niet, dat kan ik niet opmaken uit die rare zinnen.
maar TO, jullie zijn allebei verliefd, lekker kwartetten dan maar

maandag 14 mei 2018 om 16:57
Ik denk dit:
Hoi! wij zijn echte nudisten die wel van spanning houden , ik 47 mijn man 60. Hij vond het super als ik sex met anderen had. Ik moest er erg aan wennen (ik dacht: hield hij niet van me? ) maar nee: we zijn nu 4 jaar en veel sex partners verder.
Ik ben op 1 heftig verliefd en hij ook op mij. Nu zegt mijn man: ja ik vind het prima en ik wil hem (man of vriend?) ook niet verlaten en nu zegt hij (man of vrien) ik kan goed delen, en het aller gekste is: hij zegt: woon half hier en half bij hem of laat hem hier intrekken en hij zei als ik de verhalen hoor of foto's zie is het zat help wat moet ik
hier kan ik niks mee
Hoi! wij zijn echte nudisten die wel van spanning houden , ik 47 mijn man 60. Hij vond het super als ik sex met anderen had. Ik moest er erg aan wennen (ik dacht: hield hij niet van me? ) maar nee: we zijn nu 4 jaar en veel sex partners verder.
Ik ben op 1 heftig verliefd en hij ook op mij. Nu zegt mijn man: ja ik vind het prima en ik wil hem (man of vriend?) ook niet verlaten en nu zegt hij (man of vrien) ik kan goed delen, en het aller gekste is: hij zegt: woon half hier en half bij hem of laat hem hier intrekken en hij zei als ik de verhalen hoor of foto's zie is het zat help wat moet ik

maandag 14 mei 2018 om 16:58
Oh! Nu snap ik het! Hij wil er niet perse bij zijn maar wel graag de verhalen horen of foto`s zien!! Dat is zat.