Veiligheidshekken in straat

14-05-2018 22:55 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de straat is het voornemen veiligheidshekken te plaatsen in de hoop dat fietsers en scooters niet meer door de straat komen racen. Is in principe ook allemaal voetpad maar dat wordt veelvuldig genegeerd.

Nu is het zo dat er een aantal mogelijkheden zijn voor het plaatsen. 2 er van zijn ergens halverwege de voortuin. De ander op de erfgrens, wat voorkeur heeft van de gemeente.

In eerste instantie was ik enthousiast voor die hekken en maakte het niet uit dat het halfweg de voortuin kwam. Na langer nadenken slaat twijfel toe. Ik Vind het wel een dingetje.
Op de ergens zou echter wel betekenen dat andere plannen in de straat niet doorgaan. De hekjes komen er wel vanwege veiligheid, en daar sta ik helemaal achter. Maar niet halverwege mijn voortuin...
Of zie ik misschien te veel spoken?

Oh we hebben een koophuis
Ik zie het niet voor me wat je bedoelt. De hekken kunnen toch nooit in jouw tuin komen te staan?
De hekken komen haaks op de voortuin
Waarom vind je dat een probleem?
Mensen gaan door de zigzag die het oplevert veel meer naar binnen kijken.

Rumoer die die hekjes ook opleveren.

Reactieve hond die door meer lawaai bij passeren ook meer en sneller aan zal slaan

Wat doet het hekje, pal voor onze deur aan de waarde van het huis

Het buiten kijken wordt er niet beter op.

Wij gaan de enige zijn die het recht voor de deur hebben.
Dan dien je bezwaar in en verzoek je de gemeente die dingen op de erfgrens te plaatsen. Ik zoek momenteel een huis en met de huidige huizenprijzen ben ik wel zo kritisch dat ik zo’n hekje afbreuk vind doen aan het beeld.
Mensen die zigzaggen door een hekje kijken juist niet naar binnen maar naar het hekje, lijkt mij. Anders ga je op je snufferd

Maar ik zou ook bezwaar indienen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven