Geld & Recht alle pijlers

Auto

14-05-2018 20:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik nog een topic open.
In december heb ik voor het eerst een auto gekocht, maar bij een verkeerde garage. Er was al heel veel mis mee wat ik niet wist, maar zij wel volgens mijn garage.
Ik heb wel wat laten maken, de hele belangrijke dingen maar nog niet alles.
Mijn spaargeld is bijna op en de garage zegt dat als ik hem zal verkopen ik veel verlies eraan zal hebben. Dus ik wil hem dan wel houden maar eigenlijk liever niet omdat ik bang ben dat er nog meer stuk zal gaan.
Ik heb de garage een paar maanden geleden wel een bericht gedaan maar dat had geen effect. Ik zag ook dat hun pand te koop staat en de site is al een hele tijd uit de lucht. Ik snap ook niet hoe ik zo dom kon zijn want ik had het misschien wel kunnen zien.
Kan ik er nog iets aan doen? Ik had volgens mij geen garantie..
Als je geen garantie hebt dan houdt het op denk ik.
Wat mankeert er nu nog aan die auto?
En waarom probeer je hem niet aan iemand anders te verkopen? Misschien dat je dan wat verlies moet nemen, maar dan ben je er wel vanaf en kom je niet meer voor extra kosten te staan.
Je hebt een tweedehands auto gekocht waar gebreken aan zijn die de garage jou niet vertelt heeft en waar je zelf ook niet naar gekeken hebt?
Je hebt als koper altijd een onderzoeksplicht. Heb je een proefrit gemaakt, de onderhoudshistorie bekeken, met de verkoper over gebreken gepraat?
Je kan niks anders doen dan je verlies nemen en je les uit halen
Heb je de auto bij een bovag garage gekocht en hoeveel heb je ervoor betaald?

https://www.anwb.nl/juridisch-advies/ko ... aggarantie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven